Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Ciekawy masz przypadek. Osobiście nie widziałem jeszcze proba bez klimy ale słyszałem że takowe są.
A masz kąpletną klimę??
Skraplacz, sprężarka, przewody, chłodniczka pod deską rozdz. od strony pasarzera (ciekawe jak z nagrzewnicą wtedy???), no i przekaźniki. Pewnie jeszcze coś pominołem? Aha, no i włącznik klimy w pokrętle do dmuchawy??? hehe....
A masz kąpletną klimę??
Skraplacz, sprężarka, przewody, chłodniczka pod deską rozdz. od strony pasarzera (ciekawe jak z nagrzewnicą wtedy???), no i przekaźniki. Pewnie jeszcze coś pominołem? Aha, no i włącznik klimy w pokrętle do dmuchawy??? hehe....
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
mam proba 91 bez klimy z okienkiem w dachu jak i 92 w wersji z klimą!
sam się zastanawiam czy do tego z "okienkiem w dachu" klimy nie włożyć, bo jak sobie tak z klimą pojeździłem to mi się strasznie spodobało! zwłaszcza korki w mieście
a tak w ogóle to orientuje się ktoś jaki jest koszt włożenia klimy?
sam się zastanawiam czy do tego z "okienkiem w dachu" klimy nie włożyć, bo jak sobie tak z klimą pojeździłem to mi się strasznie spodobało! zwłaszcza korki w mieście
a tak w ogóle to orientuje się ktoś jaki jest koszt włożenia klimy?
Same części to nie mam pojęcia ile będą kosztować a najlepiej było by z jakiegoś szrotu wziąść tylko żeby sprawne było to może za małą kasę by się udało wyrwać.
Jeśli będziesz wkładał to pasowało by zmienić uszczelki - koszt 170 zł (tyle płacił Qand)
Odgrzybianie - ok. 80 zł
Nabicie gazem - 200 - 220 zł
Razem już ok 450 zł plus poszcególne komponenty. Insestycja nie tania ale ile przyjemności . Flanker coś wie o tym bo się już kiedyś wykosztował
Jeśli będziesz wkładał to pasowało by zmienić uszczelki - koszt 170 zł (tyle płacił Qand)
Odgrzybianie - ok. 80 zł
Nabicie gazem - 200 - 220 zł
Razem już ok 450 zł plus poszcególne komponenty. Insestycja nie tania ale ile przyjemności . Flanker coś wie o tym bo się już kiedyś wykosztował
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
No to mnie pocieszyliście .Dzieki chłopaki,że warto,to wiem,bo mój jest czarny,strasznie się nagrzewa na słońcu
Gdzie dokładnie siedzi sprężarka i który pasek ją napędza?
Może ktoś juz to przerabiał,albo wie jakie dokładnie elementy tam idą,bo jak będę wykręcał na szrocie,to musze wiedzieć co?
Gdzie dokładnie siedzi sprężarka i który pasek ją napędza?
Może ktoś juz to przerabiał,albo wie jakie dokładnie elementy tam idą,bo jak będę wykręcał na szrocie,to musze wiedzieć co?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
Elementy te co wyżej opisaliśmy.
Sprężarka jest zaraz po lewej stronie kolektora.
Wiesz co? Jak wroce z Turawy to zrobie fotki i Ci prześle. Tak będzie najlepiej i najprościej. Wszystkich elementów po kolei. Zobaczysz prawie jak to jest ze sobą spięte.
Sprężarka jest zaraz po lewej stronie kolektora.
Wiesz co? Jak wroce z Turawy to zrobie fotki i Ci prześle. Tak będzie najlepiej i najprościej. Wszystkich elementów po kolei. Zobaczysz prawie jak to jest ze sobą spięte.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Czytasz w moich myślach,właśnie chciałem o to poprosić,ale nie wiedziałem,czy to nie będzie za duży kłopot.Wielkie dzięX.kollek pisze:Elementy te co wyżej opisaliśmy.
Sprężarka jest zaraz po lewej stronie kolektora.
Wiesz co? Jak wroce z Turawy to zrobie fotki i Ci prześle. Tak będzie najlepiej i najprościej. Wszystkich elementów po kolei. Zobaczysz prawie jak to jest ze sobą spięte.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
klimatyzacja-demontaz???
witam! czy ktos wyjmowal moze kiedys chlodnice od klimatyzacji?? potrzebuje wyjac ale nie wiem jak sie rozłacza te aluminiowe rurki co ida do chlodnicy(i wogole czy da sie je rozlaczyc)???bo sa tam takie łaczniki ale wogole nie chce to wylesc -chodzi mi o 1 generacje ale mysle ze w drugiej jest podobnie;] pozdrawiam!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Musisz mieć takie "specjalne narzędzie z serwisu mazdy" A tak na poważnie to wciska się tam metalową spasowaną tulejkę w celu rozciągnięcia znajdującej się tam sprężyny... Po dokładniejsze info pisz do Maciuchy, on to rozbierał jakiś tydzień temu
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Klimatyzacja i problemy z nią związane.
Problem jest taki: włączam klimatyzację, załącza się pod maską i za chwilę wyłącza. Potem znów na chwilę załącza i wyłącza... Znajomy powiedział, że może to być spowodowane niewłaściwą ilością czynnika chłodzącego. A jakie są Wasze sugestie?
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
moment...
pod maską masz sprężarkę, która spręża czynnik chłodzący.
teraz dalej, sprężara ma kółko pasowe i tym kółkiem jest napędzana.
terad najważniejsze: kółko to posiada elektromagnetyczne sprzęgiełko, służy ono do sprzęgania obracającego się 100% czasu kółka z ośką sprężarki.
kiedy włączasz klimę te kółko sprzęga się i zaczyna się sprężanie, kiedy sprężara spręży już wystarczająco czynnik chłodzący to się rozłącza ten napęd i do momentu kiedy ciśnienie nie spadnie do określonego poziomu sprężarka nie pracuje... po pewnym czasie ponownie zaczyna się praca sprężarki i ponownie spręża.
jeśliby pracowała na okrągło to oznacza że albo mało jest czynnika i nie może jakiegośtam ciśnienia osiągnąć (wątpliwe bo jest czujnik poziomu czynnika) albo po prostu pracowałaby do momentu kiedy coś by się nie ukręciło.
Znam taki przypadek z Opla Senatora bodajże... mechanicy spięli na sztywno klimę i zmieliło w środku pompę.
pod maską masz sprężarkę, która spręża czynnik chłodzący.
teraz dalej, sprężara ma kółko pasowe i tym kółkiem jest napędzana.
terad najważniejsze: kółko to posiada elektromagnetyczne sprzęgiełko, służy ono do sprzęgania obracającego się 100% czasu kółka z ośką sprężarki.
kiedy włączasz klimę te kółko sprzęga się i zaczyna się sprężanie, kiedy sprężara spręży już wystarczająco czynnik chłodzący to się rozłącza ten napęd i do momentu kiedy ciśnienie nie spadnie do określonego poziomu sprężarka nie pracuje... po pewnym czasie ponownie zaczyna się praca sprężarki i ponownie spręża.
jeśliby pracowała na okrągło to oznacza że albo mało jest czynnika i nie może jakiegośtam ciśnienia osiągnąć (wątpliwe bo jest czujnik poziomu czynnika) albo po prostu pracowałaby do momentu kiedy coś by się nie ukręciło.
Znam taki przypadek z Opla Senatora bodajże... mechanicy spięli na sztywno klimę i zmieliło w środku pompę.
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: