Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Adaptacja zacisków
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Adaptacja zacisków
Witam,
Kupiłem sobie nowe tarcze i klocki (special thanx - Maciucha). Na przód wrzuciłem nacinane tarcze ATE z allegro. Wszystko ładnie pięknie - pomyślałem, że kupię również sportowe zaciski. Bez problemu dostępne są do Probe, firmy ATE - 3500zł za SZTUKĘ.
...
Może ktoś ma lepszy pomysł? Może od jakiegoś innego auta dałoby radę wsadzić? Nie wiem nawet, od czego mam zacząć poszukiwania - jakieś wskazówki? Zupełnie się nie znam na zaciskach, a nie daruje - Probe musi lepiej hamować.
Pzdr.
Kupiłem sobie nowe tarcze i klocki (special thanx - Maciucha). Na przód wrzuciłem nacinane tarcze ATE z allegro. Wszystko ładnie pięknie - pomyślałem, że kupię również sportowe zaciski. Bez problemu dostępne są do Probe, firmy ATE - 3500zł za SZTUKĘ.
...
Może ktoś ma lepszy pomysł? Może od jakiegoś innego auta dałoby radę wsadzić? Nie wiem nawet, od czego mam zacząć poszukiwania - jakieś wskazówki? Zupełnie się nie znam na zaciskach, a nie daruje - Probe musi lepiej hamować.
Pzdr.
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Jak na Miska przystalo , masz za ciézká noge i Probka boli jak mocniej cisniesz , a wiadomo jak boli to juz nie mysli o hamowaniuMISIEK pisze:
Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta
nie wiem czemu tak jestmoze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?

byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 



- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
RX - a może coś takiego:
http://www.allegro.pl/item172551930_wzm ... a_f1_.html
http://www.allegro.pl/item172551930_wzm ... a_f1_.html
BEAUTY...POWER...SOUL...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Sokół
- Posty: 179
- Rejestracja: 2006-03-29 14:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.
Black probe 2.2 GT Turbo
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

www.csv.pl
mazda 626 coupe ( już u innego właściciela)
mazda 323 bg (bling-bling)(sprzedana i skasowana)
psssss i wszystko jasne
http://s150.photobucket.com/albums/s85/angelunnia/

www.csv.pl
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
4 m , az mi sie wierzyc nie chce , to by byl znakomity wynikSokół pisze:W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.

Brzmi zbyt pieknie aby bylo prawdziwe.

byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 



- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
i ile dałes za komplet?Qki G pisze:RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći

nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Sokół pisze:W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.




Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Ale 3000GT bylo 3 rodzaje najlepsze ale i najdrozsze sa od vr4 (twinturbo)
Pozatym uwaga taka konwersja pociaga za soba ciecie samego zacisku a to nie jest najbardziej pozadana rzecz na naszych polskich dziurach
Ogiolnie daloby sie zastosowac przejsciwki itp ale to nie bedzie latwe i trezba miec juz zaciski zeby z tym powalczyc
Popzdrawiam
Pozatym uwaga taka konwersja pociaga za soba ciecie samego zacisku a to nie jest najbardziej pozadana rzecz na naszych polskich dziurach
Ogiolnie daloby sie zastosowac przejsciwki itp ale to nie bedzie latwe i trezba miec juz zaciski zeby z tym powalczyc
Popzdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
W obu autkach wystepuje zacisk 4 tloczkowy rozni je tylko iwlkosc tarczy (a wiec i zacisk ja nie jestem po obrazku w stanie poznac jaka to srednica tarczy)
tutaj mozna przeczytac dokladnie jak zrobiono konwersje zacisku z vr4 do probe
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=vr4 ale niestety z cieciem zacisku co ja osobiscie uwazam za malo bepieczne opcja nr2 (z przejsciwoka)zdecydowanie lepsza o czyms takim wlasnie myslem
Pozdrawiam
tutaj mozna przeczytac dokladnie jak zrobiono konwersje zacisku z vr4 do probe
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=vr4 ale niestety z cieciem zacisku co ja osobiscie uwazam za malo bepieczne opcja nr2 (z przejsciwoka)zdecydowanie lepsza o czyms takim wlasnie myslem
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT