Napęd na tył, czy to możliwe?
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Hehe chciałbym zobaczyć jak silnik od mitsu 3000gt ze skrzynia wchodzi do budy II generacji czy nawet pierwszej Ten silnik ze skrzynia to kolos w porównaniu do naszych. Szkoda mi słów na takich bajkopisarzy.
A kto uwierzy ze ja mam w swoim silnik od forda taurusa 3.0 V6 twin turbo ??
A kto uwierzy ze ja mam w swoim silnik od forda taurusa 3.0 V6 twin turbo ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Ciężko powiedzieć z tym silnikiem z 3KGT... gość byłby tak głupi, żeby AŻ tak kłamać w żywe oczy drugiemu posiadaczowi Probe? Cholera no sam nie wiem. Taki swap wydaje się być co najmniej kosmiczny.
Co do napędu to 3000 GT ma napęd przedni lub AWD. Jakby szczepił którąś z wersji wolnossących to napęd nie będzie stanowił problemu.
5,
Ciężko powiedzieć z tym silnikiem z 3KGT... gość byłby tak głupi, żeby AŻ tak kłamać w żywe oczy drugiemu posiadaczowi Probe? Cholera no sam nie wiem. Taki swap wydaje się być co najmniej kosmiczny.
Co do napędu to 3000 GT ma napęd przedni lub AWD. Jakby szczepił którąś z wersji wolnossących to napęd nie będzie stanowił problemu.
5,
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
widzę że ożywiłem trochę dyskusje na temat tylnego napędu
też mi się to nie wydawało możliwe, tylko zastanawiał mnie fakt że gościu wyglądał na takiego co wie o czym mówi, w dodatku jak powiedział Rx przecież widział że podjechałem probaskiem i pierwsze co zapytałem, to czy należy do klubu...
jeżeli kłamał a pewnie tak było to nieźle mu to szło
no nic - może kiedyś zobaczymy "jednorożca"
też mi się to nie wydawało możliwe, tylko zastanawiał mnie fakt że gościu wyglądał na takiego co wie o czym mówi, w dodatku jak powiedział Rx przecież widział że podjechałem probaskiem i pierwsze co zapytałem, to czy należy do klubu...
jeżeli kłamał a pewnie tak było to nieźle mu to szło
no nic - może kiedyś zobaczymy "jednorożca"
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
No ale nie przyjmujcie, że on tam wsadził AWD, bo jeśli w ogóle tam siedzi silnik z 3000 GT to ten przednionapędowy wolnossący.Drzymek pisze: I jeszcze napęd AWD, wał napędowy na tył, to jakiś kosmos, z racji różnego rozkładu masy i wagi silnika, odpadają seryjne amortyzatory ze sprężynami!!!
3000 GT jest samochodem PRZEDNIONAPĘDOWYM! Tylko w jednej wersji ma napęd na 4
5,
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
No tak, topowa wersja TWIN TURBO zawsze była AWD to się zgadza.
Przerzucenie tej skrzyni 6-cio biegowej byłoby jakimś tam wytłumaczeniem na taki top speed, jednak 300 na godzinę to chyba grubo przesadzona prędkość
Ja po prostu nie kumam - czy na prawdę da się tak kłamać w żywe oczy? Gość jest dobry jeśli tak
7,
No tak, topowa wersja TWIN TURBO zawsze była AWD to się zgadza.
Przerzucenie tej skrzyni 6-cio biegowej byłoby jakimś tam wytłumaczeniem na taki top speed, jednak 300 na godzinę to chyba grubo przesadzona prędkość
Ja po prostu nie kumam - czy na prawdę da się tak kłamać w żywe oczy? Gość jest dobry jeśli tak
7,
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Alian & Rufi
- Posty: 328
- Rejestracja: 2007-03-25 17:16
- Galeria: viewtopic.php?t=13583
- Lokalizacja: Włocławek
Re:
Musiał by mieć z 600KM xDMaxxum pisze:No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.
Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.
Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.
Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
Pamiętajmy o tym że najgorszym przeciwnikiem prędkości jest ....Opór powietrza .
Jeśli Auto (F.P. 2.5l V6 około max.160KM) jedzie z prędkością maxymalną 250Km/h ta moc mu odpowiada przez mały wskaźnik oporu powietrza Cx.
Lecz by mógł jechać 300Km/h (a z czego wydaje się nie problem bo to tylko 50Km/h ) musiałby posiadać 3krotną moc ze względu na to,że
Robert pisze:opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.
Niestety Cx to parabola i jak ten kolo to nie tyle kłamca co gracz NFS'a i tyle
Co to ma do tylniego napędu zapytacie??
No prob by osiągnąć prędkość 300km/h musiałby miec z 50-600Km co w FWD nie daje rady przenieść na droge i byłoby więcej strat Mocy.
Myślę ,że nie zrobiłem żadnego byka w proporcjach (sześcian itp) ponieważ robiłem to z mózgu
Tylko mnie nie
Ostatnio zmieniony 2008-11-16 02:29 przez Alian & Rufi, łącznie zmieniany 3 razy.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
No patrz - człowiek uczy się całe życie - do tej pory współczynnik Cx zależał w uproszczeniu od kształtu nadwozia, nie od mocy
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
Witam,
2JZGE (Toyota / Lexus) + TH400 (GM) w Fordzie Probe (Mazda )
Rewelacyjna kombinacja Co do stylizacji to się nie wypowiadam bo bardzo fajny setup siedzi...
http://videos.streetfire.net/video/2nd- ... 128622.htm
5,
2JZGE (Toyota / Lexus) + TH400 (GM) w Fordzie Probe (Mazda )
Rewelacyjna kombinacja Co do stylizacji to się nie wypowiadam bo bardzo fajny setup siedzi...
http://videos.streetfire.net/video/2nd- ... 128622.htm
5,
- Alian & Rufi
- Posty: 328
- Rejestracja: 2007-03-25 17:16
- Galeria: viewtopic.php?t=13583
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
Ahh wybacz Robercie ;D chodziło mi o prędkość ;]Robert pisze:No patrz - człowiek uczy się całe życie - do tej pory współczynnik Cx zależał w uproszczeniu od kształtu nadwozia, nie od mocy
Rx jak widać tylko potrzebny fundusz i fach w rękach lub ... jeszcze większy fundusz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Re:
Dalej nieprawda.
Współczynnik się nie zmienia, opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.Alian & Rufi pisze:...Cx rośnie do sześcianu Prędkości.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade