ciacho pisze:mam pytanie... czy ktos zna dlugosc linki recnego do probe ja mam II z 93r. 2.5... chcialem sobie zamowic linki ale trzeba podac ich dlugosc a u mnie w probe nie ma ich... z gory dziekuje za pomoc... pozdrawiam...
Hamulec ręczny
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Był sobie nowy wątek...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2007-01-23 13:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Michałów
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie nie wiem o co wam chodzi ale jeśli chodzi o ręczny to winny jest tylko zimering od strony haczyka, na którym jest linka. Po rozebraniu zacisku trzeba wyjąć ślimaka i za nim jest taka malutka gumeczka. Ją się wymienia i po kłopocie. Proponuje dodatkowo każdą część zacisku przeczyścić porządnie, na początku deikatnie papierem ściernym,a potem wymyć i posmarować odpowiednio dla miejsca smarem miedzianym i maszynowym.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- KarenGdynia
- Posty: 12
- Rejestracja: 2006-11-03 15:38
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Mój problem natomiast polega na tym , że po zaciągnięciu ręcznego i jego ponwnym zwolnieniu, prawe koło zostaje przyblokowane:( Koła nie ciągne po asfalcie, ale...po ujechaniu nastu km i zatrzymaniu można poczuć zapach palonego klocka, a po zbliżeniu się do koła poczuć buchający gorąc od koła:( Auto oddawałem już kilka razy do owej naprawy, niby linka jest sprawna, wszystko zostało wyczyszczone itp. a efekty są jakie są Czy ktoś może podpowiedzieć w czym może być przyczyna? I jak się jej pozbyć?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- KarenGdynia
- Posty: 12
- Rejestracja: 2006-11-03 15:38
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-02-13 20:29
- Galeria: viewtopic.php?t=10614
- Lokalizacja: Białystok
ile kosztuje zacisk lewy tylni do 2.0 16v Probe 2 ??? moze ktos taniej zalatwic interesuje mnie nowy zacisk a ten problem nie tylko masz to chyba plaga w Fordach uszczelniacze po 150k km i zaciski zapieczone oraz linka hamulca reczne to najczestrze usterki :F prosze o odpowiedz i o konta
White Girl - dziewicza 2 1997r 2.0 16v 145k/km EU ) 0 tuningu i naklejek pajoner
Yamaha R1 Blue Edition GO!!! 23000k/km 1999r
POZDRO 4 all
!!!!!!
Wódka to TWOJ wróg - lej ją w morde. Ja ją w morde a ona mnie o glebe... ;/
Yamaha R1 Blue Edition GO!!! 23000k/km 1999r
POZDRO 4 all
!!!!!!
Wódka to TWOJ wróg - lej ją w morde. Ja ją w morde a ona mnie o glebe... ;/
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Mnie już krew zalewa z tymi linkami od ręcznego mam ich dość i zapadła decyzja na zmianę linek. Więc pytanie do kolegów o symbole linek hamulcowych do 2.2 GT Igen. Lewej i prawej choć podejrzewam że to jedno i to samo.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
a moim zdaniem dajemy strasznie dupy. Wiele klubów po prostu potrafi dobrać coś konkretnego do swoich autek a my nie... fabryka generalnie strasznie spaprała sprawę tymi zaciiskami i trzeba byłoby raczej znaleźć zamienniki od innego auta.
No i najlepiej byłoby chyba zrezygnować z ręcznego na linkę.... zapakować hydrauliczny i luzik :D:D
No i najlepiej byłoby chyba zrezygnować z ręcznego na linkę.... zapakować hydrauliczny i luzik :D:D
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
sprawa z zaciskiem jest bardzo prosta. Mianowicie jest to konstrukcja forda (niestety), zaaplikowana przez Mazdę i stosowana w wielu modelach. Największym problemem jest łożysko igiełkowe. Niestety za szybko się zużywa i szczerze powiedziawszy nie powinno się tam znajdować. Najlepszą alternatywą jest tuleja z brązu. Ja natomiast mam problem z linkami bo już raz je odratowałem ale pancerz wewnątrz po prostu rozleciał się i resztki trą o linkę dlatego się blokuje. To też niestety konstrukcja forda. Pancerzyk zaraz przy wyjściu po pierwsze nie jest dobrze osłonięty przed wilgocią a po drugie zastosowana gumowa osłona jest niskiej jakości. Tylne hamulce to niestety jedyny udział "nie japońskiej myśli technicznej" w naszych probkach.
Wracając do sprawy linek znalazłem coś i nie wiem czy będzie pasować
AD polska AD16 37012138 , AD16 37012139. Oczywiście Forda Probe w katalogu nie ma a to są symbole linek do MX-6 generacji 88-91.
Czy ktoś może potwierdzić to? a może jakieś inne symbole? Wydaje mi się że powinniśmy się sprężyć i coraz więcej symboli części wpisywać do FAQ. Więc kierowcy jedyneczek łączcie się
Wracając do sprawy linek znalazłem coś i nie wiem czy będzie pasować
AD polska AD16 37012138 , AD16 37012139. Oczywiście Forda Probe w katalogu nie ma a to są symbole linek do MX-6 generacji 88-91.
Czy ktoś może potwierdzić to? a może jakieś inne symbole? Wydaje mi się że powinniśmy się sprężyć i coraz więcej symboli części wpisywać do FAQ. Więc kierowcy jedyneczek łączcie się
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a u mnie reczny tylko troche lapie na lewym kole na prawym kole na zacisku jest zaciagniety do konca a i tak nie lapie cos jakby ten cholerny zacisk przepuszczal wlasnie ale plynu mi nie ubywa:] hamulce z tylu cos tam hamuja bo tarcze nie sa zardzewiale :] ale cos mam wrazenie ze tyl mi i tak slabo hamuje...
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
A u mnie wszystko jest super,nic sie nie zacina no chyba ze tak jak ostatnio pod praca zapomniałem sie i zaciagnalem reczny i nad ranem mrozik chwycił Ale mam pytanie jak w dwójce 2.5 reguluje sie reczny chodzi mi o to zeby mocniej łapał bo teraz chamuje ale kół zablokowac nie chce?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Nie wiem jeszcze nie zagladałem....A jak jest przy dzwigni to jak sie do tej regulacji dostac?Bo przy zaciskach sie nie bede bawił bo oba koła rowno lapia(sprawdzone na przegladzie).
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Trzeba rozebrać całą dźwignię. Dziś to robiłem. Musisz odkręcić dwie śrubki które są w obudowie dźwigni i zdjąć tą obudowę.
Ostatnio zmieniony 2007-11-26 10:34 przez _KrISS_, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91