Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Kolektor dolotowy Mazdy 2,5 a 2,0 V6- różnice
Kolektor dolotowy Mazdy 2,5 a 2,0 V6- różnice
Witam
Moje pytanko jest być może laickie ale kto pyta ten nie błądzi.
Więc do rzeczy, szukam wszedzie kolektora dolotowego do KLZE, wiem jak wyglada i o dziwo porównujac go ( oczywiście tylko na wygląd, zdjęcia) jest praktycznie taki sam jak do mazdy 2,0 V6.
Czy to przypadkiem nie te same kolektory?? Czy są jakieś różnice płynace z pojemności silników??
Pzdr.
Moje pytanko jest być może laickie ale kto pyta ten nie błądzi.
Więc do rzeczy, szukam wszedzie kolektora dolotowego do KLZE, wiem jak wyglada i o dziwo porównujac go ( oczywiście tylko na wygląd, zdjęcia) jest praktycznie taki sam jak do mazdy 2,0 V6.
Czy to przypadkiem nie te same kolektory?? Czy są jakieś różnice płynace z pojemności silników??
Pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Odświeże temat, znalazłem kolektor dolotowy wyglada jak od KLZE do 2,5 v6 a dzwoniąc do gościa , który go ma dowiedziałem sie , ze on jest do KL
Wydawało mi się, że generalnie z tym wyglądem (zdjęcie poniżej) to zawsze bedzie kolektor do KLZE. Ma ktoś moze jakieś sugestie???


Wydawało mi się, że generalnie z tym wyglądem (zdjęcie poniżej) to zawsze bedzie kolektor do KLZE. Ma ktoś moze jakieś sugestie???

Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
co do kolektora ssącego to zerknij sobnie tu, tam wszystko jest napisane o klektorach i sa zdjęcia http://www.mx-3quebec.com/swap6.htm

nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Kolektor dolotowy z Xedosa 6 2,0 V6 jest inny niż w KL-ZE, różni się kształem i przepustowością gałązek doprowadzających powietrze do głowicy, z wyglądu jest prawie identyczny, jednak nie w wyglądzie tkwi największa różnica...
Ktoś wyżej napisał, że kolektory różnią się EGR-em, ciekawe gdzie ?? Żaden Xedos 6 nie ma wyprowadzonego z kolektora dolotowego kanału do EGR-u...
Ten kolektor, którego zdjęcie jest na górze przedstawie jak widzę kolektor ogłoszony na allegro przez firmę z Krakowa. Oni nie powiedzą Ci prawdy, bo sami nie wiedzą jakie są różnice między KL a KL-ZE...
Ktoś wyżej napisał, że kolektory różnią się EGR-em, ciekawe gdzie ?? Żaden Xedos 6 nie ma wyprowadzonego z kolektora dolotowego kanału do EGR-u...
Ten kolektor, którego zdjęcie jest na górze przedstawie jak widzę kolektor ogłoszony na allegro przez firmę z Krakowa. Oni nie powiedzą Ci prawdy, bo sami nie wiedzą jakie są różnice między KL a KL-ZE...
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
kolegą moze chodziło o kolektor wydechowy,? 


nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- pawelc
- Posty: 115
- Rejestracja: 2006-04-26 15:30
- Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
- Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
- Kontakt:
pewny jesteś?,xedos nie ma EGR-u? w kl-u ten kanał co zaznaczyłem jest połaczony z egr-emŻaden Xedos 6 nie ma wyprowadzonego z kolektora dolotowego kanału do EGR-u...

@Ada zapytaj co jest napisane na przepustnicy ,powinno być tam wybite kl31 bynajmniej jest tak u mnie,chyba że ja też nie mam od klze kolektora?
Jezeli masz KL 31 to masz na bank kolektor od ZE, co do tego kanału to myślałem, że chodzi Ci o połączenie z kolektorem dolotowym tak jak to było rozwiązane z Xedosie 9 2,6 V6 KL oraz Milleni. To co zaznaczyłeś na zdjęciu zastanowiło mnie i zaciekawiło, nigdy nie zastanawiałem się nad tym pod kątek Xedosa 6 KF. Mam taki kolektor na wierzchu, więc zobaczę jak to wygląda...
Wychodzi na to, że ten kanał połączony jest z otworem w głowicy przy piątym cylindrze. Hymmmmm, ciekawe, ciekawe........
Wychodzi na to, że ten kanał połączony jest z otworem w głowicy przy piątym cylindrze. Hymmmmm, ciekawe, ciekawe........
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ada pisze:...na przepustnicy jest KL30.

TB = Throttle Body = obudowa przepustnicyKLZE PART NUMBERS
...
KLZE TB
KL30-13-640C
...

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Jak wiecie po wtopie jaką miałem przy remoncie silnika, zacząłem szukać silnika , najlepiej KLZE. Chaos dał mi namiary na firmę z Krakowa gdzie sprowadzają silniku prosto z Japonii, i okazuje się , że są to silniki KLZE. Jeśli chodzi o ceny, to wiele się nie różnią od cen silników KL w Polsce.
Mam nadzieje, też, że ich stan bedzie zgodny z tym co obiecuje sprzedawca, a jak wiadomo z tym już różnie bywa.
Na tą chwilę silnik mam odebrać w czwartek, mam też przepływkę Je50, ale brak mi oprogramowania do kompa, które ponoć jest niezbędne, a kompa mam dodatkowo pod OBD2. Mam nadzieje , że bedzie się dało z tego jakoś wyjść i zestroić razem ze sobą na hamowni w firmie , która sie też trudni chiptuningiem profesjonalnie. Pożyjemy zobaczymy.
Pzdr.
Mam nadzieje, też, że ich stan bedzie zgodny z tym co obiecuje sprzedawca, a jak wiadomo z tym już różnie bywa.
Na tą chwilę silnik mam odebrać w czwartek, mam też przepływkę Je50, ale brak mi oprogramowania do kompa, które ponoć jest niezbędne, a kompa mam dodatkowo pod OBD2. Mam nadzieje , że bedzie się dało z tego jakoś wyjść i zestroić razem ze sobą na hamowni w firmie , która sie też trudni chiptuningiem profesjonalnie. Pożyjemy zobaczymy.
Pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Z tego co się orjentuję, komp ten ma całkowicie inne podłączenie w stosunku do mojego kompa, byłaby masakrycznie duża liczba przeróbek. Prościej sądzę, że będzie zestrojenie obecnego kompa do silnika niż przerabianie instalacji.
Na początek bedę się martwił wymianą silnika a później zajme się resztą.
Na początek bedę się martwił wymianą silnika a później zajme się resztą.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
wczoraj wreszcie stalem sie posiadaczem silnika 2,5 KLZE
, bede go zakladał w poniedzialek. Po krótkich oględzinach okazauje sie że jest tam inne sterowanie vrisami. jest tam po jednej cewce do kazdego ciengielka czyli w sumie tylko 2, a w Kl jest tych cewek 5. Jak to podłączyć do obecnej instalacji??? Czy ktoś z was już podłączał taki kolektor??


Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...