Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Radio w 1 gen gra a w 2 gen 2,5 V6 USA nie !
- AliRS
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-06-16 16:08
- Samochód: ProbeII 2.5 v6 93r US
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Radio w 1 gen gra a w 2 gen 2,5 V6 USA nie !
Witam,
Radio Clarion zasilanie ma, tylko głośniki milczą.
Zdemontowałem org radio z 2-ki i wywaliłem wtyczkę od głośników ,
podłączyłem Clariona i cisza.
Z org radiem głośniki grają.
poruszam ten temat ponieważ w opcji "Szukaj" odpowiedzi nie ma.
Ryszard
Radio Clarion zasilanie ma, tylko głośniki milczą.
Zdemontowałem org radio z 2-ki i wywaliłem wtyczkę od głośników ,
podłączyłem Clariona i cisza.
Z org radiem głośniki grają.
poruszam ten temat ponieważ w opcji "Szukaj" odpowiedzi nie ma.
Ryszard
Probe II 2,5 24-V V6 USA 93 Automat + LPG
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Daj to może przeczytać komuś z boku, kto nie zna Twojej historii i dopisz wyjaśnienia, bez których nie zrozumiał.
Bo na razie tylko 3 pomysły na ślepo:
- bez podłączenia głośniki nie grają
(wywaliłeś wtyczkę i?... jak z oryginalnym nadal grają?)
- może wystarczy zwiększyć głośność (powyżej zera)?
- a może radio ma wyciszanie przy dzwoniącej komórce i akurat na tym pinie masz w swojej dwójce plus?

Bo na razie tylko 3 pomysły na ślepo:
- bez podłączenia głośniki nie grają

- może wystarczy zwiększyć głośność (powyżej zera)?
- a może radio ma wyciszanie przy dzwoniącej komórce i akurat na tym pinie masz w swojej dwójce plus?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Oryginalne radio w dwójce ma zewnętrzny wzmacniacz być może nie podłączyłeś kabelka służącego do włączania tego wzmacniacza? Trochę nie rozumiem co się stało z tą wtyczką od głośników? Wywaliłeś ją więc jak teraz głośniki są podłączone z radiem?
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
też miałem oryginalne, tzna że gdzieś tam jest jeszcze wzmacniacz?_KrISS_ pisze:Oryginalne radio w dwójce ma zewnętrzny wzmacniacz...
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
- AliRS
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-06-16 16:08
- Samochód: ProbeII 2.5 v6 93r US
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
W org wiązce audio poza ośmioma przewodami zauważyłem jeszcze jeden przewód czyżby to był sterujący wzmacniaczem ?
Dlatego nie grają mi głośniki, ponieważ org wzmacniacz się nie włącza i
jest przerwa między Clarionem a głośnikami .w sumie to go wywalę
Clarion ma niezły wzmacniacz 4 x 45 i pasmo od 10 Hr - 20,000 Hr
Ryszard
Dlatego nie grają mi głośniki, ponieważ org wzmacniacz się nie włącza i
jest przerwa między Clarionem a głośnikami .w sumie to go wywalę
Clarion ma niezły wzmacniacz 4 x 45 i pasmo od 10 Hr - 20,000 Hr
Ryszard
Probe II 2,5 24-V V6 USA 93 Automat + LPG
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Z tego co czytalem to oryginalny wzmacniacz daje 20W na kanal, wiec nie warto sobie robic zachodu z dalszym jego uzywaniem. Ja poprowadzialem nowe kable i jestem zadowolony
A wzmacniacz sobie dalej wisi 
A jakby ktos szukal schematu kabli to: http://www.performanceprobe.com/index2. ... _index.htm
Pozdrawiam


