Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Widzisz David, ja tam nie widzę różnicy między przewodem plusowym od radia,
a przewodem plusowym od zapalniczki. W końcu w tym i w tym prąd jest cały czas.
Podświetlenie jednak wolę aby działało razem ze światłami. No lepszego rozwiązania,
jak podpiąć się pod światełko, które zapala się razem ze światłami, nie widzę.
Tylko dlaczego on mi się resetuje po każdym włączeniu świateł?
Muszę jeszcze sprawdzić tę masę.
a przewodem plusowym od zapalniczki. W końcu w tym i w tym prąd jest cały czas.
Podświetlenie jednak wolę aby działało razem ze światłami. No lepszego rozwiązania,
jak podpiąć się pod światełko, które zapala się razem ze światłami, nie widzę.
Tylko dlaczego on mi się resetuje po każdym włączeniu świateł?
Muszę jeszcze sprawdzić tę masę.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ale mi chodzi o to właśnie abyś nie musiał włączać świateł aby zobaczyć która godzina .
Dajmy na to wsiadasz do autka nocą , słuchasz radyjka i tylko kluczyk przekręcasz i godzinka jest a tak to musiał być postojówki włączać.
Ale to już jak sam wiesz kwestia przyzwyczajenia i tego co kto lubi
p.
Dajmy na to wsiadasz do autka nocą , słuchasz radyjka i tylko kluczyk przekręcasz i godzinka jest a tak to musiał być postojówki włączać.
Ale to już jak sam wiesz kwestia przyzwyczajenia i tego co kto lubi


p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Podświetlenie zapalniczki działa po przekręceniu kluczyka - po włączeniu świateł przygasa jak reszta lampek.
OLEY - znajdź inny plus i jeśli zadziała, to zdradzę podejrzenia.
OLEY - znajdź inny plus i jeśli zadziała, to zdradzę podejrzenia.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hmm, no to całkiem możliwe co mówisz.
Kurcze, ale gdzie znaleźć plus, który działa dopiero po włączeniu świateł?
Mam się podłączać do jakiejś żaróweczki od podświetlenia?
Mógłbym zrobić tak, jak David zaproponował, czyli numer ze stacyjką, ale jak mam się tam dostać, to już mi się odechciewa.
Rozbieranie tego pod blokiem w ciemnicy, to ...
Kurcze, ale gdzie znaleźć plus, który działa dopiero po włączeniu świateł?
Mam się podłączać do jakiejś żaróweczki od podświetlenia?
Mógłbym zrobić tak, jak David zaproponował, czyli numer ze stacyjką, ale jak mam się tam dostać, to już mi się odechciewa.

Rozbieranie tego pod blokiem w ciemnicy, to ...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ale po co?
Zegarek ma świecić po przekręceniu kluczyka, po zapaleniu świateł ma przygasać - dokładnie tak, tak wszystkie pozostałe wskaźniki (w tym podświetlenie zapalniczki). Więc plus oświetlenia bierz stamtąd.
Zegarek ma świecić po przekręceniu kluczyka, po zapaleniu świateł ma przygasać - dokładnie tak, tak wszystkie pozostałe wskaźniki (w tym podświetlenie zapalniczki). Więc plus oświetlenia bierz stamtąd.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Heh, aż normalnie to sprawdzę.
Co do przygasania po włączeniu świateł, sugerowałem się:

Co do przygasania po włączeniu świateł, sugerowałem się:
U mnie są tylko trzy przewody.Cynki pisze:chyba że masz 4 przewody. no to jeden też pod napięcie podawane po włączeniu stacyjki. W takim przypadku masz na włączonym zapłonie dodatkowo podświetlenie zegarka, a po włączeniu ą\świateł podświetlenie się ineco przyciemnia.

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ale poco sie do stacyjki dostawać ???
przecież pod radiem idzie wiązka kabli i tam (nie pamietam kolorku
) jest jeden który idzie od stacyjki
Robercie miernik w łape i do pracy nie ma że boli
p.
przecież pod radiem idzie wiązka kabli i tam (nie pamietam kolorku
) jest jeden który idzie od stacyjki
Robercie miernik w łape i do pracy nie ma że boli



p.
Ostatnio zmieniony 2007-11-15 18:30 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ano gdybym tylko miał oryginalnie podłączone radio. Hehe, nie na darmo powiedziałem,oti7 pisze:spróbuj pokombinować z kostką do której jest oryginalnie radio podłączone .
że pajęczyna jest ogromna.

Dobra.
Byłem, odpaliłem auto od kabli, przy pomocy żaróweczki od podświetlenia
popielniczki odłączyłem zegarek.
Zastanawia mnie jedna oryginalna kostka. Jest płaska, na 8 pinów.
Wchodzi do niej sześć przewodów - cztery niebieskie z jakimiś paskami,
jeden zielony z jakimś paskiem i jeden biały.
Z drugiej zaś strony wychodzi 5 przewodów:
- czerwony w czarne prążki - do niego mam podłączone trzy przewody
do zasilania radia.
- niebieski - ucięty!
- czerwony z białym paskiem w czarne prążki - ucięty!
- czarny w brązowe prążki - ucięty!
- niebieski z żółtym paskiem w brązowe prążki - podłączony również do kostki zasilającej radio.
Kolory uciętych przewodów przypominają kolory przewodów od zegarka.
Tylko kiego grzyba ktoś je poodcinał?


[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oley - a zajrzyj do konkurencyjnego wątku: "Zegarek pod radyjkiem." 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Czytałem Robercie tamten temat i można powiedzieć, że wszystkie wypowiedzi tam zawarte
Zbyszek sprowadził do jednego postu tutaj.
Aaa i jeszcze zauważyłem, że po włączeniu świateł, oświetlenie zapalniczki wcale nie przygasa.
Mało tego, też jest jakoś "na lewo" pociągnięte.
Do plusa zapalniczki mam podłączony elektryczny fotel i działa bez zarzutu
więc jakiej cholery po włączeniu świateł zegarek się wyłącza całkowicie.
Zbyszek sprowadził do jednego postu tutaj.
No nic, jak znajdę czas dzisiaj, to jeszcze pokombinuję.Mr. Cynk pisze:zegarek ma trzy przewody. czerwony, niebieski i czarny.
1. masa
2. napięcie podawane na podświetlenie, powinieneś najprościej podkraść sobie je z żaróweczki podświetlenia zapalniczki
3. stałe napięcie non stop nawet po wyłączeniu kluczyka. Spróbuj sobie je podkraść z kabla od podtrzymania pamięci w radyjku.
Aaa i jeszcze zauważyłem, że po włączeniu świateł, oświetlenie zapalniczki wcale nie przygasa.
Mało tego, też jest jakoś "na lewo" pociągnięte.
Do plusa zapalniczki mam podłączony elektryczny fotel i działa bez zarzutu
więc jakiej cholery po włączeniu świateł zegarek się wyłącza całkowicie.

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Miernik w kable i sprawdź co się dzieje z masą po zapaleniu świateł - może to nie żadna masa, ale właśnie plus ze światełekOLEY pisze:Do plusa zapalniczki mam podłączony elektryczny fotel i działa bez zarzutu
więc jakiej cholery po włączeniu świateł zegarek się wyłącza całkowicie.

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
Witam może ktos mi powiedziec jak mam podłaczyc prawidłowo fabryczny zegarek sa tam 3 bolce pewnie 2x + i jedna masa
I jeszcze jedna sprawa potrzebuje wiedziec jak sie dostac do zarowki w panelu od nawiewu i czy jest mozliwosc bez odlaczania tych wszystkich ciegien
Dzieki pozdrawiam
I jeszcze jedna sprawa potrzebuje wiedziec jak sie dostac do zarowki w panelu od nawiewu i czy jest mozliwosc bez odlaczania tych wszystkich ciegien
Dzieki pozdrawiam
Black Shadow GT 92r
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
kosmita pisze:Witam może ktos mi powiedziec jak mam podłaczyc prawidłowo fabryczny zegarek sa tam 3 bolce pewnie 2x + i jedna masa

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie mam pojęcia, po co nowy wątek, więc przenoszę tutaj.
AliRS pisze:Witam
Mam zdemontowany zegarek i nie mam pojęcia gdzie jest żarówka ?
jak ją wymienić .
Ryszard
pytlar pisze:ale jak mozna jej nie zauwazyc?? toz wyciagasz caly zegarek i z tylu sie ja wykreca!! a i bardzo ciezko dostac zarowke...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
Ja mam patent jak zrobić niebieskie podswietlenie zegarka i wogóle zeby cały ekranik był niebieski. Jak ktoś będzie zainteresowany to postaram sie wszystko dobrze opisać 

„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Re: zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
To klepnij o tym w dziale Tuning.

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Re:
A propos uwagi nr 3 - mam rozumieć że masy nie podłączamy przewodem? Masę radio bierze sobie z anteny lub obudowy? Czy tak?Robert pisze:
Uwaga 3: masa nie jest podłączona (tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)
Ostatnio zmieniony 2010-06-28 13:13 przez fazario, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
Tak - wystarczyło kliknąć odsyłacz w tej uwadze.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
dzięki - zrobioneRobert pisze:Tak - wystarczyło kliknąć odsyłacz w tej uwadze.

Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
Re: zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
Ja mam takie pytanie - czy zegarek po przekręceniu stacyjki na LOCK gaśnie całkowicie, czy tylko wyłącza się jego podświetlenie? Zmieniłem wreszcie radio i teraz nie mogę dojść do ładu z zegarkiem.
Taka sytuacja...