![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczydiabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Oley na serii spalił sprzegło ...Drzymek pisze:Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczydiabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają![]()
![]()
![]()
P.S. są to dane orientacyjne
nie tylko on......Anyszes pisze:Oley na serii spalił sprzegło ...Drzymek pisze:Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczydiabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają![]()
![]()
![]()
P.S. są to dane orientacyjne
Lisiu pisze:nie tylko on......Anyszes pisze:Oley na serii spalił sprzegło ...Drzymek pisze: Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy![]()
![]()
![]()
P.S. są to dane orientacyjne
Maciucha pisze:Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Bo kierownik tego V6 jeździł do 3 tysi obrotów żeby spalanie było mniejszeMaciucha pisze:Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!