Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Problem z lampami!!!
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Problem z lampami!!!
Witam! mam problem z lampami bo przestały mi sie chować-mianowicie na nic nie reagują.Sprawdzałem czy prąd dochodzi i wszystko gra czy może to siłowniki? Ale czy możliwe żeby dwa naraz padły?prosze o poradę.
Też mam taki problem i nie zawsze chodzi o elektrykę. Przy światłach jest jakiś wspornik, który siedzi na dwóch zawiasach i on odpowiada za chowanie się lamp. Bardzo możliwe, że owa metalowa belka wysunęła się z jednego z zawiasów i dynda sobie radośnie, zamiast obić swoją robotę. Sprawdź i jeśli tak jest to nasadx ją spowrotem na miejsce!
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Witam
W mechanizmach nie ma siłowników, sa jedynie silniczki podnoszace
za pomocą zestawu dźwigienek, możliwe, że mechanizm rozłączania silniczków(de facto zawarty na silniczkach) zaciął się. W takim układzie niezbędna jest rozbiórka mechanizmu, przeczyszczenie i przesmarowanie.
Przed demontażem nie zapomnij o wyciągnięciu bezpiecznika RETRACTOR.
Pozdro
Shark
W mechanizmach nie ma siłowników, sa jedynie silniczki podnoszace
za pomocą zestawu dźwigienek, możliwe, że mechanizm rozłączania silniczków(de facto zawarty na silniczkach) zaciął się. W takim układzie niezbędna jest rozbiórka mechanizmu, przeczyszczenie i przesmarowanie.
Przed demontażem nie zapomnij o wyciągnięciu bezpiecznika RETRACTOR.
Pozdro
Shark
PROBE II Gen. 2.5 V6 24v (zielona rakieta... hehe)
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
muszę Ci powiedzieć że niedawno robiłem u siebie światła! nie podnosiły się i nie chowały!
co prawda w instalacji miałem nakombinowane, więc podłączałem wszystko toak jak ma być! zajęło mi to trosdzkę czasu!
zacząłem od przełącznika przy kierownicy!
wszystkie ścieżki powypalanye były! włączały się tylko tylne światła i podświetlenie deski!
proponuję rozebrać i zmartwień tam zacząć szukać
- tak było u mnie!
pozdrawiam
co prawda w instalacji miałem nakombinowane, więc podłączałem wszystko toak jak ma być! zajęło mi to trosdzkę czasu!
zacząłem od przełącznika przy kierownicy!
wszystkie ścieżki powypalanye były! włączały się tylko tylne światła i podświetlenie deski!
proponuję rozebrać i zmartwień tam zacząć szukać
- tak było u mnie!
pozdrawiam
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
odp
Jesli beda ci potrzebne silniczki mam po dobrej cenie i pare innych szpargalow od gl.gt601705250
JAZDA NA MAXA IM BACK
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Juz tak próbowałem im pomóc na wszystkich stykach popryskałem takim sprayem żeby wyżarł ten brud, ale nic.Grzać to sie grzeją czuć że są ciepłe ale nie gorące.Musze chyba przeszperać od włącznika całą inst. tak jak mówi kollek, chyba że to nic nie da to Jazda-Przemo mnie uratuje!!bo wszystko na to wskazuje że trzeba inne wstawić widocznie te sie wysłużyły he! Pozdrawiam!! i dzieki za rady
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Problem z lampami
Mialem problem z lampami tez mi sie nie chowaly... po zimie ponoc tak jest jak sie nie nasmarowalo wczesniej mechanizmow... najlepiej rozebrac i przeczyscic kwestja odkrecenia 2-3 srubek i przy okazji sprawdz sobie szczotki w silniku powinno wszystko wrocic do normy:)
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
rozbierałem silnikczek jaki jest w II. Konstrukcja jest zadziwiająco prosta.
Składa się z silniczka właściwego i tarczy ze ścieżkami stykającymi. Niemożliwe żeby się to to zacieło - wystarczy pokręcić pokrętłem i jest ok.
