Brak mocy od 4000obr
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Wczoraj wertowałem schematy elektryczne sterowania silnika w serwisówce (w innej sprawie), i wychodzi że w GT jest tyle czujników mogących paść, a mających wpływ na ECA że baardzo trudno doszukać się błędu. Innymi słowy - odpinać pojedynczo i szukać różnic - tam gdzie nie będzie wymienić czujnik i szukać dalej. Ogólnie trochę mnie przeraził stopień skomplikowaności GT w porównaniu do 'normalnego' silnika z tej epoki.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
taa i penie jeszcze od ciebie Hell ma ja kupićpytlar pisze:no wtedy to sobie dopiero narobi problemowHellHound pisze: David jak to co zrobić? Kupić GT2 V6
a co do cewki to została podmieniona od brykającego autka tak wiec pozostaje mi tylko sprawdzenie czy nigdzie zaden kabelek po drodze od kompa sie nie przetarł.
Mega wez podeślij jakies fotki tych czujników albo wskaż gdzie one sa może cos mamy nie tak.
p.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
może ja coś od siebie dorzucę...
Zacznijmy od tego silnika kramara.... znam tego proba w sumie od początku kiedy wszedł do klubu.... zostal sprowadzony do polski z unii przez klubowicza, który sprowadzał probki dla RX'a, Darela i właśnie tego.
Fabrycznie autko miało tylko szyberdach ale w moim garażu wzbogaciliśmy go o klimatyzację i nową chłodnicę sprowadzaną specjalnie z usa.
Ten samochodzik zasuwał zawsze jak należy i nie było problemów z tym brakiem poweru przy 4000 obrotów....
teraz ogólnie o silniku...
Pomimo, że probek może przestraszyć przeciętnego mechanika ilością podciśnieniowych wężyków, czujników itp itd to nie należy do tego podchodzić jak do jakiegoś voodoo... zasada działania silnika jest przecież ta sama jak dla każdego autka....
więc systematyka -> jeżeli objaw jest zarówno na paliwie jak i na LPG to wykluczamy:
wtryskiwacze paliwowe, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa
co jest wspólne:
cały układ zapłonowy i czujniki bo lpg w tym aucie to sekwencja (czyli komputer steruje wszystkim)
wspólny jets też dolot i przepływomierz.
propozycja:
1. upewnić się na 1 000 % że bypass nie popuszcza (znamy takie przypadki kiedy popuszczał i raz że więcej potrafi palić a dwa że praca jest do bani)
2. upewnić się co do prawidłowego działania przepływomierza (podmianka z jakiegoś latającego proba)
3. upewnić się co do działania cewki (podmianka z innego latającego probka)
4. podpinamy laptop z oprogramowaniem do lpg, przełączamy sie na mapę wtrysków i obserwujemy podczas jazdy co się dzieje kiedy nam ten power lost się pojawia.... to może dać nam jakiś punkt zaczenpienia bo widać będzie czasy wtrysków, parametry sondy....
czujniki:
czujniki generalnie nietrudno sprawdzić bo aż tak wiele ich nie ma.... większość przy termostacie i na ścianie grodziowej....
to, że na luzie auto inaczej reaguje niż pod obciążeniem to zupełnie normalna rzecz i na luzie przyczyny nie znajdziemy.
pytanie:
czy power lost pojawia się zarówno na zimnym nierozgrzanym silniku jak i na gorącym?
To mogłoby zasugerować przykładowo wadliwe działanie lambdy, coś skopanego z automatycznym ssaniem.... nie wiem jednak moim zdaniem przyczyna leży w jakimś banalnym miejscu jak na przykłąd bypass....
a w ogóle kramar gratulacje zakupu bo kupiłeś autko w na prawdę niezłym stanie.... jeszcze lakier nowy i ten defekt i masz konkretnego bolida.... z bogatą historią zlotową
Zacznijmy od tego silnika kramara.... znam tego proba w sumie od początku kiedy wszedł do klubu.... zostal sprowadzony do polski z unii przez klubowicza, który sprowadzał probki dla RX'a, Darela i właśnie tego.
Fabrycznie autko miało tylko szyberdach ale w moim garażu wzbogaciliśmy go o klimatyzację i nową chłodnicę sprowadzaną specjalnie z usa.
