Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Post autor: t0mpre »

koncze se prace jak bozia przykazala o 2 w nocy
wsiadam w auto, odpalam, bylo nieco sniegu wiec przygazowalem coby sie szybciej nagrzal, po chwilii puscilem gazu, autko zgaslo (czasem sie tak zdarzalo na zimny silniku)
no to ja mu znow odpalam a tu znok! nic nie odpala, dzwiek jakby benzynki nie bylo - mysle se rezerwa mnie w kona zrobila... dolalem z jakies 10 literkow i znow... i ani chu chu....
i co to kurde moze byc??

mechaniory beda dopiero popoludniem wiec moze do tego czasu uknujemy wspolnie jakies teorie?

szlag mnie normalnie trafil.

HINT jezdze na odlaczonym przeplywomierzu wiec komp pracuje w trybie awaryjnym. no ale takich numerow nigdy nie robil!
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Próbowałeś wciskać pedał gazu uruchamiając silnik ?
Pewnie trzeba będzie sprawdzić czy jest zapłon i ciśnienie paliwa, bo trudno tak zgadnąć...
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

no wciskalem hehe :)
powciskalem jakis przycisk w bagazniku kolo baku
zresetowalem ten caly komp

chyba se malucha kupie. przynajmniej jest w miare lekki do zepchniecia na bok
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

A moze spalił się aparat zaplonowy?
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

wiem ze to smiesznie malo informacji ale sam tyle ich mam
zaraz ide szukac jakiejs iskry czy innych mugoli.
tylko mi tu konrad nie strasz jakimis spalonymi aparatami. niby czemu mial sie spalic.
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 12:39 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

iskra na swiecach jest, paliwo z pompy dochodz
zaraz zbadam co mowi eec
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

zwarlem magiczne kabelecki (a swiatlosc greyga niech nam przyswieca)
no i pomrygalo mi...
na poczatek dowiedzialem sie ze gdzies zgubilem automatyczna skrzynie :)
a pozniej ze jakis czujnik cieczy
a jeszcze poznije ze wszystko ok :)

no ale nie jest ok.

ktokolwiek widzial ktokolwiek wie o czujniku temp. plynu chlodzacego - nr'ki katalogowe, ceny, moze ktos ma?
...proszony jest o pilne informacje ku mnie.

2.0 '94
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

Ja kupowalem w http://www.aktyw.pl/ ale do 2,5 po 80 zł. 2,5 ma dwa czujniki i trzeci od wskaznika - jak by sie okazalo ze którys pasuje do 2.0 to moge ci wyslac
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

panowie zenada...
w silnik ... sie zalal i dlatego nie palil.
pomoglo dmuchanie sprezarka po garach.
heh.. wstyd :)
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

HAAHAHAHAHAHA!!!

Całkiem jak polonez......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
tco_tm

Post autor: tco_tm »

t0mpre pisze:ktokolwiek widzial ktokolwiek wie o czujniku temp. plynu chlodzacego
Jak robiles test na zimnym silniku, to nic dziwnego, ze wywalilo Ci blad czujnika temperatury cieczy. Niech zgadne: "sensor out of range"...

A skrzynia, to byc moze nie wcisnales dwa razy guzika HOLD lub O/D na samym poczatku testu (dluzsza przerwa). Dodam tez, ze musisz wykonac 1/4 obrotu kierownica i wcisnac pedal hamulca. ...Oczywiscie jesli masz system EEC-IV.

