Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Problemy nowicjusza...
Problemy nowicjusza...
To jest mój drugi post, więc jeżeli coś z nim nie tak to proszę nie zabijać... A więc moje probe ( 93r. 2,5) stało nie używane prawie 3 lata. Udało się je uruchomić ale mam kilka "dlaczego"
1. Dlaczego po odpaleniu silnika w kabinie rozlega się gong 3 serie po 5 dźwięków mimo to że na tablicy wszystkie kontrolki pogasły, drzwi zamknięte a kierowca przypięty?
2. Dlaczego podczas jazdy auto nie przyzwoicie mruga lewym okiem? Zdarza się to podczas jazdy na nierównościach oraz podczas skrętu w lewo. I nie ma na to wpływu czy lampy są zapalone czy nie. Lampa chowa się i wysuwa kilkanaście razy. W końcu padnie mechanizm otwierania...
3. Dlaczego ciągle pracuje wentylator chłodnicy? Klima wyłączona, auto wyłączone, kluczyk wyciągnięty a on pracuje. W końcu wypiołem bezpiecznik z modułu pod maską... Co ciekawe mimo braku bezpiecznika wentylator chłodnicy się załancza.
4. Jak się robi tkz. stopkę czy podpis pod postem?
1. Dlaczego po odpaleniu silnika w kabinie rozlega się gong 3 serie po 5 dźwięków mimo to że na tablicy wszystkie kontrolki pogasły, drzwi zamknięte a kierowca przypięty?
2. Dlaczego podczas jazdy auto nie przyzwoicie mruga lewym okiem? Zdarza się to podczas jazdy na nierównościach oraz podczas skrętu w lewo. I nie ma na to wpływu czy lampy są zapalone czy nie. Lampa chowa się i wysuwa kilkanaście razy. W końcu padnie mechanizm otwierania...
3. Dlaczego ciągle pracuje wentylator chłodnicy? Klima wyłączona, auto wyłączone, kluczyk wyciągnięty a on pracuje. W końcu wypiołem bezpiecznik z modułu pod maską... Co ciekawe mimo braku bezpiecznika wentylator chłodnicy się załancza.
4. Jak się robi tkz. stopkę czy podpis pod postem?
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No to tak
ad1. najpradopodobniej nie masz poduszek powietrznych bo taki dziwek sygnaluje blad stemu airbag
ad2. pewnie wina elektryki jak masz gdzies zwaircie to moze tak robic poszukaj po kablach moze w przel;aczniku
ad3 pewnie masz przerwany ktorys z przewodow od zalacznia wentylatora i nie styka a ze sterowane sa przerwaniem to jest wlaczony non stop sprawdz kable (a jak ci sie zalcza bez bezpiecznika to juz nie jest dobrze albo ktos w nim grzebal albo masz gdzies uwalone kable)
ad4 stopke robi sie w profilu
Pozdrawiam
ad1. najpradopodobniej nie masz poduszek powietrznych bo taki dziwek sygnaluje blad stemu airbag
ad2. pewnie wina elektryki jak masz gdzies zwaircie to moze tak robic poszukaj po kablach moze w przel;aczniku
ad3 pewnie masz przerwany ktorys z przewodow od zalacznia wentylatora i nie styka a ze sterowane sa przerwaniem to jest wlaczony non stop sprawdz kable (a jak ci sie zalcza bez bezpiecznika to juz nie jest dobrze albo ktos w nim grzebal albo masz gdzies uwalone kable)
ad4 stopke robi sie w profilu
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozwolę sobie jeszcze po dopowiadać.
1. Być może jest to błąd poduszek ale kontrolka od poduszek po zapaleniu silnika gaśnie. Zachowuje się tak jak gdyby z poduchą było wszystko ok. ???
2. Latająca "powieka". Dzisiaj nawet zaczęła wariować po zamknięciu bagażnika. Boję się trzasnąć drzwiami...
3. Być może ktoś porobił jakieś wynalazki (chociaż instalacja wygląda na orginalną) bo mimo tego że bezpiecznika nie ma po nagrzaniu auta wentylator się załancza.
Czasami mam wrażenie że to auto żyje własnum życiem....
1. Być może jest to błąd poduszek ale kontrolka od poduszek po zapaleniu silnika gaśnie. Zachowuje się tak jak gdyby z poduchą było wszystko ok. ???
2. Latająca "powieka". Dzisiaj nawet zaczęła wariować po zamknięciu bagażnika. Boję się trzasnąć drzwiami...
3. Być może ktoś porobił jakieś wynalazki (chociaż instalacja wygląda na orginalną) bo mimo tego że bezpiecznika nie ma po nagrzaniu auta wentylator się załancza.
Czasami mam wrażenie że to auto żyje własnum życiem....
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2007-01-23 13:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Michałów
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
jesli chodzi o chlonice 
to ja mialem taki problem
mialem zepsuty czujnik temperatury do koputera i wetyklaor nigdy nie gasl zimny rano odpalony a wetylatory chodzilY


to ja mialem taki problem

mialem zepsuty czujnik temperatury do koputera i wetyklaor nigdy nie gasl zimny rano odpalony a wetylatory chodzilY

Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!


Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!



- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
thebestcars pisze:jesli chodzi o chlonice...
...do koputera i wetyklaor nigdy nie gasl zimny rano odpalony a wetylatory chodzilY

Jakie Ty masz ciekawe urządzenia w probie.

Pierwszy raz o takich słyszę.

Jeżeli chodzi o wetyklaor

Czujnik może być cały czas zwarty, ewentualnie ktoś ominął czujnik i
zrobił dodatkowy włącznik w szoferce.
Co do lampy, przypuszczam, że coś jest uszkodzone przy włączniku
lamp. Możliwe, że przy wstrząsach ( dziury, trzaśnięcie drzwiami, czy maską) powstaje zwarcie, silniczek dostaje prąd i "wariuje".
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
napewno tak sie dzilo bo ... robil zwracie i wylaczal kopa i stales jak ciec ta swiatlach bo ci zgasl 10-15 min i mogles jechac dalej 
bo w probe sa 3 czujnki temp cieczy
1 do wetylatora
2 do kopa
3 do wskazówki w liczniku

bo w probe sa 3 czujnki temp cieczy
1 do wetylatora
2 do kopa
3 do wskazówki w liczniku
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!


Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!



- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może w dwójkach macie jakiś czujnik do kopa, ale u mnie do tego służy turbina. 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




