Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
własne nitro w fazie projektu.
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
własne nitro w fazie projektu.
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:01 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tego co wiem są elektroniczne sterowniki, ktore dozują Nitro. Poszperaj troche w necie. Napewno cos znajdziesz. Na czuja to się Maluchy ustawia. Szkoda silnika.
PS> Ja kiedys myslalem, zeby podawac z powietrzem dodatkową dawkę czystego tlenu. Tyle tylko, że istniało bardzo duże ryzyko eksplozji w kolektorze więc sobie odpuściłem. Chociaż jak mi gazik eksplodował to tylko wypieprzyło filter powietrza
Ale to śmiesznie wyglądało jak podniosłem maskę i zbierałem strzępy filtra stożkowego he he 
PS> Ja kiedys myslalem, zeby podawac z powietrzem dodatkową dawkę czystego tlenu. Tyle tylko, że istniało bardzo duże ryzyko eksplozji w kolektorze więc sobie odpuściłem. Chociaż jak mi gazik eksplodował to tylko wypieprzyło filter powietrza


Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:

podstawowym parametrem do ktorego sie odnosze jest fakt że instalacja grabowskiego jest tak zrobiona i dziala w silniku duzo mniejszym niz nasz (punto 1.2) a wiec jesli zastosujemy analogie wykorzystanie takiej instalacji nie powinno zniszczyc silnika z tym że przysrosty mocy beda duzo mniejsze (nawet zastosowanie podwojnej instalacji "z jednej butli" i mniejszej wartosci cisnienia spowoduje spadek mocy "mniej gazu" co zabezpieczy silnik przezd zbyt ubogą mieszanką

pozdrawiam
ps. W swojej instalacji zastosuje chyba tylko mikrostyk na przpustnicy ktory bedzie załaczal cała instalację podczas maxymalnego jej otwarcia i korzystał bede tylko w granicah obrotow powyżej 4000 obr/min hmm może wykombinuję jakis sterownik co bedzie uniemożliwiał wlaczenie instalacji poniżej 3700-4000tys obr. i wylaczal ja tak w granicach czerwonego pola (jak to mowia moi koledzy pozywiom uwidzim

[/list]
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
http://www.ktp.pl/?YSVyMTY2JHZ7Y2Q2OH4x ... wuamZ3bQ==
Szczerze polecam - na stronie Klub Tuning Polska jest artykuł właśnie o samodzielnej takiej instalacji wykonanej przez jednego z członków KTP w samochodzie Renault Clio II 1.6 8v.
Pozdro.
Szczerze polecam - na stronie Klub Tuning Polska jest artykuł właśnie o samodzielnej takiej instalacji wykonanej przez jednego z członków KTP w samochodzie Renault Clio II 1.6 8v.
Pozdro.
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:

jak tak to uwazaj bo mozesz sie nie opedzic od chetnych

Ok ale w temacie przeczytałem i tak mniej wiecej ja też to sobie wyobrażałem dobrym pomysłem jest skad wziać wtryskiwacz ze szrotu o tym nie pomyslalem (a wtryskiwacze nowe kosztują nie mało ) moja instalacja miala być z założenia sucha.
Co do podniesienia cisnienia w wtryskach to okazuje sie ze na naszym autku wysatrczy sciaganac węzyk (albo zastosoawac zawor elektro) z podcisniniem .
pozdrawiam
ps. MiH definitywie mam 2,5L

-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:


A tak na marginesie czemu kupować wtryski od NOS lub NX (drogie to cholerstwo strasznie i do tego ten transport hehe pewnie całosc wiecej by mnie kosztowała niż cała moja instalacja



Ale jak ktos z was ma jakis pomysl do probka 2,5 V6 to ja słucham
i dzieki za wszelik epodpowiedzi
pozdrawiam
Co mozesz zrobic to jest,kupic mikrostyk i dac go na TB wiec kiedy tylko silnik jest na WOT to otwiera zawor i wtryskuje Nitrous,
http://www.probesport.com/n2o01.html
Cos takiego a co do Jetow do N20 to sa bardzo tanie cos okolo 10 zeta na polskie ....EBAY
http://www.probesport.com/n2o01.html
Cos takiego a co do Jetow do N20 to sa bardzo tanie cos okolo 10 zeta na polskie ....EBAY

