
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2007-12-31 19:01
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Bierutow
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić swoje półośki, zimowe opony (których jeszcze nie mam) ciocię Ziutkę i wujka Staszka Mistrza Ciętej Riposty... 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Uprzedzając: próby rozwinięcia tego wątku w kierunku opisu błędu 16 zostaną wycięte. Na ... nam kolejny temat o tym samym?
Jeżeli chcesz znaleźć coś o tym błędzie, wpisz cztery pierwsze słowa z jego opisu, zaznacz szukanie wszystkich słów i ogranicz się do II generacji.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co zrobić w twojej sytuacji, wpisz wcześniej sugerowany początek słowa (z gwiazdką) i ogranicz się do działu LPG.
Aby uzyskać sensowną pomoc, uzupełnij stopkę (w profilu) o silnik, rocznik, nazwę instalacji, bo nie wszyscy śledzą wszystkie Twoje posty, więc skąd mieliby wiedzieć, czego dotyczy pytanie.
Jeżeli chcesz znaleźć coś o tym błędzie, wpisz cztery pierwsze słowa z jego opisu, zaznacz szukanie wszystkich słów i ogranicz się do II generacji.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co zrobić w twojej sytuacji, wpisz wcześniej sugerowany początek słowa (z gwiazdką) i ogranicz się do działu LPG.
Aby uzyskać sensowną pomoc, uzupełnij stopkę (w profilu) o silnik, rocznik, nazwę instalacji, bo nie wszyscy śledzą wszystkie Twoje posty, więc skąd mieliby wiedzieć, czego dotyczy pytanie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dopóki nie zapoznasz się z zasadami, a widzę, że jakoś olewasz naszepawelvr pisze:Witam. Moje posty ciagle sa wywalane
prośby i masz gdzieś regulamin, dopóty Twoje posty będą zamykane.
Pamiętaj, jest takie mądre przysłowie:
"Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie".
Ty chcesz pomocy - my chcemy porządku. Utrzymasz porządek - dostaniesz pomoc.
I uwierz mi, że w tym nie ma żadnych złośliwości.
Mogłem zamknąć Twój temat bez podawania w nim informacji gdzie możesz się odezwać. (uprzejmość z mojej strony)
Zastrzegając też, abyś odezwał się w którymś z nich po uprzednim przeczytaniu.
Czy przeczytałeś te tematy, które podałem? Czy pokusiłeś się żeby odnaleźć resztę?
Czy w ogóle przeczytałeś regulamin ze zrozumieniem? - Wątpię.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
co do czego?
witam..ja mam taką zagadkę..
A więc 1.
Koło ręcznego mam takie coś
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0134.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0136.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0141.jpg
to wyżej to chyba jakiś alarm albo blokada bo niechcący se nacisnąłem coś i niemogłem odpalić auta - musiałem wyciągnąć kleme. bo świeciła się kontrolka Check Engine i Fuel Cut Out
Ale oprócz tego jeżeli na tej konsoli z 6-cioma przyciskami przełącze drugi od góry (czyli drugi od drążka biegów) to mi się zaświeca kontrolka AntiLock. Pierwszy od skrzyni biegów ma kable pociągnięte do przełącznika świateł przeciwmgielnych a już w samym przełączniku jest jakieś dziwne mostkowanie:/ a reszta wpina się w grubą wiązke i idzie gdzieś w środek auta w kierunku maski, ale niewiem czy wchodzi pod maskę.
2. Pod maską znalazłem takie fajne rzeczy..
a) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0142.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0143.jpg
i b) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0144.jpg
w podpunkcie a) na tym małym czarnym czymś pisze "sensor" i widać że był do czegos przyklejony bo ma resztki kleju. Jest na długim chudziutkim kablu który znika gdzieś w głębinach silnika:P
w podpunkcie b) ta wtyczka jest umiejscowiona z lewej strony w górnym rogu pod maską tuż przy takim czymś kopułowatym...do czego to może być? wtyczka jest 7-pinowa
Jakby ktoś wiedział co i jak to proszę o odpowiedzi.
Aha jeszcze coś...fotel działa do góry, na dół, w lewo i w prawo. Te takie po bokach też działają. ale mam jeszcze jeden przycisk na którym pisze Lumbar. Jak go wciskam to słychać silniczek że działa i że zasysa powietrze ale nic się oprócz tego nie dzieje.
Dzięki z góry za pomoc:)
Pozdrawiam