Ten samochodzik zasuwał zawsze jak należy i nie było problemów z tym brakiem poweru przy 4000 obrotów....
teraz ogólnie o silniku...
Pomimo, że probek może przestraszyć przeciętnego mechanika ilością podciśnieniowych wężyków, czujników itp itd to nie należy do tego podchodzić jak do jakiegoś voodoo... zasada działania silnika jest przecież ta sama jak dla każdego autka....
więc systematyka -> jeżeli objaw jest zarówno na paliwie jak i na LPG to wykluczamy:
wtryskiwacze paliwowe, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa
co jest wspólne:
cały układ zapłonowy i czujniki bo lpg w tym aucie to sekwencja (czyli komputer steruje wszystkim)
wspólny jets też dolot i przepływomierz.
propozycja:
1. upewnić się na 1 000 % że bypass nie popuszcza (znamy takie przypadki kiedy popuszczał i raz że więcej potrafi palić a dwa że praca jest do bani)
2. upewnić się co do prawidłowego działania przepływomierza (podmianka z jakiegoś latającego proba)
3. upewnić się co do działania cewki (podmianka z innego latającego probka)
4. podpinamy laptop z oprogramowaniem do lpg, przełączamy sie na mapę wtrysków i obserwujemy podczas jazdy co się dzieje kiedy nam ten power lost się pojawia.... to może dać nam jakiś punkt zaczenpienia bo widać będzie czasy wtrysków, parametry sondy....
czujniki:
czujniki generalnie nietrudno sprawdzić bo aż tak wiele ich nie ma.... większość przy termostacie i na ścianie grodziowej....
to, że na luzie auto inaczej reaguje niż pod obciążeniem to zupełnie normalna rzecz i na luzie przyczyny nie znajdziemy.
pytanie:
czy power lost pojawia się zarówno na zimnym nierozgrzanym silniku jak i na gorącym?
To mogłoby zasugerować przykładowo wadliwe działanie lambdy, coś skopanego z automatycznym ssaniem.... nie wiem jednak moim zdaniem przyczyna leży w jakimś banalnym miejscu jak na przykłąd bypass....
a w ogóle kramar gratulacje zakupu bo kupiłeś autko w na prawdę niezłym stanie.... jeszcze lakier nowy i ten defekt i masz konkretnego bolida.... z bogatą historią zlotową
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
dawid.....
proponuję CZYTAĆ NA GŁOS, może lepiej ząłapiesz....
lpg sekwencyjny 4 generacji jest to wtrysk fazy lotnej gazu sterowany komputerem.... tutaj nie ma żednego powalonego miksera, żadnych strat mocy z tego powodu itp.
jednak !!! sterowanie odbywa sie tak, że komputer lpg kalibruje sie z czasami wtrysków lpg nasłuchując informacji płynących z ECU !!!
taką instalkę podpina się tak, że komputer lpg wyłącza wtryski paliwa i włącza wtryskiwacze lpg ale ECU o tym nie wie i wysyła sygnały jakby dalej sterował paliwowymi wtryskami w rzeczywistości podając sygnały na wtryski lpg a komputer lpg dokłąda tylko obliczona dewiację dla czasu wtrysku w oparciu o informacje z czujników i samego komputera ECU.
a tak w prostym języku mówiąc to w tym przypadku przepływka ma znaczenie jak holera. tak samo jak w szasilaniu paliwem.
proponuję CZYTAĆ NA GŁOS, może lepiej ząłapiesz....
lpg sekwencyjny 4 generacji jest to wtrysk fazy lotnej gazu sterowany komputerem.... tutaj nie ma żednego powalonego miksera, żadnych strat mocy z tego powodu itp.
jednak !!! sterowanie odbywa sie tak, że komputer lpg kalibruje sie z czasami wtrysków lpg nasłuchując informacji płynących z ECU !!!
taką instalkę podpina się tak, że komputer lpg wyłącza wtryski paliwa i włącza wtryskiwacze lpg ale ECU o tym nie wie i wysyła sygnały jakby dalej sterował paliwowymi wtryskami w rzeczywistości podając sygnały na wtryski lpg a komputer lpg dokłąda tylko obliczona dewiację dla czasu wtrysku w oparciu o informacje z czujników i samego komputera ECU.
a tak w prostym języku mówiąc to w tym przypadku przepływka ma znaczenie jak holera. tak samo jak w szasilaniu paliwem.
