wróciłem właśnie z garage.
Więc najpewniej powodem było być może podwieszenie sie zaworka Turbocharger Boost Control Solenoid rozmontowałem cały dolot od filtra aż do intercoolera łącznie ze wszystkimi elementami po drodze. Silnik odpalił bez problemu
Postawiłem na zawór ponieważ to on jest odpowiedzialny w pierwszej kolejności za podanie sygnału o nadmiernym ciśnieniu i konieczności odcięcia paliwa, a taki dokłądnie objaw miałem. Wykręciłem sobie to to oblukałem i z zewnątrz wygląda cacy. Rozkręciłem co sie dało i w środku również cacy. Przy okazji wyszło na jaw skąd cieknie, ale o tym nie warto pisać bo wszyscy wiedzą
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jutro poskładam, bo nie mam wężyka z którego cieknie na wymianę. Poskładam i sie zobaczy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ale musze powiedzieć jak na wolnossący to sie ładnie na obroty wkręcił (bez turbiny i przepływki hehe)