A więc 1.
Koło ręcznego mam takie coś
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0134.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0136.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0141.jpg
to wyżej to chyba jakiś alarm albo blokada bo niechcący se nacisnąłem coś i niemogłem odpalić auta - musiałem wyciągnąć kleme. bo świeciła się kontrolka Check Engine i Fuel Cut Out
Ale oprócz tego jeżeli na tej konsoli z 6-cioma przyciskami przełącze drugi od góry (czyli drugi od drążka biegów) to mi się zaświeca kontrolka AntiLock. Pierwszy od skrzyni biegów ma kable pociągnięte do przełącznika świateł przeciwmgielnych a już w samym przełączniku jest jakieś dziwne mostkowanie:/ a reszta wpina się w grubą wiązke i idzie gdzieś w środek auta w kierunku maski, ale niewiem czy wchodzi pod maskę.
2. Pod maską znalazłem takie fajne rzeczy..
a) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0142.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0143.jpg
i b) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0144.jpg
w podpunkcie a) na tym małym czarnym czymś pisze "sensor" i widać że był do czegos przyklejony bo ma resztki kleju. Jest na długim chudziutkim kablu który znika gdzieś w głębinach silnika:P
w podpunkcie b) ta wtyczka jest umiejscowiona z lewej strony w górnym rogu pod maską tuż przy takim czymś kopułowatym...do czego to może być? wtyczka jest 7-pinowa
Jakby ktoś wiedział co i jak to proszę o odpowiedzi.
Aha jeszcze coś...fotel działa do góry, na dół, w lewo i w prawo. Te takie po bokach też działają. ale mam jeszcze jeden przycisk na którym pisze Lumbar. Jak go wciskam to słychać silniczek że działa i że zasysa powietrze ale nic się oprócz tego nie dzieje.
Dzięki z góry za pomoc:)
Pozdrawiam
Ford Probe IIgen 1993r. 2.5l benzyna + LPG (USA)
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ciężko będzie dyskutować o fotkach, dopóki nie umieścisz ich na serwerze, który umożliwia publikowanie ich na zewnątrz.
Sterowanie lumbar support i side bolster support jest omówione w instrukcji (odsyłacz do strefy znajdziesz łatwo w tym dziale). Jeśli nie zaspokoi ona Twojej ciekawości, to wystarczy poszukać dyskusji n/t pompowania fotela kierowcy (i kontynuować tam, nie tu).
Sterowanie lumbar support i side bolster support jest omówione w instrukcji (odsyłacz do strefy znajdziesz łatwo w tym dziale). Jeśli nie zaspokoi ona Twojej ciekawości, to wystarczy poszukać dyskusji n/t pompowania fotela kierowcy (i kontynuować tam, nie tu).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- BenzoPiren
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-09-14 13:17
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=12548
Witam
Może wyda się to śmieszne ale mam takie pytanie co do samego odpalania auta. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go na pozycje ACC mamy już zasilane radyjko szyby etc. przekręcam dalej i wtedy palą się kontrolki silnik, poducha etc. ale chodzi mi on taki 3 krotny sygnał gdzieś z okolic stacyjki nie wiem co to jest tzn co on ma na celu co sygnalizuje???
dodam że jak chce odpalić auto np po 1-2 minutowej przerwie to już tego nie ma. Pytałem znajomego i on czegoś takiego nie ma więc pomyślałem że sprawdzę.
Może wyda się to śmieszne ale mam takie pytanie co do samego odpalania auta. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go na pozycje ACC mamy już zasilane radyjko szyby etc. przekręcam dalej i wtedy palą się kontrolki silnik, poducha etc. ale chodzi mi on taki 3 krotny sygnał gdzieś z okolic stacyjki nie wiem co to jest tzn co on ma na celu co sygnalizuje???
dodam że jak chce odpalić auto np po 1-2 minutowej przerwie to już tego nie ma. Pytałem znajomego i on czegoś takiego nie ma więc pomyślałem że sprawdzę.
Czarne 2,5 93 rok
Też mam coś takiego, ważna jest ilość tych tzw. gongów. Bodajże 4 sygnały, które podobno sygnalizują, że w porządku poduchy są.
Coś na ten temat znalazłem tutaj : http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=gong
Coś na ten temat znalazłem tutaj : http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=gong
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
- BenzoPiren
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-09-14 13:17
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=12548
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
A mi się zdaje, że to sygnał niezapiętych pasów
pikanie pojawia się wtedy kiedy mamy, uwaga... nie zapięte pasy ;D wiem, bo sam się zastanawiałem co jest grane
nie wiem jak w nowszych rocznikach, ale u mnie (jeśli zapnę pasy przed startem) to nie ma czegoś takiego jak pikanie. Może mam coś zepsutego? 



Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
- BenzoPiren
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-09-14 13:17
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=12548
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
To tylko niezapiete pasy 

Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- BenzoPiren
- Posty: 52
- Rejestracja: 2007-09-14 13:17
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=12548
- n-x
- Posty: 108
- Rejestracja: 2008-03-27 20:57
- Galeria: viewtopic.php?t=13537
- Lokalizacja: Kraków
Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??
Witam , mam problem a dokładniej zaczne od początku ...
Jakieś 3 tygodnie temu miałem problem z akumulatorem , rozładował się doszczętnie w ciągu 1 nocy . Wziołem prostownik od sąsiada naładowałem wszystko cacy ... pare dni temu znów padł mi akumulator takie same objawy ... naładowałem go znowu prostownikiem od sąsiada i przy montarzu ( podpinaniu klem ) nagle pajawiła się wielka iskra która przeszła z akumulatora i trafiła w blok silnika ... oczywiście kopnoł mnie prąd ...
Chwile temu byłem na zakupach i zauwarzylem ze świeci mi się kontrolka " fuel cutout " oraz " anti lock " całą droge ... Aby było śmieszniej jak wkręcałem proba na obrocy " fuel cutout " przygasała albo wogóle się wyłaczała , jak odejmowałem gaz i zmniejszałem obroty lapka paliła się intensywniej ... zauwarzyłem też żę reflektory oraz lampki we wnęczy swięcą jaśniej jak daje mu więcej do pieca ... natomiast " anti lock " włacza się i wyłacza na byle dziurze lub zakręcie ... Podjechałem pod garaż wyłączyłem silnik i poszłem do domu po klucze od garażu , nie wyłączyłem lamp ani radia ... noi niestety autko odmuwiło współpracy i trzeba było mnie popchnąć ... odpalił wjechałem do garażu i wyłączyłem silnik . Teraz nie wiem czy jutro wchodząć do garażu auto odpali czy nie ... niewiem co robić , co mogło paść , akumulator , szczotki alternatora czy wystarczy naciągnąć pasek ?? a może wszystko naraz ?? czy może mieć na to dziwne zachowanie auta ta iskra która przeszła z akumulatora na silnik , czy nie uszkodziła elektryki w aucie ??
Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam Piotr .
Jakieś 3 tygodnie temu miałem problem z akumulatorem , rozładował się doszczętnie w ciągu 1 nocy . Wziołem prostownik od sąsiada naładowałem wszystko cacy ... pare dni temu znów padł mi akumulator takie same objawy ... naładowałem go znowu prostownikiem od sąsiada i przy montarzu ( podpinaniu klem ) nagle pajawiła się wielka iskra która przeszła z akumulatora i trafiła w blok silnika ... oczywiście kopnoł mnie prąd ...

Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam Piotr .
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??
Niech Cię nie zniechęca, że odsyłacz do I generacji, bo na oko to właśnie Twój problem:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!
Pewnie Alternator szlag trafił
a jak masz pecha to poleciał już razem z nim twój akumulator 


Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!
Też bym stawiał na alternator, zacznij od jego sprawdzenia, czy masz właściwy prąd ładowania.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Re: Problem z odpalaniem
To może i ja się podepnę pod temat.
Mam 16V 97 rok w UK
Zgasł mi podczas jazdy i miałem problem z odpaleniem
Odpalał na chwilkę, 1-2 sek i zaraz gasł. Za każdym razem tak samo.
Paliwo dochodzi, iskra jest. Był kolega, powalił pięścią w kokpit nad kierownicą i zaskoczył.
Ze 3 dni wszystko było oki dziś znowu nie mogę odpalić.
Podejrzewam immo. Doradźcie coś
Mam 16V 97 rok w UK
Zgasł mi podczas jazdy i miałem problem z odpaleniem
Odpalał na chwilkę, 1-2 sek i zaraz gasł. Za każdym razem tak samo.
Paliwo dochodzi, iskra jest. Był kolega, powalił pięścią w kokpit nad kierownicą i zaskoczył.
Ze 3 dni wszystko było oki dziś znowu nie mogę odpalić.
Podejrzewam immo. Doradźcie coś
Prob 16V 97r Scotland UK