Dzięki Panie Cynk za zainteresowanie.
Też uważam, że autko jest git (lakier zrobię po zimie no a tę pierdołę mam nadziej, że już nie długo)
na razie wyciek z chłodnicy zrobiony, ale tak jak sądziłem to nic nie dało - no ale zrobione być musiało.
kompresja sprawdzona - mechanior mówi, że słaba a z tego co wyczytałem to pomiędzy 9,5-10 na każdy cylinder to nie jest źle (katalogowy stopień sprężania 7,8:1 to według wyliczeń OLEY'a daje 9,3) chyba, że mi się coś pomerdało z obliczeniami. Zmienić mechanika?
Wziąłem autko na testy i zauważyłem pewną rzecz. Mianowicie jak go cisnę bez wykorzystania drugiej przepustnicy, czyli jak nie włącza się turbina to nie muli się w tym zakresie obrotów - wchodzi wolniej ale płynnie aż do 6000...(wiadomo, że wolnej musi jak nie dmucha) może jest tak jak napisał mika_vixen, że zdmuchuje słabą świecę, czyli cewka o czym mówi też Mr Cynk.
Bajpasy się załatwiają (Rafał się podjął) a tę cewkę - jakby ktoś miał niedrogo to jestem otwarty na propozycje nawet jak mam sprawną to zawsze się przyda
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
kramar
Też uważam, że autko jest git (lakier zrobię po zimie no a tę pierdołę mam nadziej, że już nie długo)
na razie wyciek z chłodnicy zrobiony, ale tak jak sądziłem to nic nie dało - no ale zrobione być musiało.
kompresja sprawdzona - mechanior mówi, że słaba a z tego co wyczytałem to pomiędzy 9,5-10 na każdy cylinder to nie jest źle (katalogowy stopień sprężania 7,8:1 to według wyliczeń OLEY'a daje 9,3) chyba, że mi się coś pomerdało z obliczeniami. Zmienić mechanika?
Wziąłem autko na testy i zauważyłem pewną rzecz. Mianowicie jak go cisnę bez wykorzystania drugiej przepustnicy, czyli jak nie włącza się turbina to nie muli się w tym zakresie obrotów - wchodzi wolniej ale płynnie aż do 6000...(wiadomo, że wolnej musi jak nie dmucha) może jest tak jak napisał mika_vixen, że zdmuchuje słabą świecę, czyli cewka o czym mówi też Mr Cynk.
Bajpasy się załatwiają (Rafał się podjął) a tę cewkę - jakby ktoś miał niedrogo to jestem otwarty na propozycje nawet jak mam sprawną to zawsze się przyda
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
kramar
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to u mnie nawet jak nie używam turbinki to i tak w okolicach tych obrotów autko szarpie , i dodam że jak jade ok 140 non stop(tempomat) to zaświeca się engine .
W ogóle pow. 130 autko dziwnie szarpie.
p.
W ogóle pow. 130 autko dziwnie szarpie.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
to gazownik źle ci dobrał instalacje.... może masz za złaby parownik albo złe średnice dyszy lpg.... kiedyś jak bierkuś założył lpg to mu lepiej latał na lpg niż na paliwie.... nie jestem pewny czy nawet na hamowni tego nie sprawdzał...pytlar pisze:a u mnie cos gazol nie mogl sobie poradzic i samochod jest slabszy na gazie i odcina mi powyzej 4tys obrotow na gazieMr. Cynk pisze:...żadnych strat mocy z tego powodu itp.
