Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Problem do 3 tys. obrotów

Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Problem do 3 tys. obrotów

Post autor: Kamil_01 »

Witam, problemem jest to że autko do 3 tys. jeździ jak ćpun, natomiast po przekroczeniu 3-3,5 tys zbiera się jakby mu ktoś na jajca nadepnął, (zbiera się b. dobrze) miał może ktoś z takimi anomaliami do czynienia i się z tym uporał ?

za odp bardzo dziękuje

ps. szukałem tematów podobnych ale w żadnych nie uzyskałem odp. zadowalającej mnie
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

było juz. problemem najprawdopodobniej jest cewka zapłonowa
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A ja znalazłem podobny(ale do 2.0), może Cię naprowadzi:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... zy%B6piesz
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

ale na postoju czyli na luzie nic się nie dzieje, nawet jak dodaje gazu na luzie nic nie przerywa :/ chodził normalnie do niedawna dodam że miałem zbyt mały filtr powietrza i pęknięte wieko od air box`a
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich »

Sprawdzałeś na wszelki wypadek czy są jakieś błędy?
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Awatar użytkownika
Krzychu
Posty: 62
Rejestracja: 2007-04-22 11:44
Samochód: Probe 94r., 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=12700
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Krzychu »

Też mam taki sam problem i nie mam żadnych błędów :?
Czarny 2.5 V6 GT 94r. USA
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

dzisiaj jak otworzyłem maske moim oczom ukazały się dwie @#!@%$^%$&@ myszy może te @$@$$@# coś przegryzły jeśli tak to od czego mógłbym zacząć elektryka (tylko co?) a może podciśnienia ?
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
Alian & Rufi
Posty: 328
Rejestracja: 2007-03-25 17:16
Galeria: viewtopic.php?t=13583
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Alian & Rufi »

Zacznij od kupna kota :roll: :wink: :P :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

po kolei sprawdzaj kabelki, my nie myszy i nie wiemy co mogły ci przegryźć. W końcu może uda ci się zauważyc jakiś nadgryziony przewód.

pppozdro
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

nie znalazłem przegryzionych przewodów ale mam jeszcze jeden może mało istotny szczegół mianowicie wszystko to co napisałem wyżej dzieje się dopiero gdy silnik jest w pełni rozgrzany na zimnym silniku tego nie ma

<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert
</b>

<p disabled="on">winą były sondy poodłanczałem je i śmiga znów jak brzytwa ale jestem happy :D:D:D:D:D:D:D:D

ps. to ten temat mnie naprowadził o dokładnie MiH i jego post o sondzie :)
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... iana+cewka

ps.`co stanie się jeśli będe jeździł na odłączonych sondach dopóki nie kupie innych ?
</p>
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”