95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
GregX pisze:nitro,zrób to sam
http://www.dynopower.freeserve.co.uk/nitrous_oxide/

95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Najtańsza instalacja nitro na rynku
Mam pewien komunikat dla osob ktore bylyby zainteresowane instalacja nitro otoz w najblizszym czasie najprawdopodobniej bede wypuszczal najtansza instalacje nitro na rynku.
Koszt uwaga 850zl (moze bedzie jeszcze nizszy ale nie wiem dokladnie musze przeliczyc wszystko)
Instalacja do samodzielnego montazu (bedzie instrukcja)
W sklad bedzie wchodzic wszystkie elemnety potrzebne do montazu instalacji nitro (bez butli o ktora trzeba zadbac samemu poiwiem gdzie i jak to zalatwic)
Dla klubowiczow 10% znizki
pozdrawiam
ps. daje to ogloszenie zeby zbadac rynek czy beda chetni i ilu
Koszt uwaga 850zl (moze bedzie jeszcze nizszy ale nie wiem dokladnie musze przeliczyc wszystko)
Instalacja do samodzielnego montazu (bedzie instrukcja)
W sklad bedzie wchodzic wszystkie elemnety potrzebne do montazu instalacji nitro (bez butli o ktora trzeba zadbac samemu poiwiem gdzie i jak to zalatwic)
Dla klubowiczow 10% znizki
pozdrawiam
ps. daje to ogloszenie zeby zbadac rynek czy beda chetni i ilu
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Squad ma racje mi tez jest milo cie poznac
Co do twojego pytania coz bys chcial wiedziec moze masz jakies konkretne pytania bo jakos nie chce mi sie tlumaczyc ogulnych zasad dzialania podtlenku azotu te mozna znalezc na kazdej stronie dotyczacej instalacji podtlenku azotu instalacje sa wysokocisnieniowe czyli nie maja zadnych redutktorow itp potencjal do 100kM (gdyz taka srednicewew ma zawor N2O)
Co wchodzi w sklad suchy podtlenek
-zawor elektromagnetyczny N2O
-odpwoiednie przylacza
-dysze
-elektryka
do mokrego dochodzi jeszcze
-zawor elektromagnetyczny paliwa
-odpwoeidnie przylacza
Zestaw jest do samodzielnego montazu gdyz nie stac mnie na homologowanie takiego produktu (jakies 50tys-100tys zl) jednakze wszytskie elementy zestawu sa homologowane dlatego tez nie mam w standardzie butli gdyz jest ciezka a wysylanie jej poczta mija sie z celem podam adres gdzie mozna zamowic butle oraz adres firmy ktora butle wydzierżawia jesli ktos niechce kupowac
pozdrawiam
ps. jak sa jakies konkretne pytania to ja z checia odpowiem
Co do twojego pytania coz bys chcial wiedziec moze masz jakies konkretne pytania bo jakos nie chce mi sie tlumaczyc ogulnych zasad dzialania podtlenku azotu te mozna znalezc na kazdej stronie dotyczacej instalacji podtlenku azotu instalacje sa wysokocisnieniowe czyli nie maja zadnych redutktorow itp potencjal do 100kM (gdyz taka srednicewew ma zawor N2O)
Co wchodzi w sklad suchy podtlenek
-zawor elektromagnetyczny N2O
-odpwoiednie przylacza
-dysze
-elektryka
do mokrego dochodzi jeszcze
-zawor elektromagnetyczny paliwa
-odpwoeidnie przylacza
Zestaw jest do samodzielnego montazu gdyz nie stac mnie na homologowanie takiego produktu (jakies 50tys-100tys zl) jednakze wszytskie elementy zestawu sa homologowane dlatego tez nie mam w standardzie butli gdyz jest ciezka a wysylanie jej poczta mija sie z celem podam adres gdzie mozna zamowic butle oraz adres firmy ktora butle wydzierżawia jesli ktos niechce kupowac
pozdrawiam
ps. jak sa jakies konkretne pytania to ja z checia odpowiem
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT