biały dym rano
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Ja tam zrobilem remat maly czyli uszczelki panewki pierscienie i dymi mi na bialy jasny dym nawet na rozgrzanym silniku gdy np. pada deszcz i jest duzo wilgoci w powietrzu bo jak jest suchy cieply dzien to na rozgrzanym nie dymi.
a pozatym rano jak go odpale i chodzi sobie na biegu jalowym to przez minute dwie nie dymi wcale a potem zaczyna dymić.
a pozatym rano jak go odpale i chodzi sobie na biegu jalowym to przez minute dwie nie dymi wcale a potem zaczyna dymić.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
crupek pisze:Ewidentny objaw zapieczonych pierścieni,
Wniosek:
1) albo jeździsz i dolewasz olej
2) albo robisz remont silnika góra i dół (wymiana pierścieni, uszczelniaczy itp
No to że się pierścienie zapiekły to ok. ale po co robić znów górę skoro była sprawdzana i robiona i to u porządnego fachowca, panewki też. czy nie wystarczy zrobić pierścieni. i jaki powód może być że się nowe pierścienie zapiekły. po wymianie nie kopcił a teraz jak odpalam to przez kilkanaście sekund. jak się zagrzeje to troche przy wysokich obrotach 6 tys. rpm.
Poprawiłem cytat.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2007-12-25 16:25
- Galeria: viewtopic.php?t=12836
- Lokalizacja: Kielce
do zalozyciela tematu, ja mialem podobnie jak ty, po wymianie uszcelki pod glowica nie bylo efektu. Na 99% to sa pierscienie, u mnie jak reka odjal a przy okazji mozna by jeszce wymienic uszczelniacze
pzdr
pzdr
Probek - fajny wozik
niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dymienie silnika.Timi pisze: jak się zagrzeje to nie ma tragedii ale rano kłęby niebieskiego dymu.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Ja mam tak że mi też dymi jak cholera na mrozie i zawsze generalnie tej pary wydobywa się z mojego samochodu więcej niż z innych. Nawet jak się rozgrzeje to cały czas dymi (czy paruje). W sumie bierze mi i olej i dolewałem płyn chłodniczy ale nie wydaje mi się żeby silnik to spalał. Czy to już podstawa do myślenia o remoncie?
Probe II GT 2.5V6 93r.
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
witam!
jestem nowym forumowiczem, niedawno kupilem Probe'a 2.0 96r(jest to moj pierwszy samochod mam z nim taki sam problem jak Mak500,gęsty biały dym codziennie rano bylem z nim na warsztacie,zrobilem kompresje i ogolnie podobno silnik jest w idealnym stanie,swiece są bielutkie niczym nie zalane.. jak sie go rozgrzeje to przestaje kopcic, "specialisci" z warsztatu powiedzieli ze jakby to byly pierscienie to by swiece zalewało(albo by przynajmniej byly choc troszke zabrudzone), maja racje ? czy tez dalej mam obstawac przy tym co tutaj sie dowiedzialem i szarpnąć sie na wymianę pierscieni tlokowych..?
jestem nowym forumowiczem, niedawno kupilem Probe'a 2.0 96r(jest to moj pierwszy samochod mam z nim taki sam problem jak Mak500,gęsty biały dym codziennie rano bylem z nim na warsztacie,zrobilem kompresje i ogolnie podobno silnik jest w idealnym stanie,swiece są bielutkie niczym nie zalane.. jak sie go rozgrzeje to przestaje kopcic, "specialisci" z warsztatu powiedzieli ze jakby to byly pierscienie to by swiece zalewało(albo by przynajmniej byly choc troszke zabrudzone), maja racje ? czy tez dalej mam obstawac przy tym co tutaj sie dowiedzialem i szarpnąć sie na wymianę pierscieni tlokowych..?
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław