Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Wymiana silnika 2.5V6 (na taki sam, na 2.0v6, na inną markę)
ale przypatrz się Sqad temu kolektorowi, to nie jest kolektor do KL a do KLZE, a że pisze na nim KL to co innego, zresztą na moim też pisało. Facet tylko wie, ze sprzedaje jakieś wzmocnione silniki i tyle w tym temacie.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a co do twojego pytania czy da się KLZe zamontować bez przepływki i ECU do niego to odpowiedź brzmi: oczywiście , że tak, ale nie osiągniesz nominalnej mocy tego silnika bez tego osprzetu, więc teoretycznie około 1 tys. PLN przepłacasz za taki silnik bo Kl kupisz za około 2,5 -3 tys.golliath pisze:Witam wszystkich, mam takie pytanie czy ten silnik pasowałby do probka 2.5 V6 GT z 95 roku wersja Canadyjska ? i czy to przypadkiem nie jest silnik KL-ZE ? jeżeli tak to czy dało by sie go zamontować bez dokupowania przepływomierza i komputera ? a oto link: http://moto.allegro.pl/item266614783_si ... _mx_6.html
temat był już wiele razy wałkowany, więc się nie rozpisuje tutaj na temat osprzetu do KLZE lub podmiany eproma w swoim ECU.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Poproś o numer wybity na przepustnicy tego kolektora, może się okazac , ze to ZE ale tez może byc KL-DE zawsze to o 6 KM wiecej w stosunku do KL
Jeśli chodzi o pytanie czy twój kolektor bedzie pasował to oczywiście odpowiedź brzmi tak.
pzdr.
Jeśli chodzi o pytanie czy twój kolektor bedzie pasował to oczywiście odpowiedź brzmi tak.
pzdr.
Ostatnio zmieniony 2007-11-14 22:16 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Wydaje mi sie ze po numerze przepustnicy nie poznasz prawdy czy jest to KL-ZE bo wystarczy ze ktos zmienil sam kolektor dolotowy.
Xedos 9 TA mial kolektor typu curved neck (inne ulozenie dolotu) i pomimo ze w naszych Kl mamy np przepustnice ta grzybkowa to xedos mial na drucie + system OBD II. Wez pod uwage ze silniki KF KL KL-ZE roznia sie minimalnie. Moja siostra miala w Xedosie 9 silnik KF (2.0 144KM) i wygladal on identycznie jak ten na focie.
Ten na dole tez mial byc KF-ZE (160KM) a po glebszych ogledzinach okazalo sie ze jest to silnik zwykly KF (133KM) ze zmienionym kolektorem dolotowym.
Najwiecej informacji ma chyba na ten temat Patryk xXx z mazdaspeed ale wiem ze tez tu sie udziela ale nie wiem jaki ma nick.
http://www.carcomputer.pl/mazda/silnikmalowanie.jpg
Tu sa ukazane niby roznice ale jednak lepiej zapytac patryka to bedziesz wiedzial co sprawdzic
http://www.mazda-mx6.com/klze.php
Xedos 9 TA mial kolektor typu curved neck (inne ulozenie dolotu) i pomimo ze w naszych Kl mamy np przepustnice ta grzybkowa to xedos mial na drucie + system OBD II. Wez pod uwage ze silniki KF KL KL-ZE roznia sie minimalnie. Moja siostra miala w Xedosie 9 silnik KF (2.0 144KM) i wygladal on identycznie jak ten na focie.
Ten na dole tez mial byc KF-ZE (160KM) a po glebszych ogledzinach okazalo sie ze jest to silnik zwykly KF (133KM) ze zmienionym kolektorem dolotowym.
Najwiecej informacji ma chyba na ten temat Patryk xXx z mazdaspeed ale wiem ze tez tu sie udziela ale nie wiem jaki ma nick.
http://www.carcomputer.pl/mazda/silnikmalowanie.jpg
Tu sa ukazane niby roznice ale jednak lepiej zapytac patryka to bedziesz wiedzial co sprawdzic
http://www.mazda-mx6.com/klze.php
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Oznaczenie na przepustnicy i kolektor to jedno, ale to już daje punkt wyjścia, później należy zobaczyć co jest nabite na głowicy i wtedy już wiesz jaki silnik masz, bo rzadko się zdarza aby ktos zmieniał kolektor i głowice.
Tu masz link , który ci pokaże różnice pomiędzy silnikami http://www.mx-3quebec.com/swap6.htm
Pzdr.
Tu masz link , który ci pokaże różnice pomiędzy silnikami http://www.mx-3quebec.com/swap6.htm
Pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
inny silnik
Zastanawiam sie nad zmiana ukladu napedowego w probe 2 (silnik i skrzynia). Od jakiego innego samochodu najlepiej pasuje? Najlepiej gdyby to byl silnik 8 zaworowy na gazniku (bez zadnej elektroniki). Mam juz dosc awaryjnosci oryginalnego silnika.
