Jedrek pisze:Miałem coś podobnego.
Jesteśmy z Oleyem nad morzem, a tu lewa strona nie chce działać.
Okazało się, że był walnięty lut na przekaźniku.
Cośmy się naszukali lutownicy to bajka, chyba ze 4 ośrodki zeszliśmy ale się udało.
Puszkę sterującą masz przy pedale sprzęgła. Musisz ściągnąć plastik nad nogami i dostaniesz bez problemu.
Pozdrawiam!
właśnie naprawiłem przekaźnik - dzięki Wam chłopaki.
(walnięty lut na przekaźniku).
Bez Was nie wiedziałbym jak się za to zabrać.
Nie bierz tego tak do siebie (choć właściwie to czemu nie? ).
Oczko puszczone przez Jędrka na końcu sugeruje żart, na forum panuje dość luzacka atmosfera, być może z racji niewielkiego stażu jeszcze jej nie wyczułeś, tak jak do tej pory nie zauważyłeś wielu wątków, np. tego...
podpinam się pod temat "kierunkowskazy".jak w Probku jest rozwiązane "odbijanie"dźwigni kierunkowskazu po wykonaniu skrętu?
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
wow... dwie odpowiedzi i dwie zupełnie różne... to w końcu jak jest faktycznie?
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Piotrek,a mógłbys mi przyblizyc temat?tzn skąd jest sterowany ten elektromagnes?chciałbym to w końcu naprawic...
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Zdjąć kierownicę - 2 wkręty od tyłu trzymające włącznik klaksonu, przewód klaksonu i 1 nakrętka po byku - i pokręcić białymi plastikiem. W "rzeczy mechanicznej" popsuć się mogą chyba tylko styki.
witam.
nie dzialal mi ostatnio prawy kierunek i awaryjne.przegladajac forum dowiedzialem sie ze przyczyna tego moze tkwic w kabelkach pod nogami kieowcy.dowiedzialem sie ze za kazdy kieunek jest odpowiedzialna srebna ,mala puszka a za awaryjne wieksza ,czarna puszka:) dostalem sie tam (nie wiem co tam ostatni wlasciciel tego samochodu tam majstrowal ale jest tam po prostu SAJGON!!) czarna puszka lezala luzem sklejona tasma izolacyjna ,tak samo dwie srebne sa sklejone tasma...ale znalazlem przyczyne awarii...kabelek idacy od puszki odpowiedzialnej za prawy kieunek wypial sie z "gniazda" tak samo kabelek od awaryjnych...zeby tego bylo malo to przez przypadek wypiely mi sie pozostale kabelki z gniazda i teraz nie mam zielonego pojecia jak je podlaczyc.... ma moze ktos scheat podlaczenia wszystkich tych przewodow? pleaseeeeeeee....nie dlugo mam wyjazd z Dziewczyna na Bieszczady a bez kierunkow bedzie ciezko...jak dorwe aparat to porobie zdjecia...
nie jestem dobry w tych schematach i szczerze powiedziawszy nic z nich nie rozumiem.... czy moglby ktos zajrzec do swojego probka i mi to jakos rozpisac....albo w jaki kolwiek sposob pomoc...pleassss..
Ja moge ci pomóc jedynie fotkami tego jak powinno to wyglądac od strony wewnętrznej chodzi mi pod plastykiem co wpina sie wszystkie przekaźniki jak ci pasuje to napisz. Mozesz powpinać te kabelki w swoje miejsce.
potrzebuje aby ktos mi powiedzial jak mam podpiac do gniazdka(zdjecie nr) przewody z drugiego i trzeciego zdjecia.tzn w jakiej kolejnosci bo to wazne.sa dwie srebrne puszki obklejone tasma,od kazdej ida dwa wolne przewody ktore nalezy podpiac.trzecia czarna puszka ma jeden przewod. nie wiem po jakiego kija ktos oblepial to tasma ale coz...
zdjecie nr1 jest od Bogdana z GT,a zdjecie nr 4 jest z mojego GLa ,nie wiem czy robi to jakas roznice,ale nie zaszkodzi o tym napisac.
Słuchaj to co masz na zdjęciu numer 2 to w ogóle nie jest od probe w ogóle co to jest ? Podejrzewam że komuś oryginalny przerywacz do kierunków zrobił wysiadkę i postanowił cos jakiś idiota udoskonalić idiotów pełno wokoło