Układ działa tak, że podaje napięcia na jeden z 2 przewodów i podaje go stale. To nie oznacza że jest jakiś pobór mocy. Po prostu te styki mają naprzemienne zasilanie. W związku z tym jeśli nie będzie jednego - lampy się nie podnoszą, jeśli 2 nie opuszczają. Podejżewam że masz ukręcony. złamany przewód od podnoszenia świateł. Jak to sprawdzić? Pokrętłem otwórz światła a następnie zgaś je - jeśli się zamkną - już wiesz. Co dalej. Jeśli się zamknęły to musisz znaleźć przewód proponuje serwisówkę. Jest nieoceniona w takich przypadkach. Jak będziesz wiedział gdzie są kostki i jaki kolor przewodu - powinna to już być prosta sprawa. Jeśli natomiast nie zamkną się - tzn że możesz mieć problem z włącznikiem - ale nie podejżewam. Jeśli tak - sprawdzić musisz włacznik przy kierownicy.
Co do podłanczania bezpośrednio do aku - uważaj - tam są 4 przewody nie podłącz źle bo możesz spalić uzwojenie silniczka. 2 przewody to masa i 12V pozostałe 2 to sterowanie - podajesz napięcie naprzemiennie - nigdy na raz.
To wszystko to na podstawie II - ale myśle że w I jest ten sam mechanizm.
Składa się z silniczka właściwego i tarczy ze ścieżkami stykającymi. Niemożliwe żeby się to to zacieło - wystarczy pokręcić pokrętłem i jest ok.
Układ działa tak, że podaje napięcia na jeden z 2 przewodów i podaje go stale. To nie oznacza że jest jakiś pobór mocy. Po prostu te styki mają naprzemienne zasilanie. W związku z tym jeśli nie będzie jednego - lampy się nie podnoszą, jeśli 2 nie opuszczają. Podejżewam że masz ukręcony. złamany przewód od podnoszenia świateł. Jak to sprawdzić? Pokrętłem otwórz światła a następnie zgaś je - jeśli się zamkną - już wiesz. Co dalej. Jeśli się zamknęły to musisz znaleźć przewód proponuje serwisówkę. Jest nieoceniona w takich przypadkach. Jak będziesz wiedział gdzie są kostki i jaki kolor przewodu - powinna to już być prosta sprawa. Jeśli natomiast nie zamkną się - tzn że możesz mieć problem z włącznikiem - ale nie podejżewam. Jeśli tak - sprawdzić musisz włacznik przy kierownicy.
Co do podłanczania bezpośrednio do aku - uważaj - tam są 4 przewody nie podłącz źle bo możesz spalić uzwojenie silniczka. 2 przewody to masa i 12V pozostałe 2 to sterowanie - podajesz napięcie naprzemiennie - nigdy na raz.
To wszystko to na podstawie II - ale myśle że w I jest ten sam mechanizm.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Problem z lampami
Znowu mam problem mam juz dosc
Nie chowaja mi sie lampy pozatym nie swieca jak je wlaczam (wlaczylem lampy jak zamknolem to sie nie zamknely do konca jakby sie spioch zrobil i tak zostaly ) pozatym nie moge ich wlaczyc (nie swieca ) jakies sugestie moze ktos tez tak mial ?????
A i jeszcze zrobilo mi sie cos z alarmem (nie wlacza sie jak chce go wlaczyc a jak wlacze silnik to sobie strzela z przekaznikow w srodku )
Pozdrawiam
Nie chowaja mi sie lampy pozatym nie swieca jak je wlaczam (wlaczylem lampy jak zamknolem to sie nie zamknely do konca jakby sie spioch zrobil i tak zostaly ) pozatym nie moge ich wlaczyc (nie swieca ) jakies sugestie moze ktos tez tak mial ?????
A i jeszcze zrobilo mi sie cos z alarmem (nie wlacza sie jak chce go wlaczyc a jak wlacze silnik to sobie strzela z przekaznikow w srodku )
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
wszystkim dzieki za zainteresowanie otoz winny byl jeden z bezpiecznikow pod maska oznaczony jako head jakis bardzo madry koles kiedys musial go spalic i zrobil go na drut i drut ten w koncu sie wytarl i bezpiecznik nie chpodzil pomimo tego ze z zewnatrz wyglada dobrze
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Ostatnio ktoś na zlocie w Pobierowie mi mówił, że ma dostęp do takich za jakieś12zł, tylko musze sobie przypomnieć kto, to dam znać.
Pozdrowienia
Pozdrowienia
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt: