
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
rozrzad
rozrzad

Artek -> nerVous ma silniczek 2.0 16V ale moge ci powiedzieć ile co kosztuje u mnie:Artek pisze:Sorry no byłem jaAnonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
- pasek rozrządu - 190 PLN / szt.
- rolki, napinacz - 595 PLN / kpl.
- wymiana - 350 PLN
P.S. ceny części wg Mazdy - Ford paski ma w tej samej cenie ale to drugie wiąże się z wydatkiem 1400 PLN ...




akurat zamawiam na magazyn do 2.2
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106
rolka prowadzaca:
SKF - 107zl
----------
Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106
rolka prowadzaca:
SKF - 107zl
----------
Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
czemu różnica w paskach pomiędzy Bosch i Gates jest tak duża?? Czy Gates jest aż tak dobry ?? bo Bosch przecież nie jest taką złą firmą. Czy w takim wypadku opłaca się kupować pasek Gatesa??GREYG pisze: pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
a odnośnie napinacza JC to mi nawet nie mów bo coś mi rzęźi i przypuszczam że to on. Muszę jeszcze zdiagnozować.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Stukanie jak w dieslu prawdopodobnie spowodowane bylo luznym paskiem, a co do rolek - ja przesmarowalem, i jest ok. Rolki hałasują jak wyleci z nich smar i metal chodzi po metalu, oczywiscie sa w nich łozyska typu ZZ ale przy tych obrotach... wiec zamiast wydawac okolo 600 zł mozna po przesmarowaniu troche pojezdzic,nerVous pisze:Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily.
U siebie w 2,5 zawsze smaruje łozyska w rolkach przy wymianie paska rozrzadu - i nigdy nie mialem problemów -
- a jak ktos ma cos przeciw temu to moze posłuchac na dowód mojego silnika
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22