- Zolak
- Posty: 518
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Wsadz silnik od VW Polo 1,0 z gaznikiem "92 jezdizlem taka polowka i silnik jest bezawaryjny...
Mysle ze 48KM w Probe II gen to bardzo dobry pomysł napewno nie spalisz sie ze wstydu na swiatłach gdy "podrasowany"maluch Cie pocisnie...
Jesli Ci nie pasuje ten silnik to poprostu zmien samochod bo wsadzanie tam 8V to profanacja i psucie opinii o tym modelu
Mysle ze 48KM w Probe II gen to bardzo dobry pomysł napewno nie spalisz sie ze wstydu na swiatłach gdy "podrasowany"maluch Cie pocisnie...
Jesli Ci nie pasuje ten silnik to poprostu zmien samochod bo wsadzanie tam 8V to profanacja i psucie opinii o tym modelu
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
buhahahaaaa no nie moge kupic sobie Probe i chciec zmienic silnik na 8 zaworowy Kolego jezeli o silniczek w probie sie dba to zapewniam Cie ze przejedziesz bezawaryjnie nim i z 500tys km ale jak sie nie dba to i 1tys mozna nie przejechac a jezeli wydaje ci sie ze dbasz a dalej ci sie psuje to najpierw poczytaj jak powinno sie dbac o silniczek a potem zrob sobie generalny remont.Pojezdzisz i pojezdzisz wtedy.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Astro nie byles w gorach czasami niedawno???nie spadles czasami w przepasc
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Ero to jest takie... hmmm gadanie/pisanie bezcelowe. Wszyscy wiemy że nic innego tam koleszka nie wsadzi tak samo jak ja nie zrobię z auta paździerzowozu Ale wracając do "dizela" to taki mocno zmodyfikowany TDI to fajna sprawa np V6 diesel biTurbo w Probe.
Gwarantuje że TVN do Ciebie przyjedzie, a jak jeszcze do tego wsadzisz gaz ziemny to nobel gwarantowany. Tak wiec jeśli kolega robi BiTurbo to ja będe kibicował
Gwarantuje że TVN do Ciebie przyjedzie, a jak jeszcze do tego wsadzisz gaz ziemny to nobel gwarantowany. Tak wiec jeśli kolega robi BiTurbo to ja będe kibicował
Ostatnio zmieniony 2008-06-09 15:53 przez Astro, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Najprościej wymienisz na inny egzemplarz 2.5 z Probka.pawelvr pisze:To ze silnik nawala to nie moja wina tylko marce FORD bo wsadzil w to swoje lapy.
W dodatku masz pewność, że w ten drugi Ford też nie wsadzał swoich łap.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Racja kolego nie znam Cię osobiście ale myślę ze nie jesteś wstanie wsadzić do proba diesla, jeśli jednak się mylę a Tobie się to uda i auto będzie jeździć to masz u mnie duże piwo a nawet dwa.
Wydaje mi się ze to jest większa szansa niż wygrana z niemcami
Wydaje mi się ze to jest większa szansa niż wygrana z niemcami
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Buhehehe powiadasz ze sypie sie silnik bo ford maczal w tym palce:D hehehe poczytaj lepiej co tak naprawde masz pod maska :D:Dpawelvr pisze:O silnik dbam jak i o auto, jeszcze nigdy sie nie scigalem, nigdy tym autem nie jechalem szybciej niz 140km, zmieniam olej tak jak trzeba i wszystko co trzeba wiec prosze mi nie mowic ze nie dbam o auto i silnik. To ze silnik nawala to nie moja wina tylko marce FORD bo wsadzil w to swoje lapy.
Powiem Ci ze kazdy silnik mozna zajechac w expresowym tempie.Ostatnio zrobilismy remont kapitalny w audi a6(tdi) i powiem ci ze po 2tys km silnik byl trupem(zerwane glowne mocowania walu).
Silnik to nie tylko wymiana oleju na czas i nie sciganie sie.Ale jak Basf pisze jak kupiles juz trupa(okazja na alledrogo za 7tys) to sie nie dziw ze sie sypie.powiadam ci zrob generalke poczytaj jak sie prawidlowo uzytkuje silniczek i bedziesz jezdzil i jezdzil.A jak nie to kup se Calibre 2.0 8v.(silnik naprawde wytrzymaly i wiele wybacza), a Proba sprzedaj bo jak pisales Ford macza w tym palce i dlatego sie psuje buhahahaha
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
My tu już mamy takiego jednego zdolniachę od kabelków, quatro, tylnychpawelvr pisze: Skad wiecie ze nie jestem zdolny do tego zeby zalozyc inny silnik? Jesli nie uda mi sie naprawic tego to bede zakladal inny.
napędów i grom wie czego jeszcze w Probe.
Mam nadzieję, że nie chcesz go pobić w swoich pomysłach.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]