Pozdrawiam.
Gość

Post autor: Gość »

tco_tm - on mam manual, ale instalacja jest od automatu, stad sa czasami problemy
Wito
Posty: 90
Rejestracja: 2005-01-31 02:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Tczew

Odpalanie

Post autor: Wito »

Ściemka Panowie,

Tak sprawa może tak ma być ale jak na moje to raczej nie auto jak jest zimne to sobie spokojnie odpali autossanie wyciągnie go na 2tyś obrotów i luzik. Problem w tym że jak samochodzik jest rozgrzany to wsiadam do niego przekręcam kluczyk i troszke muszę go kręcić żeby zaskoczył czasem też zawali benzynką. Ogólnie nie mam z nim żadnych problemów tylko czasem te obroty na jałowym sobie poskaczą. Myślicie że to autossanie jest zawalone olejem czy coś? można samemu to autossanie przeczyścić czy musze lecieć do jakiegoś szerszenia co mi nazmyśla i powie 700 zł za byle gówno? coś jeszcze mi poradzicie?

pozdro 4 all
2.0 16v 1993r
USA
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sprawdź ciśnienie na tłokach :twisted: , bo objaw który opisujesz wskazywać może na wywalone pierścienie. :?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Witaj.
Kurcze,musiałem przeczytać pięć razy Twoje pierwsze zdanie
zanim skumałem o co chodzi.
Sprawdż kable,aparat zapł.
Wypadałoby sprawdzić ciśnienie,sprężanie.
Auto nie było przegrzane?Uszczelka pod głowicą?
Jeżeli czuć paliwo,to znaczy,że się zalewa.(Brak iskry?)
Może coś z zapłonem?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Problem z odpaleniem

Post autor: Kędziorek »

Dzisiaj rano pojawił się pewien problem. Wsiadłem do autka i chciałem go odpalić. Przekręcam kluczyk i nie zapalił się Check Engine tak jak zawsze przy odpalaniu. Odłączyłem alarm i nic. rozrusznik kręcił ale nic się nie działo. Dopiero po kilku próbach zapalił się Check Engine i samachodzik zapalił od ręki. Czego to może być przyczyna, bo trochę się zdołowałem. Dzięki za wszelkie info. Narka
ObrazekObrazekObrazek
Gość

Post autor: Gość »

Sprawdź kody błędów, to na początek, potem iskre na świecach, potem paliwko czy pompa się załącza, może przekaźnik nie łapie.
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Sądzę, że zabrakło ci zasilania na CPU. Check Engine bez odpalonego silnika świeci się tylko po to, żeby sprawdzić żarówkę, dopiero po odpaleniu CPU informuje nas za jego pomocą o ew. błędach. Sprawdź czy któryś bezpiecznik nie jest luźny oraz łączówki do CPU itp.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

no wlasnie sprawdz iskre.... jak nie ma to rozkrecaj immobiliser i sprawdz czy nie ma zimnego lutu..
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Rozwiązałeś już ten problem?? Napisz co było tak dla potomnych :)
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Obecnie autko zabrał staruszek, ale nic nie sprawdzałem bo pojawiło się to jeden jedyny raz. Później wszystko było oki, a minęło już troszkę czasu. Jak znów coś wyskoczy to wtedy pogrzebię. narka
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
cembrzynski
Posty: 100
Rejestracja: 2005-02-21 18:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

po deszczu nie chce mi odpalić.....

Post autor: cembrzynski »

jak samochód postoi przez 2 dni i w tym czasie popada deszcz to nie chce mi odpalić , ale po paru godzinach jak przestanie padać odpala normalnie ,w dni kiedy nie pada odpala normalnie.Wydaje mi się że to przewody ale chce się upewnić .Z góry dziękuje za odpowiedzi.
2.5 24V \95r granatowy
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Też byś się wkurzał jakbyś tak miał przez dwa dni stać na deszczu.
:D :D :D
A tak na poważnie.Sprawdz te przewody,aparat i resztę,gdzie wilgoć
może szaleć.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Re: po deszczu nie chce mi odpalić.....

Post autor: FlasH »

cembrzynski pisze:jak samochód postoi przez 2 dni i w tym czasie popada deszcz to nie chce mi odpalić , ale po paru godzinach jak przestanie padać odpala normalnie ,w dni kiedy nie pada odpala normalnie.Wydaje mi się że to przewody ale chce się upewnić .Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Meteopata jakiś... może niedociśnieniowec...
Spróbuj mu do baku wsypać z 10 dkg jacobs kronung
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”