Lampy (tylne)
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Myślałem że nikogo to nie interesuje, po tym jak na wstępie zjechaliście moje lampy.pytlar pisze:no i gdzie ta relacja z oswiatlania ??;>
Więc tak:
Noc odpalam samochód i włączam krótkie. Wychodzę przed auto i nic mnie nie razi. Światło jest białe z lekkim zabarwieniem błękitu (nie jakieś tam niebieskie badziewie) i nie oślepiające. Nawet jak stanąłem na przeciwko i patrzyłem prosto w lampę to tylko przymrużałem oczy. A długie to już jest porządna latarnia, bardzo wyraźnie widać wszystko przed samochodem. Tak więc jestem zadowolony (najbardziej się bałem że światło będzie pseudo- wioch - xenon).
BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jest różnica, bo lamp USA nie mają homlogacji. Więc Pytlar ma rację. Ale jak ZOMO ma mi zabrać dowód, to ma też kilkanaście innych powodów do tego, bo żadna z wymienionych części w moim aucie nie ma homologacji (a wymagane są na min. tłumik, kierę, ropórki itp.)pytlar pisze:no wlasnie jest roznica...;] i to znaczna:] a w ogole i tak policja zabierze dowod przy pierwszej lepszej kontroli:P niedlugo tez mnie unikanie policji:}ADTOM pisze:euro czy usa ? bez różnicy
Wić ryzyko że mi zabiorą dowód wcale się nie zwiększyło, ale za to wgląd Probka jak poszedł w górę
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
w USA dopuszczone do ruchu światła mijania lub krótkie jak kto woli są symetryczne, w europie i nie wiem czy nie dalej światła mijania lub krótkie jak kto lubi bardziej musza być asymetryczne.
5 letnie dziecko potrafi to rozpoznać bo wystarczy popatrzeć jaki dają snop światła. Jeśli pozioma kreska równo to lipa a jeśli kreska jest pozioma do połowy i lewa część opada potem w dół to są asymetryczne i jest ok.
stosowne szkła powinny mieć te magiczne znaczki.
5 letnie dziecko potrafi to rozpoznać bo wystarczy popatrzeć jaki dają snop światła. Jeśli pozioma kreska równo to lipa a jeśli kreska jest pozioma do połowy i lewa część opada potem w dół to są asymetryczne i jest ok.
stosowne szkła powinny mieć te magiczne znaczki.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
FAQ! To ja już nie wiem jakie mam, bo mi nic nie opada - po lewej linia odcięcia jest pozioma, po prawej się wznosi.Mr. Cynk pisze:5 letnie dziecko potrafi to rozpoznać bo wystarczy popatrzeć jaki dają snop światła. Jeśli pozioma kreska równo to lipa a jeśli kreska jest pozioma do połowy i lewa część opada potem w dół to są asymetryczne i jest ok.
I moja mojszość jest zgodniej zgodna z przepisami:
[url=http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/pl/oj/2005/l_330/l_33020051216pl01690213.pdf] :arrow: Regulamin nr 112 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG/ONZ) — Jednolite przepisy dotyczące homologacji świateł głównych pojazdów silnikowych wyposażonych w żarówki i emitujących asymetryczne światło mijania i/lub światło drogowe[/url] pisze:6.2.1. Światło mijania musi wytwarzać dostatecznie ostrą „linię odcięcia”, umożliwiającą zadowalającą regulację.
„Linia odcięcia” musi być poziomą linią prostą po stronie przeciwnej do kierunku ruchu, dla
którego światło główne jest przeznaczone; po drugiej stronie nie może ona wykraczać poza przerywaną
linię HV H1 H4 utworzoną przez linię prostą HV H1 tworzącą kąt 45° z poziomą i linię prostą
H1 H4 25 cm powyżej linii prostej hh, lub poza linię prostą HV H3 nachyloną pod kątem 15°
powyżej poziomej (patrz: załącznik 3). Linia odcięcia wykraczająca zarówno poza linię HV H2, jak
i linię H2 H4 i wynikająca
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Witam
Podłączą się pod istniejący temat. Czy lampy soczewkowe np. z Punto 2, mogą działać bez tych plastykowych szybek z przodu co chronią soczewkę czy zaraz po pierwszym deszczu się po prostu spalą??
Właśnie jestem w trakcie ich montażu i stanąłem przed dylematem, czy mogą być same czy też w jakiś sposób zorganizować te szybki ochronne.
Podłączą się pod istniejący temat. Czy lampy soczewkowe np. z Punto 2, mogą działać bez tych plastykowych szybek z przodu co chronią soczewkę czy zaraz po pierwszym deszczu się po prostu spalą??
Właśnie jestem w trakcie ich montażu i stanąłem przed dylematem, czy mogą być same czy też w jakiś sposób zorganizować te szybki ochronne.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- maverick
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-03-19 12:56
- Galeria: viewtopic.php?t=8029
- Lokalizacja: Poznań
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- maverick
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-03-19 12:56
- Galeria: viewtopic.php?t=8029
- Lokalizacja: Poznań
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
dzisiaj powalczyłem przy śpiochu i powiem, że zawiodło to moje oczekiwania raczej efekt jest zdechłego psa niż śpiocha..
