Czujnik w chłodnicy
- DENAT
 - Posty: 206
 - Rejestracja: 2003-10-24 13:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=13615
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Czujnik w chłodnicy
W mojej GT 89 jest chłodnica, która ma czujnik na dole koło wylotu. Szukam nowej chłodnicy. Są ale bez czyjnika ani bez miejsca na czujnik. Z Piotrkiem rozmawiałem nie jest to czujnik włączania wentylatora bo jest koło termostatu. To od czego jest ten czujnik. Wie może ktoś?
			
			
									
						
							Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
			
						- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- DENAT
 - Posty: 206
 - Rejestracja: 2003-10-24 13:39
 - Galeria: viewtopic.php?t=13615
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Witam wszystkich! Podepnę się tutaj bo mam taki problem. Mianowicie 
muszę wymienić chłodnicę w swoim probasie, bo ta którą mam
okazała się za mała(dokładnie chodzi o to że moja ma szerokość 15mm,
a powinno być 32mm).Chłodnicę już dostałem, ale nie wiem od czego są
dwa króćce na dole. Jeden przy wyjściu drugi z drugiej strony.I jeszcze przy
okazji jedna sprawa, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi ; górny czujnik w
chłodnicy jest do VMM , od czego jest czujnik na dole przy wyjściu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam!
			
			
									
						
										
						muszę wymienić chłodnicę w swoim probasie, bo ta którą mam
okazała się za mała(dokładnie chodzi o to że moja ma szerokość 15mm,
a powinno być 32mm).Chłodnicę już dostałem, ale nie wiem od czego są
dwa króćce na dole. Jeden przy wyjściu drugi z drugiej strony.I jeszcze przy
okazji jedna sprawa, bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi ; górny czujnik w
chłodnicy jest do VMM , od czego jest czujnik na dole przy wyjściu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam!
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
- guciek
 - Posty: 365
 - Rejestracja: 2006-05-16 23:19
 - Galeria: viewtopic.php?t=9590
 - Lokalizacja: Trzebinia
 
Czy nie oryginalne to bym nie powiedział. W książce od forda którą mam ten    
czujnik jest pokazany na zdjęciu oraz na schemacie.Niestety z opisu
jednoznacznie nie wynika od czego miałby być, ale myślę że od załączania
wentylatora.Przypuszczam .że umiejscowienie tego czujnika -w chłodnicy lub
w obudowie termostatu-jest uzależnione od rocznika albo modelu.
Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
			
			
									
						
										
						czujnik jest pokazany na zdjęciu oraz na schemacie.Niestety z opisu
jednoznacznie nie wynika od czego miałby być, ale myślę że od załączania
wentylatora.Przypuszczam .że umiejscowienie tego czujnika -w chłodnicy lub
w obudowie termostatu-jest uzależnione od rocznika albo modelu.
Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
Nowy - nie. Tylko używany od kogoś.pawlak pisze: Jeszcze małe pytanko:czy można gdzieś kupić ten czujnik od VMM?
Czujnik od VMM można chyba zastąpić jakimś czujnikiem włączenia wentylatora za 10 zł od innego auta. Jest mosiężny więc przewodzi prąd, a gwint chyba pasuje.
Czujnik na dole prawdopodobnie jest od załączania wentylatora, ale załączał by się on przy innej temperaturze, niż z czujnika przy termostacie.
czesc
witam mam uszkodzony czujnik co załańcza wentylator ten przy termostacie i tak sie zastanawiam czy można go zastąpic jakimś z innego wozu (tańszym) robił ktoś tak? szkoda wydawć 70zł jak można 20 ja mam też na dole w chłodnicy czujnik ale nie podłaczony może ktos juz kombinował w mojej jedynce
			
			
									
						
										
						- mika_vixen
 - Posty: 140
 - Rejestracja: 2005-11-18 18:58
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Strzyżów
 
- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
seba
no to pięknie juz jestem zły 
  mierzyłem chłodnice i ma 1.5cm a moja wersja to GT z 92 teraz nasuwa sie pytanie jezdzic na takiej czy szukać od GT
			
			
									
						
										
						- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
- skorik
 - Posty: 588
 - Rejestracja: 2005-10-15 08:27
 - Galeria: viewtopic.php?t=9986
 - Lokalizacja: Toruń
 
Sam nie jeżdże na takiej, ale mam kolegę który mieszka w bloku obok i ma wstawioną cieńszą - auto trzyma mu wyższą temperaturę, zamiast ponad 7l wchodzi mu troszkę ponad 5l płynu i wentylator chodzi mu np. w trasie.
To teraz skoro ja wprowadzam w błąd to mam pytanie do ciebie Piotrek:
Czy ty może jesteś konstruktorem, albo jakimś udoskonalicielem, że jednoznacznie możesz stwierdzić, że chłodnica o grubości 32 mm jest w sumie niepotrzebna i wystarczy 15 mm? Czyli konstruktorzy się pomylili dając 32 mm bo po co jak, można jeździć na 15 mm?
Po coś chyba dali nam większą chłodnicę - mamy przecież więcej mocy, turbinę więc ciepła też wytwarza się więcej.
			
			
									
						
										
						To teraz skoro ja wprowadzam w błąd to mam pytanie do ciebie Piotrek:
Czy ty może jesteś konstruktorem, albo jakimś udoskonalicielem, że jednoznacznie możesz stwierdzić, że chłodnica o grubości 32 mm jest w sumie niepotrzebna i wystarczy 15 mm? Czyli konstruktorzy się pomylili dając 32 mm bo po co jak, można jeździć na 15 mm?
Po coś chyba dali nam większą chłodnicę - mamy przecież więcej mocy, turbinę więc ciepła też wytwarza się więcej.
To jak już jesteś taki myśliciel 
to powiedz czemu w 89 nie dali chłodnicy i pompy skrzyni
a w nowszych rocznikach już byly
chyba byli różni konstruktorzy
  
 
Jak byś pomyślał to wentylator będzie częściej chodził
włoże chłodnice z opla i też nic się nie stanie
			
			
									
						
							to powiedz czemu w 89 nie dali chłodnicy i pompy skrzyni
a w nowszych rocznikach już byly
chyba byli różni konstruktorzy
Jak byś pomyślał to wentylator będzie częściej chodził
włoże chłodnice z opla i też nic się nie stanie
Mechanika samochodowa 
Pranie czyszczenie tapicerek
			
						Pranie czyszczenie tapicerek