Co do tego rozrusznika no to macie racje, ale przy kupnie juz bylby to moj problem:P Moj tato jest elektrykiem samochodowym i ma warsztat w domu, wiec jakos dam sobie z tym rade:P
 Ja jedynie prosze o Wasze wyniki. Zakladam, ze Wasze silniki sa dobre (w pelni sprawne). Wiec potem przy kupnie, majac w glowie odpowiednie pomiary bede mogl choc wzbudzic niepokuj w sprzedajacym, ze np. robi mnie w balona:P I wypytac sie go o wszystko na temat kompresji;) Ja jedynie prosze o wyniki pomiaru. Dalsze rozwazania zostawiam Wam 

))
jarsonik - widze, ze rozumiemy sie doskonale:P
pawelc - 
pawelc pisze:jeżeli zakładasz że auta kikunasto- letnie będą miały w pełni sprawny układ elektryczny tak jak wychodziły z fabryki to jesteś w błędzie
heh, czyli to sa takie same autka jak Wasze, prawda? 

 Wiec i Wy macie podobny uklad elektryczny. Tak wiec wyniki przy dobrym silniku i tu i tu bedą podobne:P
OLEY -
OLEY pisze:Jeżeli pobór prądu będzie dość spory, w sensie mocno za duży, 
to skąd będziesz wiedział, nawet w przybliżeniu, jaki jest stan pierścieni lub tłoków
Jesli bedzie za duzy, to znaczy cos innego. np. slaby akumulator, tak jak mowisz rozrusznik, przytarte lozyska na alternatorze, lozyska w pompie wodnej, lozyska w sprezarce od klimatyzacji czy jeszcze cos innego... Tak wiec bede wiedzial, ze jeszcze jest cos nie tak i znow bede mogl czyms zagiac sprzedajacego.
A co do tych zaworow, to chodzi o to ogolnie, ze komora spalania jest mało szczelna. Nie okreslimy konkretnie co jest zuzyte, lub uszkodzone. Ale bede wiedzial, ze "cos piszczy w trawie". Bo przeciez uszkodzone zawory (słabo domykające się, czy cokolwiek z nimi innego) też warunkuja slaba kompresje...
No dobra, temat sie rozwinal, ale wynikow nie widac:P