Panowie do meritum, jak zrobić aby zawsze samoczynnie nasze lampki otwierały się w zadanym poziomie?? Bo na tą chwilę za pomocą metody opisanej na www.performance.. (..)musiałbym z 10 razy klikać aby ustawić 2 razy ten sam poziom świateł.
Sądzę , że jesli obecnie silnik wyłącza się na danym poziomie od świateł to można to w jakiś sposób regulować , ale jak??
Panowie do meritum, jak zrobić aby zawsze samoczynnie nasze lampki otwierały się w zadanym poziomie?? Bo na tą chwilę za pomocą metody opisanej na www.performance.. (..)musiałbym z 10 razy klikać aby ustawić 2 razy ten sam poziom świateł.
Sądzę , że jesli obecnie silnik wyłącza się na danym poziomie od świateł to można to w jakiś sposób regulować , ale jak??
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Przycisk czyli wyłącznik najlepiej musi byc czasówka, ale do czego zmierzam. otóż chciałem iść na łatwiznę i zainstalować soczewki na stałe bez regulacji i jak się okazuje jeśli nie będe miał na stałym poziomie otworzonych lampek, a na soczewkach żeby dobrze wyglądało muszą się nie całkiem otwierać, to nigdy nie bede miał poprawnie ustawionych swiateł. A jeśli bym tak wyregulował żeby się oczka otwierały do zadanej wysokości to by było po kłopocie.
Teraz musiałbym sobie jakąś krechę na murze zrobić podjeżdżać i ustawiać magicznym wyłącznikiem wysokość otwierania oczek a to bedzie delikatnie mówiąc kłopotliwe....
więc wchodzi w grę najlepiej opanowanie sposobu otwierania lampek albo ta krecha na murze.. ja osobiście wole to pierwsze, bo nawet regulacja wysokości świecenia soczewek nic nie da jesli lampy całe będą się podnosić za wysoko.
Myślałem na skróceniu tych cięgieł co lampy podnoszą może to jest metoda, ale najprościej była by po prostu regulacja silniczków aby się zatrzymywały w określonym momencie.
Teraz musiałbym sobie jakąś krechę na murze zrobić podjeżdżać i ustawiać magicznym wyłącznikiem wysokość otwierania oczek a to bedzie delikatnie mówiąc kłopotliwe....
więc wchodzi w grę najlepiej opanowanie sposobu otwierania lampek albo ta krecha na murze.. ja osobiście wole to pierwsze, bo nawet regulacja wysokości świecenia soczewek nic nie da jesli lampy całe będą się podnosić za wysoko.
Myślałem na skróceniu tych cięgieł co lampy podnoszą może to jest metoda, ale najprościej była by po prostu regulacja silniczków aby się zatrzymywały w określonym momencie.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
to tak jak pisalem,jesli chcesz to zastosowac do uzytku codziennego to przetnij sciezke na tym slimaku,i beda ci sie zatrzymywac zawsze w tej samej pozycji,a zamykac sie beda poprzez maksymalne otwarcie.skracanie ciegiel,chyba mija sie z celem,bo beda ci chcialy wlezc pod zderzak
Ostatnio zmieniony 2007-06-17 03:28 przez york, łącznie zmieniany 1 raz.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
w sumie o tym nie pomyślałem, rzeczywiście skrócenie nie wiele wniesie tych cięgieł. Ten silniczek musi działać na jakiś zasadach, zatrzymuje się w danej chwili więc albo ma jakiś stycznik albo ma ustawioną ilość obrotów jaką ma wykonać do otwarcia i zamknięcia lamp i to trzeba rozgryźć i będzie git.york pisze:to tak jak pisalem,jesli chcesz to zastosowac do uzytku codziennego to przetnij sciezke na tym slimaku,i beda ci sie zatrzymywac zawsze w tej samej pozycji,a zamykac sie beda poprzez maksymalne otwarcie.sracanie ciegiel,czyba mija sie z celem,bo beda ci chcialy wlezc pod zderzak
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
to tak,jesli mowimy o 1 gen bo tylko z taka mialem stycznosc,a jak jest w 2 to nie wiem,choc mysle ze podobnie.przy silniczku masz okragla puszke w ktorej masz cos a'la przeplywomierz,czyli blaszki jezdzace po miedzianych sciezkah.u mnie byly chyba 3 sciezki,jak dobrze pamietam.cos na ksztalt trzech kolek miedzianych ale przecietych w jednym punkcie.co prawda kombinacji alpejskich byloby sporo ale mysle ze jest to wykonalne,choc z drugiej strony przychodzi mi do glowy zmiana miejsca mocowania silniczka,a co za tym idzie zmiana geometrii ciegien,co mogloby dac najbardziej pozadany efekt,czyli otwieranie do pewnego momentu i zamykanie od tego miejsca w dol a nie przez maksymalne otwarcie,ale tu znowu przeszkoda bedzie brak miejsca w tamtych okolicach...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa