Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Szarpie przy równej jeździe
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
Szarpie przy równej jeździe
Witam
Mam mały problem, podczas równej jazdy(nie dodaje gazu ani nie puszczam) autko zaczyna szarpać, po dodaniu gazu lub puszczeniu wszystko wraca do normy. Nie wiem co jest grane.
Jakieś 2 miesiące temu miałem naprawiany moduł zapłonowy, wymieniałem kopułkę, palec zostawiłem stary. Piszę to bo czytałem na forum że czesto przyczyną tych objawów jest walnięty moduł.
Miał ktoś coś podobnego?
Mam mały problem, podczas równej jazdy(nie dodaje gazu ani nie puszczam) autko zaczyna szarpać, po dodaniu gazu lub puszczeniu wszystko wraca do normy. Nie wiem co jest grane.
Jakieś 2 miesiące temu miałem naprawiany moduł zapłonowy, wymieniałem kopułkę, palec zostawiłem stary. Piszę to bo czytałem na forum że czesto przyczyną tych objawów jest walnięty moduł.
Miał ktoś coś podobnego?
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Ja tak mam jak wleje Verve 98 na moim chrzczonym orlenie, na 95 orlenu i innych paliwach np BP Ultimate czy inne 95 nie mam takich objawów.Na innych orlenach nie tankowałem 98 więc nie wiem czy to wina tej stacji że za mocno rozcięcza
czy ogólnie mój Probek zle znosi Vervę.Pozdr

Let The Galaxy Burn....
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Tak, cewka jest w środku w aparacie i samemu nie ma problemu z jej wymianą. Na Allegro jest koleś który ma zamienniki pasujące do naszych aut w cenie ok. 150zł.
Co do ustawienia zapłonu, lepiej jedź do warsztatu gdzie mają lampę stroboskopową i nie zapomnij o ustawianiu w trybie diagnostycznym, czyli ze zworką w gnieździe pod maską.
Więcej info znajdziesz używając opcji szukaj.
Co do ustawienia zapłonu, lepiej jedź do warsztatu gdzie mają lampę stroboskopową i nie zapomnij o ustawianiu w trybie diagnostycznym, czyli ze zworką w gnieździe pod maską.
Więcej info znajdziesz używając opcji szukaj.

-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
czy może mieć z tym coś wspólnego taki objaw, mianowicie wyładował mi się akumulator, podładowałem i było ok, ale dzisiaj podczas jazdy usłyszałem wycie i spod maski zaczął się wydobywać biały dym, po otwarciu maski okazało się że wydobywa się z okolicy paska klinowego, czy to może być objaw że coś się dzieje z alternatorem ten dym mógł być z niego albo ze ślizgającego się paska klinowego?
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
Swiatełka nie przygasają, dzisiaj odebrałem auto od mechanika i co do tego dymu spod maski to nic nie stwierdził, wszystkie kółka chodzą ładnie, pasek się nie ślizga, więc nie wiem co mogło być przyczyną.
Zapłonu też mi nie ustawił bo ponoć nie ma "programu do ustawiania zapłonu".
Jak myślicie co do objawów z tym szarpaniem Voodoo napisał że to może być cewka czy w takim przypadku warto robić to: http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
czy wymienić cewkę?
Zapłonu też mi nie ustawił bo ponoć nie ma "programu do ustawiania zapłonu".
Jak myślicie co do objawów z tym szarpaniem Voodoo napisał że to może być cewka czy w takim przypadku warto robić to: http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
czy wymienić cewkę?
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witaj!
To co wskazałeś pokazuje jak stworzyć moduł zewnętrzny. Nie usprawni, ani nie uzdrowi to w żaden spsób cewki zapłonowej. A tak na marginesie cewka znajduje się pod tym czarnym "kólkiem" modułem. Koszt cewki zamiennej na rynku to około 160,- , zaś nówki w ASO 440,- ja po negocjacji nabyłem za 400,-
Łatwo można się z nimi targować
Pozdrawiam:)
To co wskazałeś pokazuje jak stworzyć moduł zewnętrzny. Nie usprawni, ani nie uzdrowi to w żaden spsób cewki zapłonowej. A tak na marginesie cewka znajduje się pod tym czarnym "kólkiem" modułem. Koszt cewki zamiennej na rynku to około 160,- , zaś nówki w ASO 440,- ja po negocjacji nabyłem za 400,-


Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L

Gen II 94
V6 2,5L
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
Ostatnio do tych wszystkich objawów doszło coś jeszcze, na wolnych obrotach tak do 1100/min zaswiecił mi się check engine, po dodaniu gazu zgasł, zdarzyło sie to już kilka razy. Odczytywałem dzisiaj kody błędów za pomocą diody i nic nie wykazało, tzn przy włączonym zapłonie dioda zapaliła się i cały czas świeciła, natomiast przy uruchomionym silniku zgasła.
wie ktos może co to oznacza?
wie ktos może co to oznacza?
u mnie przy włączonym zapłonie świeci się check engine ale po odpaleniu silnika wszystko jest ok
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Red Rocket

http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Hey,
Podjedź do jakiegoś dobrego warsztatu z LPG, chłopaki mają sprzęt do badania sond i za grosze zrobią Ci ich test.
Wątpię, żeby szarpanie było przez sondy ale pojawiający i znikający check to mogą być walnięte lambdy. Z drugiej strony mogą być, ale nie muszą - jak wiadomo ciężko wystawić dobrą diagnozę na forum na odległość, ale może to coś pomoże.
Pzdr.
Podjedź do jakiegoś dobrego warsztatu z LPG, chłopaki mają sprzęt do badania sond i za grosze zrobią Ci ich test.
Wątpię, żeby szarpanie było przez sondy ale pojawiający i znikający check to mogą być walnięte lambdy. Z drugiej strony mogą być, ale nie muszą - jak wiadomo ciężko wystawić dobrą diagnozę na forum na odległość, ale może to coś pomoże.
Pzdr.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
wszystko ok. tylko jeśli byłyby walnięte sądy, to powinno wykazać przy odczytywaniu błędów, natomiast u mnie błędów nie wykazuje. dziwi mnie właśnie to, że zapala się check engine a błędów nie pokazuje.
a wiecie czy tak powinno być, że na włączonym zapłonie przy sprawdzaniu błędów diodą zapala się ona i nie gaśnie? Bo u mnie tak właśnie jest.
a wiecie czy tak powinno być, że na włączonym zapłonie przy sprawdzaniu błędów diodą zapala się ona i nie gaśnie? Bo u mnie tak właśnie jest.
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
longer a masz immo w swoim probeyu?
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Red Rocket

http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Przeczytaj to, co napisałem sporo wcześniej zresztą nie tylko jalonger1234 pisze:Żeby wymienić cewkę trzeba rozbierać moduł? Robił ktoś z was już taką wymianę, skomplikowane to jest? Jak wygląda ta cewka w module?

Prostszej rzeczy nie ma.
Budowa aparatu zapłonowego (kolejność demontażu):
- przewody WN
- kopułka
- palec
- osłona
- talerzyki
- przyłącze na module
- moduł
- blacha
- cewka
Nie zapomnij odpiąć kostek.
