za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dodam może jutro fotki z remontu może to komuś pomoże
Sorki za tego posta ale nie chcałem pisac epopei w jednym poście .
Dodam że wszystko już sie poprawiło , teraz mi potrzebny tylko ten zaworek od odmy .
Sorki za tego posta ale nie chcałem pisac epopei w jednym poście .
Dodam że wszystko już sie poprawiło , teraz mi potrzebny tylko ten zaworek od odmy .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
ty w swoim przypadku lepiej przeczysc silniczek krokowy:PBogdan9999 pisze:No dobra i co pomogło cos ?? Bo u mnie nie jak było przed czyszczeniem tak jest i po czyszczeniu. Jak schodzi z obrotów to za nisko do około 200 i potem sie podnoszą a nieraz potrafi nawet zgasnąć
a jak w escorcie mialem takie objawy jak ty to okazaly sie winne styki od czujnika predkosci ktory byl w skrzyni biegow. Nie wiem czy w probe takowy jest
- wacek
- Posty: 176
- Rejestracja: 2006-10-31 12:58
- Galeria: viewtopic.php?t=14682
- Lokalizacja: a z Lasu
Czytam i czytam i się zastanawiam gdzie Wy macie ten silnik krokowy ????
Za wolne obroty (ssanie tez) odpowiedzialne jest BAC i nigdzie tam tego krokowca nie ma.
Może ja mam jakąś chińską wersje czy cóś bez tego silniczka
Może ktoś zrobić fotke owego silniczka ??
Za wolne obroty (ssanie tez) odpowiedzialne jest BAC i nigdzie tam tego krokowca nie ma.
Może ja mam jakąś chińską wersje czy cóś bez tego silniczka
Może ktoś zrobić fotke owego silniczka ??
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jak nie ma? Ja nie mam, Ty nie masz, 90% ma i wie.
Tym bardziej, że na zdjęciu zakreślony jest BAC, więc się nie czepiaj.
Tym bardziej, że na zdjęciu zakreślony jest BAC, więc się nie czepiaj.
pytlar w wątku [url=http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=10697] [k] silniczek krokowy do GT I[/url] pisze:jak w temacie!!:]
do probe I GT w przystepnej cenie;)
nie musi byc w idealnym stanie, bo potrzebuje praktycznie jednej sprezynki i grzybka ze srodka tego silniczka
mam nadzieje ze Bogdan sie nie obrazi:
o to chodzi.
a tak dla Roberta:
nie wiem jak to sie specjalistycznie nazywa, jaki jest jego numer katalogowy albo oznaczenie!! i jezeli chodzilo by mi o jakis silniczek krokowy od nawiewu to bym napisal ze chodzi ten od nawiewu!! pewnie 90% osob pierwsze co nachodzi na mysl na termin "silniczek krokowy" to wlasnie chodzi o to co chce kupic!! a nie lataja myslami po nawiewach!!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Miałem dodać podobne zdjęcie co robert
Więc tak kolektor zdiołem bo go sobie malowałem i czyściłem ,po za tym to był cały zasmarowany.
Co mi to dało ........ poprawe
Nie jest może idealnie bo jak jest zimny to tak dziwnie spada z obrotów ale to tylko przez moment ,a wysokie obroty to sie utrzymuja rzadko ale jednak sa Myśle że to wina krokowca albo jego sterowania , bądz co bądz to auta prawie 20 letnie .
Więc tak kolektor zdiołem bo go sobie malowałem i czyściłem ,po za tym to był cały zasmarowany.
Co mi to dało ........ poprawe
Nie jest może idealnie bo jak jest zimny to tak dziwnie spada z obrotów ale to tylko przez moment ,a wysokie obroty to sie utrzymuja rzadko ale jednak sa Myśle że to wina krokowca albo jego sterowania , bądz co bądz to auta prawie 20 letnie .
Ostatnio zmieniony 2007-04-06 19:09 przez davidlive, łącznie zmieniany 3 razy.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
davidBeret - to zdjęcie wkleił w swoim wątku w giełdzie Pytlardavidlive pisze:Miałem dodać podobne zdięcie co roberet
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
U mnie po czyszczeniu było super ale od dwóch dni nadchodzi dramat. Po odpaleniu auto chodzi jakby na 3 tłokach, naciskasz gaz dławi się i mozolnie wkręca, ale jak już wkręci to chodzi super. Wszystko ustaje kiedy silnik osiągnie temperaturę normalnej pracy. Podejrzewam że znowu BAC daje po tyłku. Więc jutro rozbieram BAC i na pewno relację wrzucę do FAQ. Nie bójcie się pamiętam o fotkach z kontroli przepływomierza przy okazji je też wrzucę.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
kurna mnie też dopadł ten problem a tak bardzo nie chciałem.
Mianowicie po odpaleniu na zimnim silniczku wskakuje na 1500 i chodzi pare sekund i gasnie.na cieplym jest ok. czyli czyma 900-1000 obr. jak wlacze klime to 800. Podejrzewam ze cos z saniem padlo czyscic to rozbierac czy kupic jakoms uzywke??
Mianowicie po odpaleniu na zimnim silniczku wskakuje na 1500 i chodzi pare sekund i gasnie.na cieplym jest ok. czyli czyma 900-1000 obr. jak wlacze klime to 800. Podejrzewam ze cos z saniem padlo czyscic to rozbierac czy kupic jakoms uzywke??
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
BAC jeszcze nie rozebrałem ale zastanawia mnie jedna rzecz jak obserwuję chyba większość osób ma problemy z ssaniem a dokładniej z zaworem BAC chociaż i tu nie zawsze chodzi o niego. Ja u siebie podejrzewam jeszcze kable zapłonowe bo te chyba pamiętają salon mojego egzemplarza. U mnie praktycznie problem dotyczy benzyny bo na gazie wszystko jest ok autko też potrafi szaprnąć szczególnie gdy do rozpędzam na czwórce z 2000 w momencie gdy turbinka pompuje nie miałem wcześniej takich objawów. Nie wiem też czy świece już się nie kończą chociaż 10tyś km temu były wymieniane. Słyszałem że ZFR6F-11 szybko się kończą przy LPG.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Ja mam nowe filtry paliwa powietrza oleju nowy olej świece przewody rozdzielacz i nic. Nadal mam obroty 500 jak się nagrzeje. Fakt faktem po 1/4 mili w skorzęcinie mu przeszło na kolka dni ale mam znowu. Jeżdżę bez termostatu i na trasie temperatura mi spada ponieżej skali więc wtedy chodzi równo ładnie 750 obr/min ale ja postoję w korku wskazówka coś tam się wychyli od temperatury i już mu schodzą w dół.
Gdzie się powyżasza obroty biegu jałowego. wiem gdzie jest z zmiany składu mieszanki bo na zlocie mi ktoś pokazał (pamiętam z twarzy a zapomniałem ksywkę), rozbierał dolot od strony turbiny do 1/4 mili i nie dał rady i tak wystartować (czarne 2,2 GT). A ponieważ kupuję dziś termostat bo zima idzie to i obroty mogły by być wyższe
Gdzie się powyżasza obroty biegu jałowego. wiem gdzie jest z zmiany składu mieszanki bo na zlocie mi ktoś pokazał (pamiętam z twarzy a zapomniałem ksywkę), rozbierał dolot od strony turbiny do 1/4 mili i nie dał rady i tak wystartować (czarne 2,2 GT). A ponieważ kupuję dziś termostat bo zima idzie to i obroty mogły by być wyższe
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Miałem to samo, dopiero wymiana BAC-a pomogła i obroty się uspokoiły, regulacja śrubką biegu jałowego też mi nie pomagała, tak samo jak wymiana przewodów świec i innych pierdół, podejrzewam że będziesz miał to samo bo to bolączka naszych probków...
89r. 2.2 GT (I) USA
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
A gdzie ten bac? może inaczej droga ta inwestycja
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
A może to czujnik temperatury płynu który podaje do kompa
Może się mylę ale jak kiedyś miałem wyciek i płyn schodził poniżej tego czujnika (czyli nie był zanurzony) to obroty głupiały i wręcz gasł...
To jest któryś koło termostatu.
Może się mylę ale jak kiedyś miałem wyciek i płyn schodził poniżej tego czujnika (czyli nie był zanurzony) to obroty głupiały i wręcz gasł...
To jest któryś koło termostatu.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Możliwe możliwe - ja mam tak że na zimnym silniku to w chłodnicy nie ma wody żeby było ją widać a na lekko rozgrzanym już kipi. Czy to dobrze jak na zagrzanym aucie mi się węże robią sztywne (ten powracający do chłodnicy z bloku)
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
No to chyba masz zle, bo odpowietrzony uklad na zimnym silniku trzyma plyn pod korkiem, przynajmniej w moich wszystkich autach tak jest. Weze robia sie sztywne od cisnienia, to normalne
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Cóż no ja go zalałem wodą odpaliłem i dolałem do pełna - czekałem czekałem z otwartym korkiem aż bąbelki lecą - no i lecą lecą lecą i coś przestać nie mogą a nawet czasem tak raz go (wodę) zassało i za chwie się cofnęło i tak sobie falowała ta woda w chłodnicy - noto zakręciłem i już. Tak sobie śmigam a węże sie sztywne robią po nagrzaniu - nigdzie niby nie ucieka. możliwe że uszczelka pod głowicą pękła i woda leci do cylindra dlatego tak przerywa czasem ale pod korkiem wlewu oleju jest czysto (może woda się nie pieni tylko płyn jak jest w oleju??)
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Coś nie tak adrian masz na bank...
Może faktycznie zapowietrzony układ? Pod kolektorem dolotowym na środku silnika jest taka śruba kwadrat 15 chyba, spróbuj - może odpowietrzysz tak ?
Może faktycznie zapowietrzony układ? Pod kolektorem dolotowym na środku silnika jest taka śruba kwadrat 15 chyba, spróbuj - może odpowietrzysz tak ?
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
ok zajadę do domu to tak zrobię (po montażu termostatu i zalanie płynem na zimę) a teraz to wieczorem spróbuję zdjąć wąż i spuścić wodę z układu bo już mam dość stresów związanych czy ta minusowa temperatura przyjdzie czy raczej nie