A jakby ktos szukal schematu kabli to: http://www.performanceprobe.com/index2. ... _index.htm
Pozdrawiam
Ford Probe II GT 2.5 V6 DOHC 24v USA 95'
Violet Cameleon
Violet Cameleon
Niestety, jeśli radio ma opisane, ze jest 4x45W to jest to moc max a moc RMS (sinus) nie przekracza wtedy 19W (analogicznie przy 4x50W nieliczne mają 22W, przeważnie 20~21W). Ponad to czesto przy wykożystaniu max mocy radia, zniekształcenia są bardzo duże, dlatego też ja bym się szczerze zastanowił czy oryginalny wzmacniacz nie będzie lepszy (nie tyle pod względem mocy co zniekształceń, no ale nie znam tego parametru)AliRS pisze: Clarion ma niezły wzmacniacz 4 x 45 i pasmo od 10 Hr - 20,000 Hr
Ryszard
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
na wzmacniacz jest patent, a dokładnie wystarczy podpiaść jeden z kabelków z tej wtyczki od zasilania org. radia do main power nowego. Ale jak kolega wyżej napisał, nie warto się z tym bawić, lepiej wywalić wzmacniacz (zbędne kilogramy) i polutować kable na krótko (schematy na performanceprobe.com) albo położyć nowe.
Ja mam u siebie Alpine 4x45W i bez tego wzmacniacza gra o wiele lepiej.AliRS napisał(a):
Clarion ma niezły wzmacniacz 4 x 45 i pasmo od 10 Hr - 20,000 Hr
Ryszard
Niestety, jeśli radio ma opisane, ze jest 4x45W to jest to moc max a moc RMS (sinus) nie przekracza wtedy 19W (analogicznie przy 4x50W nieliczne mają 22W, przeważnie 20~21W). Ponad to czesto przy wykożystaniu max mocy radia, zniekształcenia są bardzo duże, dlatego też ja bym się szczerze zastanowił czy oryginalny wzmacniacz nie będzie lepszy (nie tyle pod względem mocy co zniekształceń, no ale nie znam tego parametru)
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
- AliRS
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-06-16 16:08
- Samochód: ProbeII 2.5 v6 93r US
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Hej , witam
Tracę cierpliwość , czy każde Probe ma inny kolor przewodów audio.
w moim Probe kolor przewodów jest następujący,
1) biały / czerwony pasek
2) biały / pomarańczowy pasek
3) błękitny
4) błękitny / czarny pasek
5) zielony
6) fioletowy / biały pasek
7) brązowy
żółty
w Performance Probe z rocznika 93r USA podają inne oznakowania,
CO JEST GRANE ?
Też nie podają gdzie jest org przewód sterujący wzmacniaczem.
Mój był sprowadzany z Kanady .
Ryszard
Tracę cierpliwość , czy każde Probe ma inny kolor przewodów audio.
w moim Probe kolor przewodów jest następujący,
1) biały / czerwony pasek
2) biały / pomarańczowy pasek
3) błękitny
4) błękitny / czarny pasek
5) zielony
6) fioletowy / biały pasek
7) brązowy

w Performance Probe z rocznika 93r USA podają inne oznakowania,
CO JEST GRANE ?
Też nie podają gdzie jest org przewód sterujący wzmacniaczem.
Mój był sprowadzany z Kanady .
Ryszard
Probe II 2,5 24-V V6 USA 93 Automat + LPG
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
U mnie sterowanie wzmacniaczem podłączone było do plusa po zapłonie. W obecnym radiu mam je podłączone razem z automatyczną anteną więc wzmacniacz włącza się razem z radiem. Koloru przewodu nie pamiętam.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nic nie jest grane, performanceprobe też może zawierać błędy.
Wg serwisówki kolory w roczniku '93 są takie same, jak w późniejszych,
ta strona też podaje jeden zestaw (choć autor zastrzega, że mogą się różnić).
Skoro wszystkie 8 pinów wtyczki od głośników jest wykorzystane, to szukałbym sterowania wzmacniaczem na wtyczce od zasilania - od strony radia przewód czerwono-zielony, od wzmacniacza jasnozielono-czerwony.
Wg serwisówki kolory w roczniku '93 są takie same, jak w późniejszych,

Skoro wszystkie 8 pinów wtyczki od głośników jest wykorzystane, to szukałbym sterowania wzmacniaczem na wtyczce od zasilania - od strony radia przewód czerwono-zielony, od wzmacniacza jasnozielono-czerwony.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Dokładnie, sterowanie wzmacniaczem jest we wtyczce od zasilania. Przed chwilą byłem sprawdzić kolory i będzie to właśnie czerwono-zielony. W tej chwili mam spięte razem czerwono-zielony i zielono-zółty i podłączone pod Automatic Antenna w radio.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91