Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
skoki ciśnienia oleju
-
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-03-25 18:50
- Samochód: była skoda superb
- Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce
skoki ciśnienia oleju
bez względu na obroty silnika ciś. oleju spada prawie na min. a za chwile gwałtownie rośnie do max, szczególnie gdy silnik jest ciepły a kilka dni temu zmieniałem olej. czy to jest normalne?
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
a jaki olej wlałes i jaki miałes wcześniej ?
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
no to kolego dopisz jaki silnik i jaki przebieg,/ rocznik itp\
co do mineralnego to ja na pewno bym nie lał, ale..
co do mineralnego to ja na pewno bym nie lał, ale..
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2007-01-23 13:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Michałów
Nie napisałeś, jak było przed wymianą. Czy wszystko było OK. Taki olej do tego silnika to porażka. ja miałem podobny problem w swoim Probie ale okazało się, że to kwestia okablowania była.
pzdr.
pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Co do olejów, każdy ma swoje gusta(doświadczenia), różne przebiegi mają różne silniki(ponad to użyj opcji "szukaj" temat był mielony wiele razy). Jedno jest pewne, niezależnie od przebiegu minerał to świństwo i na dłuższą metę morderstwo silnika. Czym prędzej zmień min. na półsyntetyk a co do marki - to już zależy od Ciebie. I nie zapomnij nowego filterka zapodać
Pzdr.
Pzdr.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Ja jak kupowałem też był zalany minerał.Zalałem półsyntetyk i tak jezdziłem dość długo ale po poczytaniu paru tematów na forum zdecydowałem się na pełny syntetyk, czyli jakieś 2miechy temu wlałem i do tej pory zrobiłem ok 3000km.Plus taki że przestały klepać zawory , negatywów nie stwierdziłem.
Let The Galaxy Burn....
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2007-01-23 13:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Michałów
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
Moim zdaniem przy takim przebiegu to już tylko dobry mineralny, chyba że ktoś ma sporo kasy żeby cały czas dolewki robić, albo jest bardzo pewny dobrego stanu swojego silnika
PS. Totmes bardzo mi się podoba Twój nowy avatar
PS. Totmes bardzo mi się podoba Twój nowy avatar
Probe II 2.0 93 USA
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
pośrednim wyjsciem jest wlanie półsyntetyku oczywiście mowa o dobrych jakosciach oleju nie jakis tam syf(lotos) co do kopcenia/parowania na ssaniu to jezeli jest tak tylko na ssaniu to nie ma sie czym przejmowac, a jezeli po nagrzaniu i tu sa dwa wyjscia jaki kolor?
ale jak tylko na ssaniu to oznacza ze katalizator(wydech) jest zimny a spaliny ciepłe i stąd te parowanie
ale jak tylko na ssaniu to oznacza ze katalizator(wydech) jest zimny a spaliny ciepłe i stąd te parowanie
Roswell pisze: PS. Totmes bardzo mi się podoba Twój nowy avatar
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10627
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
wazne>jaki kolor? czy dym unosi sie i "ucieka" czy zaraz znika?biały czy niebieskawy?
a i czy po nagrzaniu to samo? czy ubywa oleju?moze płynu?
a i czy po nagrzaniu to samo? czy ubywa oleju?moze płynu?
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10627
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa