- <b title="Robert">...ukruszył?</b>
ej no kurde ludzie nie macie się czego czepiać widze , a co to za różnica , tak mi sie powiedziało i tyle .
spadać
edi_pg pisze:Ja tu otwieram stronę, patrze że OLEY odpisał,
więc z nadzieją na rozwiązanie problemu szybko otwieram temat.
A tu co?
OLEY pisze: Faktycznie może sprawdź te wtyczki, o których pisze David.
Mówisz o Carbon Carnister?davidlive pisze: Proponuje ci jeszcze sprwdzić taką czarną , plastikową puszke pod kolektorem od podcisniej , bo z tego co pamietam to ona chyba idzie do kochanego PGR'a , ona powinna puszczać powietrze w jednym kierunku . (ułatwie poszukiwania http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=schemat)
p.
z dużym opóźnieniem ale napisze co wynikło z moim egr-em...Bendek pisze:po wymianie silnika zaczęły się dziać dziwne rzeczy-
-wywala błąd 16
-nie ma wolnych obrotów(są ale w granicy 200-500)
czy jeśli rurka ta od kolektora wydechowego do egr będzie nieszczelna (bo widać ze przy łączeniu z kolektorem wydechowym wydobywają się spaliny) to będzie wywalać ten błąd?
czy jeśli podciśnienia są źle podłączone będzie wywalało błąd od egr?
czy mogę zaślepić rurke od egr przy kolektorze i jaki to będzie miało wpływ na egr?
nadmienię że egr wymieniłem na inny od probka który miał to w porządku...