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
mam sekwencje BRC i w tygodniu mam podjechac na regulacje... w sobote bylem i gosciu powiedzial mi wstepnie ze mam ustawiona chyba za mala dawke, ale nie bylo goscia od regulacji wiec nic nie zrobili mi niestety...Mr. Cynk pisze:
to gazownik źle ci dobrał instalacje.... może masz za złaby parownik albo złe średnice dyszy lpg.... kiedyś jak bierkuś założył lpg to mu lepiej latał na lpg niż na paliwie.... nie jestem pewny czy nawet na hamowni tego nie sprawdzał...
a mam objawy jak wy na benzynie:] niedomaga na wyzszych obrotach i jak np jade stala predkoscia przez dluzszy czas, tak 140, i lekko puszcze gaz to zaczyna szarpac silnikiem...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
ooooo właśnie o to loto takie coś mam dobrze to zobrazowałeś, a baypassa mienialem od brykającego probka , poza tym mam założony ten zaworek od wody więc lewego nie złapie (chyba że bypass popuszcza )pytlar pisze: czas, tak 140, i lekko puszcze gaz to zaczyna szarpac silnikiem...
Jescze jedno , dziś zaryzykowałem i pierwszy raz dalem probkowi w kite na nie zimnym ale jeszcze chłodym silniku i powiem wam że szok , po prostu rakieta , wkrecal sie jak szalony az sie przestraszylem , opony zimowe na suchym potrafiły na 3 zapiszczeć
Zagrzał sie i zgon
Może jednak to lambda???
PIOsałem już o tym że mi wskazuje na rozgrzanym ok 0.5V więc chyba dobrze
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Witam
Ogłaszam wszem i wobec że MÓJ probek znów stanoł na nogi ,tzn że ma utraconą kiedyś moc.
Mogę go bujać bez problemów aż do odcięcia Twisted Evil Twisted Evil
Jestem niesamowicie szczęśliwy nareszcie ciesząc się przyspieszaniem probka Very Happy Very Happy Very Happy
Oczywiście nie mogę zapomnieć też o wielu osobach które mi w tym pomogły
Najwięcej to chyba udzielał się BODZIO 9999 któremu za wszelkie pomoce serdecznie dziekuje
dziekuje też :
OLEY'owi
@
KALII'emu
LISIOWI
PYTLAROWI
SHADOW"OWI
DEE JAY'OWI
DRZYMKOWI
LUKASK'OWI
Jeśli o kimś zapomniałem to przepraszam
Strasznie się cieszę
Very Happy Very Happy Very Happy
A teraz podam opis co bolało moje autko i jak sobie z tym poradziłem
Problem byłw tym że auto nie bujało pow 4500obr , bulgotało przerywało.
drugim objawem było to ze na postoju po przegazowaniu na 6000 auto szarpało,bulgotało spadało z obrotów
Objawy wskazywały na dolot,więc go zmodernizowałem, uszczelniłem i poprawiłem .
Jednak to nie pomogło, kombinowałem przez ponad rok ,były momenty załamki ale nie poddawałem sie .
Co ciekawe mimo zmiany tylu elementow nic nie pomagało.
Dopiero sugestia bogdana o zaślepieniu BOV'a skłoniła mnie aby to zrobić,wsiadłem zapaliłem nagrzałem autko i kitaaaa.
Icoooo gumy graja , auto aż rwie opony , 2 i dalej do 5500 , Shocked Shocked Very Happy Very Happy Very Happy
Zatkało mnie, bo zaślepiłem to już wcześniej ,ale jak okazało się pekł wężyk od podciśnienia ,nie spadł tylko pekł i podczas zaślepiania ciśnienie ulatywało przez niego , a gdy BOV nie był zaślepiony to on upuszczał powietrze.
Tak więc jeśli ktoś ma objaw podobny do mojego to istnieje duże prawdopodobieństwo że to właśnie to .
Ogłaszam wszem i wobec że MÓJ probek znów stanoł na nogi ,tzn że ma utraconą kiedyś moc.
Mogę go bujać bez problemów aż do odcięcia Twisted Evil Twisted Evil
Jestem niesamowicie szczęśliwy nareszcie ciesząc się przyspieszaniem probka Very Happy Very Happy Very Happy
Oczywiście nie mogę zapomnieć też o wielu osobach które mi w tym pomogły
Najwięcej to chyba udzielał się BODZIO 9999 któremu za wszelkie pomoce serdecznie dziekuje
dziekuje też :
OLEY'owi
@
KALII'emu
LISIOWI
PYTLAROWI
SHADOW"OWI
DEE JAY'OWI
DRZYMKOWI
LUKASK'OWI
Jeśli o kimś zapomniałem to przepraszam
Strasznie się cieszę
Very Happy Very Happy Very Happy
A teraz podam opis co bolało moje autko i jak sobie z tym poradziłem
Problem byłw tym że auto nie bujało pow 4500obr , bulgotało przerywało.
drugim objawem było to ze na postoju po przegazowaniu na 6000 auto szarpało,bulgotało spadało z obrotów
Objawy wskazywały na dolot,więc go zmodernizowałem, uszczelniłem i poprawiłem .
