jak wyjac kanape ??flyke(vasil) pisze:to jest banalnewyjmujesz kanape odkrecasz 4 śrubki pozniej jeszcze 12 chyba i masz;) ja tam lubie grzebac przy probasku
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Nie działa wskazówka poziomu paliwa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wykaż odrobinę samodzielności i naucz się korzystać z wyszukiwarki, bo będziesz nas co chwila zabijał takimi pytaniami - dla ułatwienia dodam, że odsyłacz do opisu znajduje się w wątku "Brak napięcia dla pompy paliwa".
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Tak, jakbym uprzedził pytanie.TYKWA pisze:to mi sie podoba , Oley piwo siedziOLEY pisze: Dodam, że chodzi o tylną kanapę. .



Pewnie gdybym nie napisał, że kanapa jest z tyłu, to by padło pytanieSaHal pisze:jak wyjac kanape ??
w stylu: "którą kanapę"


Pod kanapą (musisz wymacać palcami) są dwa takie jakby przyciski.
Musisz je wcisnąć w kierunku tyłu i kanapę podnosić do góry.
Bolce kanapy powinny wyskoczyć z zabezpieczeń.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a jest jakas inna kanapa oprucz tej z tyl ??OLEY pisze:
Pewnie gdybym nie napisał, że kanapa jest z tyłu, to by padło pytanie
w stylu: "którą kanapę"![]()
![]()
wina buyla tej blaszki co chodzi po plytce sprezynka za bardo ja odepchnela i nie dotykala, pasowalo by to jakos zabezpieczyc aby sie nie zsuwalo mas ktos jakis pomysl ??
Ford Probe 2.2GT
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Kurczę pozwolicie, że się dołączę do tematu , ja też mam problem ze wskaźnikiem. U mnie początkowo zaciął się w górnych zakresach i ni huhu. Wymieniłem całą pompę z czujnikiem i teraz ok poziom paliwa pokazuje prawidłowo, za to wskazówka poziomu nie opada po odłączeniu zapłonu ( wyjęciu kluczyka ze stacyjki ). Jaka może być przyczyna. Strasznie mnie to wkurza , szczególnie , że znajomek, który pomagał mi to robić, zaczął mi wpierać , że tak już było w starych Fordach ( nie dam mu się więcej dotknąć mego probka "Stary Ford ?! raczej Stary debil!!!
Pozdrawiam Przemo .
Pozdrawiam Przemo .
Ford Probe 2,0 16v 97r
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Czesc
Posiadam pewien problem, poniewaz wskazowka stanu paliwa zawsze idzie do jednego punktu

Chcialem zrobic tak jak ladnie napisaliscie, ale.. gdy juz dotarlem do miejsca przeznaczenia zobaczylem. Zardzewaiala obudowe...

te plamy sa po WD40 sprawdzilem czy sie da odkrecic... ale za skarby nie da rady, a śrubki mozna "zeskrobac" troche sie boje o te przewody paliwowe. Moze jakies rady, mam maly problem poniewaz nie wiem ile przejade na pelnym baku, osatnio zalalem za 150 zl a prawie 200 mil przejechanych...
Pozdrawiam
Posiadam pewien problem, poniewaz wskazowka stanu paliwa zawsze idzie do jednego punktu

Chcialem zrobic tak jak ladnie napisaliscie, ale.. gdy juz dotarlem do miejsca przeznaczenia zobaczylem. Zardzewaiala obudowe...

te plamy sa po WD40 sprawdzilem czy sie da odkrecic... ale za skarby nie da rady, a śrubki mozna "zeskrobac" troche sie boje o te przewody paliwowe. Moze jakies rady, mam maly problem poniewaz nie wiem ile przejade na pelnym baku, osatnio zalalem za 150 zl a prawie 200 mil przejechanych...
Pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"


- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Śrubki możesz uwalić przecinakiem ale potem zabawa w wiercenie i gwintowanie
pewnie pływak ci się zacina bez rozebrania tego nie zrobisz
warto od razu bak wyczyścić
pewnie pływak ci się zacina bez rozebrania tego nie zrobisz
warto od razu bak wyczyścić
Ostatnio zmieniony 2007-12-09 00:58 przez piotrek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Pierwsza fotka pokazuje stan wskaznikow na nie pracujacym silniku.
... tak tez myslalem, ale zabawy duzo... moze mi napisac lub pokazac fotke co znajduje sie pod tym? czy to musi byc mocno zakrecone, szczelne? obawiam sie ze sam tego nie zrobie. Myslalem nad tym zeby poucinac te sruby a pozniej zrobic nowe dziury na nowe srobki. Czy to normalne ze tak zardzewialo?
... tak tez myslalem, ale zabawy duzo... moze mi napisac lub pokazac fotke co znajduje sie pod tym? czy to musi byc mocno zakrecone, szczelne? obawiam sie ze sam tego nie zrobie. Myslalem nad tym zeby poucinac te sruby a pozniej zrobic nowe dziury na nowe srobki. Czy to normalne ze tak zardzewialo?
Probe 2.2 T GT 91"


- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
a kwestia bezpieczenstwa? to mnie najbardziej zastanawia, nie wiem czy tam sa opary benzyny, lub benzyna. I czy musi byc szczelne skoro jest uszczelka? Obawiam sie ze jak bede mial to zrobione po swojemu to uszczelka juz nie bedzie spelniac swojej roli tak jak w orginale. Dzisiaj zrobie tak jak piszesz, tylko ze umnie zadna sruba nie podda sie, i wszystkim lebki poucinam, a po tym 4 blacho wkrety zalatwia sprawe.
Aha jeszcze jedno pytanko, kable zasilajace pompe paliwa to czerwony i czarny - pozniej przechodza na inne, chodzi mi o mase, po czarnym dalej idzie czerwono bialy. I wlasnie w jednej wiąsce są dwa takie same kable. Chcial bym zrobic odciecie zaplnu ale nie wiem ktory moge wykorzystać... czy ten drugi to tak samo zwykla masa? na obecna chwile nie posiadam miernika wiec musze sie zdac na wasze odpowiedzi.
Troche juz pozno, a dzisiaj o 7 mechanik czeka wiec sie zapytam. Jak wyjac kanape? odkrecilem oparcia ale nie wiem jak moge zdjac kanape... Dzisiaj poszukam odp ake teraz juz mi sie oczy kleją... po warsztacie chcial bym juz zaczac robić probe
Dzieki, juz sie balem ze tylko u mnie takie cuda.
pozdrawiam
Aha jeszcze jedno pytanko, kable zasilajace pompe paliwa to czerwony i czarny - pozniej przechodza na inne, chodzi mi o mase, po czarnym dalej idzie czerwono bialy. I wlasnie w jednej wiąsce są dwa takie same kable. Chcial bym zrobic odciecie zaplnu ale nie wiem ktory moge wykorzystać... czy ten drugi to tak samo zwykla masa? na obecna chwile nie posiadam miernika wiec musze sie zdac na wasze odpowiedzi.
Troche juz pozno, a dzisiaj o 7 mechanik czeka wiec sie zapytam. Jak wyjac kanape? odkrecilem oparcia ale nie wiem jak moge zdjac kanape... Dzisiaj poszukam odp ake teraz juz mi sie oczy kleją... po warsztacie chcial bym juz zaczac robić probe

Dzieki, juz sie balem ze tylko u mnie takie cuda.
pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Janosik_pat pisze:odkrecilem oparcia ale nie wiem jak moge zdjac kanape... Dzisiaj poszukam odp ake teraz juz mi sie oczy kleją...


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- mardan_pl
- Posty: 146
- Rejestracja: 2008-06-04 23:09
- Galeria: viewtopic.php?t=13863
- Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Pozwoliłem sobie przenieść bliźniaczy temat tutaj.
Rozwodzenie się nad wskazówką paliwa w kilku wątkach jest bez sensu.
Rozwodzenie się nad wskazówką paliwa w kilku wątkach jest bez sensu.
jason1 pisze:Od ponad 100 km strzałka wskaźnika paliwa stoi jakis milimetr poniżej EMPTY i nic...autko jeździ dalej.....Zakładam że wskaźnik jest walnięty ? Można to jakos naprawić ?
spown pisze:Tankowałeś więcej i sprawdzałeś czy idzie w górę?
york pisze:witam!jak kupilem swojego to wskaznik byl mniej wiecej na 1/3 poziomu (po przekreceniu kluczyka) wyjąłem cala pompe z pod tylniego fotela i okazalo sie ze taki plastykowy ... w ktorym siedzi ramie plywaka poprostu sie wyrobil!pomogla mala kombinacja z kawalkiem szmatki potem regulacja i trzyma jak ta lala do dzis
waluś pisze:Jeśli jest problem zbiornikowy, to często jeśli pompa była wyciągana i ktoś kto wyciągał nie zdawał sobie sprawy z pewnych uniedogodnień ponownego montażu, nie zamontował jej poprawnie, przezco pływak poprostu zawiesza się lub wskazuje od 1/4 do 3/4.
Jest tam przegroda przed którą należy umiejscowić pływak, a czujnik rezerwy musi być za tą przegrodą (tam gdzie pompa) a przy wkładaniu ewidentnie pakuje się przed tą przegrodę, można tego nie zauważyć, a potem czujnik ten blokuje pływak. 6 razy wyciągałem zanim pokapowałem się o co biega.
Robert pisze:A może masz gaz?
Gacek Wrocław pisze:zbiornik ma 57 litrów, dolna kreska wskaźnika to jakieś 45 litrów do "dotankowania", wiec zostaje około 12 litrów, czyli około 100 km po mieście.
Jest więc szansa, że wszystko jest ok.
mardan_pl pisze:u mnie po zatankowaniu za 120 zł pokazuje mi pełen zbiornik.
jak tankowałem to był suchy a co do kontrolki rezerwy to sie teraz zdziwiłem bo gdzies czytałem ze probe nie posiada takowej a kolega pisze ze posiada??.
czy wina błednego wskazania moze byc ten pływak?
flyke(vasil) pisze:kontrolka rezerwy w jedynce tylko w wersji z vmm , w II kazdej chyba
mardan_pl pisze:co to jest za wersja z vmm???
vitek pisze:Tu Masz informacje na temat VMM
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- moric6666ziemia
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-01-01 19:23
- Samochód: Ford Probe GT 2,2 89r
- Lokalizacja: Wilkowyje
Re: Nie działa wskazówka poziomu paliwa
Witam czy ma ktoś zdjęcie tej pompy z pływakiem Bo ja dziś wykręciłem i coś mi się wydaje że ktoś tam majstrował Bo coś mi się wydaje że ten pływak powinien być inaczej ustawiany U mnie jest jak by odwrotnie Mogę się mylić ,ale jak wykręcę całą pompę z pływakiem to wskażnik działa Jak go wsadzę to stoi na zero Gdybym miał jakieś zdjęcie tej pompy z pływakiem to bym porównał Jak to jest u mnie 

-
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-12-03 19:21
- Samochód: FORD PROBE 2.2GT 92
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Nie działa wskazówka poziomu paliwa
to znaczy ,ze jest dobry, tylko oprocz sprawnego plywaka, trzeba wlac do zbiornika paliwko, na pustym nie pokaze jak i na resztkach 

najszybszy smakosz piwa, zwycięzca Biegu o kufel-Niechorze 2011