Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Powinna pasowac, zostaną niewykorzystane podłączenia od automatu. A nie chciałbyś się zamienić? Bo u mnie jest słaby przepływ właśnie w chłodniczce skrzynii a reszta hula, że hoho Teraz to nawet za dobrze chłodzi
Alek pisze:czy chlodnica wody z 2.2T w automacie pasuje do manuala
Nie znacie czasem jakiegos dobrego kleju którym mógłbym skleic górny plastik w chłodnicy (pojawiła sie mała szpara którą wszystko wylatuje )
P.S nic na ten temat nie znalazlem wiec "nie bijcie" jezeli temat był poruszany
chłodnice najlepiej skleić poxsiliną u mnie też jest peknięcie u góry i skleiłem i trzyma już jakieś pół roku, poxipol nie wytrzymuje kleiłem kilka razy .
Piotrek ma racje, nie wiem jak reszte ale ten czarny plastik u gory mozesz smialo poxilina jechac. Ja tez z dobre pol roku na niej jezdzilem i z kazdym dniem sie dziwilem ze to takie wytrzymale, az przyszedl czas ze mechanikowi zagotowala sie woda duzo za duzo i... musial wymienic ja na swoj koszt
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
według tego co podałeś to nawet ta z 1-wszego linka powinna pasować, ale chciałbym pewniaka, bo dzisiaj mam zamiar zamówić i może ktoś mi powie na 100% ktora bedzie pasowac
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Ostatnio zmieniony 2008-01-24 00:13 przez Destroyer, łącznie zmieniany 1 raz.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
witam troszkę odświeżę temat
a mianowicie chłodnica mi poszła w moim probku zaczęła puszczać i mam takie pytanko do was bo moja chłodnica ma takie wymiary 400x649x30 szczególnie mi chodzi o grubość bo jak patrze po allegro to wszystkie są cieńsze maja po 26.
Czy to ma jakieś większe znaczenie jak bym chciał założyć tą co ma 26 czy będzie to dobrze chłodziło. Dodam ze mój probek to 2,2 turbo. Dziękuje z góry za odpowiedź.
Siema ma to znaczenie jaka chłodnica, z dwóch względów :
-Przy cieńszej chłodnicy wentylator będzie się częściej załączał
-Może się nadmiernie grzać auto w upale w korkach itp.
Wacek w twoim probku jest cieńsza cłodnica i wentylator za często się załącza
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Ja u siebie miałem właśnie tę cieńszą bo nie miałem czasu czekać aż przyjdzie mi grubsza z allegro i nie zauważyłem żeby załączało mi wentylator jakoś często. Wszystko było jak najbardziej w normie. Z tego co wiem to Lisiu miał w probku też tę cieńsza i wszystko hulało bardzo dobrze. Właśnie dzięki opinii Lisia sam zakupiłem cieńszą i tak jak mówię - zero problemów z temperaturą czy zbyt często działającym wiatrakiem.
Ostatnio zmieniony 2009-02-08 22:33 przez Destroyer, łącznie zmieniany 1 raz.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM