Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanko ! Chodzi oto ze jakiś czas temu (jakieś 8 miechów ) przegrzałem probka (pękł wężyk od płynu ) ale już wszystko zrobione bo silnik teraz ideał . I chodzi oto ze miałem planowaną głowice i kompresja mi się w ten sposób zwiększyła mechanik mi zmierzył i mam ok 12 . Wiem ze gt powinno mieć cos koło 9 (silnik odprężony ),wiec pytam czy to ma cos wspólnego z osiągami i jeśli cos może się stać to jak zmniejszyć kompresje ??????
Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ???????

POZDRO (teraz bez błędów)

[/url]
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU

. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
