2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie.HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Miałem nie dawno to samo!Zdecydowałem się ten wyłącznik całkowicie usunąć.Te trzy kable skręciłem razem i auto odpala bez problemu na benzynie.Problem typu wyłącznik przeciwwstrząsowy zniknął na zawsze.el_talerzos pisze: -------------------------------------------------------------
Wreszcie usterka wykryta i naprawiona - okazało się że kable łączące czujnik wstrząsowy na kostce są przegnite i sobie mimowolnie odpadły
Strachu było co niemiara, ale już problem za mną
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Też prawda, ale Kolega nie pisał że grzebał coś przy zapłonie czy rozrządzie, więc to chyba logiczne @ PS co się stało z Twoimi postami? Jakiś nowy trend na forum?Robert pisze:Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie.HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Let The Galaxy Burn....
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Witam mam problem, auto nie chce odpalic
Iskra jest - dosyc mocna
paliwo dochodzi
Auto kreci ale nie chce zaskoczyc
Cały aparat zapłonowy , modul czy imo??
Czy w PRobe "96 padaja imo??!!
NAczytalem sie juz bardo duzo i mam metlik w glowie, prosze o pomoc
Iskra jest - dosyc mocna
paliwo dochodzi
Auto kreci ale nie chce zaskoczyc
Cały aparat zapłonowy , modul czy imo??
Czy w PRobe "96 padaja imo??!!
NAczytalem sie juz bardo duzo i mam metlik w glowie, prosze o pomoc
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Rozrzad byl wymieniony na nowy pare tygodni temu , z zaplonem nic nie grzebalem, jedyne przy czym grzebalem do vrisy. VRis 1 podlaczylem ze caly czas byl otwarty mialo to byc chwilowe rozwiazanie bo solenoid okazał sie byc trafionym i teraz czekam na sprawnego az do mnie dojdzie.
Co sprawdzac ??
JAK GO DLUGO KRECE TO CZUC BENZYNE, PRZY WSTRYSKIWACZACH JEST TKI ZAWOREK Z KTOREGO "SIKA BENZYNA" PO NACISNIECIU, CZYLI CISNIENIE BEZNYNY JEST DOBRE
dODAM ze z linki odpalic tez nie chce
Co sprawdzac ??
JAK GO DLUGO KRECE TO CZUC BENZYNE, PRZY WSTRYSKIWACZACH JEST TKI ZAWOREK Z KTOREGO "SIKA BENZYNA" PO NACISNIECIU, CZYLI CISNIENIE BEZNYNY JEST DOBRE
dODAM ze z linki odpalic tez nie chce
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
W 96 nie pada aparat, ani immo,
Sprawdź czujnik położenia wału, a dokładnie to wtyczkę która jest przy osłonie rozrządu, zaraz pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Wystarczy że ta szara wtyczka będzie lekko zawilgocona i już może nie odpalić,
U mnie już aparat chcieliśmy podmieniać od Ronina. Ale Dzięki Basfowi Roninowi i Miśkowi okazało się że to głupia wtyczka
Pozdro i powodzenia
Sprawdź czujnik położenia wału, a dokładnie to wtyczkę która jest przy osłonie rozrządu, zaraz pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Wystarczy że ta szara wtyczka będzie lekko zawilgocona i już może nie odpalić,
U mnie już aparat chcieliśmy podmieniać od Ronina. Ale Dzięki Basfowi Roninowi i Miśkowi okazało się że to głupia wtyczka
Pozdro i powodzenia
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
u mnie ta wtyczka jest sucha ale zauwazylem ze ktos juz ja kiedys naprawial te kable sa poskrecane i wystaja z nich druty, jutro to sprawdze dokladnie bo dzis bylo za cimno , niestety jednak watpie aby to byla przyczna tego ze PRobe nie odpala, problem pojawil sie juz nie po raz pierwszy z tym ze zawsze ladownie aku pomagało albo na drugi dzien mu przechodzilo...Jutro przyjezdza czlowiek ktory zna sie na samochodach jak malo kto i jesli on tego nie odpali to bedzie źle...
Zdam relacje jak sie wyjasni
Pozdro
Zdam relacje jak sie wyjasni
Pozdro
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Sorry ze post pod postem ale moze komus to sie rzuci w oczy i mi pomoze
W beznynie mialem wode wec cala zostala wypompowana i zalalem benzyna z SHELLA V-POWER RACING.
Wczorja wykrecilem swiece na noc wyczyscilem je i dzis wkrecilem, auto odpalilo prawie odrazu, pojechalem na stacje aby zatankowac i w drodze auto mi jakby sie zaksztusilo po czym zgaslo i juz nie moglem odpalic, ojciec zaholowal mnie do domu gdzie wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa suche...
Czego to moze byc wina??
W beznynie mialem wode wec cala zostala wypompowana i zalalem benzyna z SHELLA V-POWER RACING.
Wczorja wykrecilem swiece na noc wyczyscilem je i dzis wkrecilem, auto odpalilo prawie odrazu, pojechalem na stacje aby zatankowac i w drodze auto mi jakby sie zaksztusilo po czym zgaslo i juz nie moglem odpalic, ojciec zaholowal mnie do domu gdzie wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa suche...
Czego to moze byc wina??
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
No ale jednak musze to czyms zabezpieczyc Czy klej silikonowy ten w laskach na gorąco da rade?? czy jakos inaczej??
Ostatnio zmieniony 2008-07-08 13:15 przez HUNT18, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Dwie nóżki to prawdopodobnie obudowa TO-3
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... s/1006.pdf
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... s/1006.pdf
Ford Probe 2.0 '94r.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Problem z Probe 2.0 16 v 95 benzyna
Witam serdecznie, coś czuje że teraz przyszła kolej na mnie zaczęło się tak.... jadę sobie aż tu nagle probinka zaczęła przerywać by po chwili jechać normalnie. Po zgaszeniu zapalała super ale przerywał silnik coraz bardziej > objaw jak by paliwa nie dostawał, i jest bardzo słaby. Teraz jest problem z odpaleniem a jak odpali to chodzi na wolnych obrotach jak traktor i czasem gaśnie, jak podniosłem maskę to silnik na wolnych obrotach miał duże drgania. Immo jest odłączone, wszystko wymieniłem jak go kupiłem>> rozrząd, filtry oleje świece paski, pompa wody, jakieś 15 tys km temu. Nie wymieniałem przewodów wysokiego napięcia bo ładnie palił i sprawdzając w nocy nie zauważyłem niczego niepokojącego. Po przeczytaniu wilu postów nasuwa mi się na myśl aparat zapłonowy. A mam bodajże S1 o ile dobrze pamiętam. Myślę oddac auto do mechanika gdyż nie mam czasu żeby przy nim grzebać ze względu na prace w delegacji. Z tymi mechanikami to jednak druga strona medalu, co jeden to lepszy od drugiego jedno naprawi drugie zepsuje przy tym aucie....... ech szkoda gadać. Niestety nie dostaje rachunków na zaprawę więc mogę sobie pokląć. Co do aparatu mam możliwośc kupienia go kompletnego od anglika za bodajże 250 zł. Czy macie może jakieś rady??? pomysły???
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: 2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)
co powiecie na temat modulow zewnetrznych??mam okazje taki kupic za 150zl od klubowicza(praktycznie juz kupilem).co napiszecie na ten temat.drogo ?tanio?
pzdr
pzdr
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km