hehe walus a ja wiem dlaczego tak jest.....zbliżaja sie świeta a Twój samochód chyba za choinke robi zamiast lampek masz świecąca turbinke, tarcze i kolektor
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Oley co sie czepiasz.....może sobie dorobił kreseczke i traktuje to jako 13 , u mnie też wskaźnik sie wychyla poza 12 psi, hehe trzeba wziąć markera i skali dorobic
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
w moim przypadku odcięcie jest średnio przy około 4 tys.obr/min, ale jeszcze czeka mnie wymiana filtra paliwa ( ciekawe co wtedy będzie sie dziać)
ps. Oley po tych symbolach nigdzie zaworka od odmy znaleźć nie moga w zadnym sklepie
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
u mnie na jedynce i 2-ce też szybciej odcina
jak coś kupuje do Proba to zawsze dzwonie do sklepów z częściami do japończyków, czujnik temp. mieli, a tego już nie, moze jakbym miał na wzór i pokazał w sklepie to by doszli o co chodzi a tak nie ma mowy....mowili mi że jedynie urzywane musze szukać, albo w salonie mazdy spytać
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Oley - owi raczej chodziło o to że na wskaźniki masz skale do 12-nastu, a tą 13-naskte, jak sam nie dopiszesz to miec nie będziesz , no chyba że masz osobny wskaźnik to co innego
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Mnie też się ostatnio to zepsuło i powiem wam ze po prostu to skleiłem na dobrym kleju i jest ok bo mi tylko pękło. Jeśli się nie mylę to właśnie ten zaworek powodował obiawy typu nierówne niskie obroty a wręcz gasł na luzie ??????? Dobrze mówię ???????Bo jak to zrobiłem juz jest ok.
OLEY ja wierciłem na o.7 mm bo jak wierciłem na 0.8 tak jak piszą na stronie to ładowało tylko 8 wiec zwiększyłem . Muszę powiedzieć że jestem zadowolony moc jest jednak spora bo aż skrzynie rozwaliło Na chamowni pokazało 162 konie wiec jest czym przycisnąć Ale wole sie zapytać czy to aby zdrowe jest dla silnika i dla turbinki ???
Ostatnio zmieniony 2007-02-16 09:41 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
jak jest uszkodzony zaworek to obroty wariuja, a ja tego zaworku wogle nie mam i dlatego tak mi pilnie potrzebny
ps. skrzynie to Ci chyba nie od tego rozwaliło znowu aż takie wielkie doładowanie to też nie jest że momentalnie sie skrzynia posypie na hamowni pokazało 162KM a sprawdzałeś ile było przed??, czy silnik trzymał serie.....na forum mazdy ktoś przeprowadzał takie doświadczenie i wyszlo że po podaniu 12psi, różnica w mocy przed i po wynosiła ponad 20KM
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Ja nie robiłem tego za kasę znajomy na przeglądzie mi zmierzył i mówił ze jest ok 162 koni . A z ta skrzynią to żart po prostu że walneła to pewnie już ze starosci albo od tego wypadku co miałem , więc nie bierzcie tego na poważnie . luzzz panowie . Ale nadal nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie ????????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
Panowie po prostu ja się na tym nie znam tak mi powiedział skąd ja ma wiedzieć skąd on to wyczytal popatrzyl na jakiś tam monitorek i mi powiedzial proste .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
kALII pisze: Jakiś tam monitorek błahahahaha co to za bzdura kolego przestań się ośmieszać.
Kalii, nie wyjeżdżaj tak ostro na chłopa, bo jak nie siedzi w temacie, to może nie wiedzieć że do sprawdzania mocy służy hamownia podwoziowa, a nie monitorek z przeglądu. Mnie też to trochę śmieszy