Jednak to nie pomogło, kombinowałem przez ponad rok ,były momenty załamki ale nie poddawałem sie .
Co ciekawe mimo zmiany tylu elementow nic nie pomagało.
Dopiero sugestia bogdana o zaślepieniu BOV'a skłoniła mnie aby to zrobić,wsiadłem zapaliłem nagrzałem autko i kitaaaa.
Icoooo gumy graja , auto aż rwie opony , 2 i dalej do 5500 , Shocked Shocked Very Happy Very Happy Very Happy
Zatkało mnie, bo zaślepiłem to już wcześniej ,ale jak okazało się pekł wężyk od podciśnienia ,nie spadł tylko pekł i podczas zaślepiania ciśnienie ulatywało przez niego , a gdy BOV nie był zaślepiony to on upuszczał powietrze.
Tak więc jeśli ktoś ma objaw podobny do mojego to istnieje duże prawdopodobieństwo że to właśnie to .
Ostatnio zmieniony 2008-03-03 22:07 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Nawet nie wiesz jak się cieszę
tylko sa jeszcze 2 problemy , związane bezpośrednio z kasą
sprzęgło na 12 psi zaczeło niedomagac
a druga to taka ze na zaslepionym BOV'ie nie mozna brykac niestety, tylko kilka prób i dośc bo szkoda turbinki
tylko sa jeszcze 2 problemy , związane bezpośrednio z kasą
sprzęgło na 12 psi zaczeło niedomagac
a druga to taka ze na zaslepionym BOV'ie nie mozna brykac niestety, tylko kilka prób i dośc bo szkoda turbinki
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
<p disabled="on">siemka klubowicze mam taki proble zapalam moje probe i nie chce chwycic dopiero jak pokrece dłuzej rozrusznikiem i depne gaz to idzie tak na 3 tysiacach obrotów puszcze troszke to zacznie przerywac i gasnie jak odpiołem przepływomierz to auto zapalało bez problemu tylko mocy nie miało czy to wskazuje na walnieta przepływke czy moze cos innego zaczeło sie tak dziac po wymianie filtra powietrze i wymianie gumy przy przepustnicy wczesniej przerywał gdy sie turbo właczało po wymi9anie filtra szedł na chwile jak złoto potem własnie zaczoł przerywac i wypiołem ta przepływke blagam pomocy czy mieliscie tez cos takiego czekam na odpowiedz (FORD PROBE 1 GEN. 2.2 TURBO GT 92R)</p>
Rozumiem, że użycie choć jednego znaku przestankowego uczyniłoby tekst zbyt czytelnym - w przyszłości też chętnie pomogę.
Robert
Rozumiem, że użycie choć jednego znaku przestankowego uczyniłoby tekst zbyt czytelnym - w przyszłości też chętnie pomogę.
Robert
Ford Probe 2.2gt 92r Black Horse
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
<p disabled="on">wszystko sprawdzone dolot jest szczelny na 100% dlatego wymieniałem ta gume przy przepływomierzu ale niestety klap[a na chwile pochodził a potem padł na nieszczelnymdolocie chodził ale przerywał tak jak pisałem po naprawie szedł przez chwile jak poj..,. a potem juz konkretnie kleknoł zaczoł przerywac coraz bardziej a potem stanoł tak jak opisałem wyrzej moze to przepływomierz jak myslicie
moze jest ktos na forum z bielska przełozylibysmy przepływke i problem rozwiazany</p>
<b title="Robert">Polecam się</b>
moze jest ktos na forum z bielska przełozylibysmy przepływke i problem rozwiazany</p>
<b title="Robert">Polecam się</b>
Ford Probe 2.2gt 92r Black Horse
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
gdzie znajduje sie baypas czyli seryjeny gova ( http://picasaweb.google.pl/Davidlive198 ... 4486885618 )
Ford Probe 2.2gt 92r Black Horse