Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Witam.
Sprawdziłem dzisiaj vrisy ,,na papierek'' . Pierwszy vris otwiera się zaraz po odpaleniu silnika. Co do drugiego to próbowałem przyspieszać do 4 tys obrotów (papierek nadal był). Następnie spróbowałem z gazem do deski. Powyżej 4 tysięcy jest odczuwalne takie lepsze wkręcanie się na obroty. Nie wiem czy papierek by wypadł gdybym przekroczył 4 tys powiedzmy na 2/3 gazu ale w każdym razie gdy wcisnę do deski to się Vris 2 otwiera. Zastanawia mnie tylko ten pierwszy Vris. Jak to w końcu ma być. Drugi niby działa dobrze a pierwszy by szwankował ?
Pozdro
Sprawdziłem dzisiaj vrisy ,,na papierek'' . Pierwszy vris otwiera się zaraz po odpaleniu silnika. Co do drugiego to próbowałem przyspieszać do 4 tys obrotów (papierek nadal był). Następnie spróbowałem z gazem do deski. Powyżej 4 tysięcy jest odczuwalne takie lepsze wkręcanie się na obroty. Nie wiem czy papierek by wypadł gdybym przekroczył 4 tys powiedzmy na 2/3 gazu ale w każdym razie gdy wcisnę do deski to się Vris 2 otwiera. Zastanawia mnie tylko ten pierwszy Vris. Jak to w końcu ma być. Drugi niby działa dobrze a pierwszy by szwankował ?
Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- Kaski
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-12-02 21:51
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=15375
- Lokalizacja: Polska
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Masz praktycznie ten sam problem co reszta klubowiczów, mnie również nawiedziła ta zmora i nie mogę się jej pozbyć:( ale sprawdź jeszcze solenoid może padł ze starości jeśli jest sprawny to raczej nie pozostaje tobie nic innego jak kombinować nad Vrisboxem:)pozdrawiam 

Mitsubishi Eclipse 92' 2.0l DOHC
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
No ale w sumie Probek sobie ładnie śmiga. powyżej 3 tys ładnie przyspiesza (mimo, że cały czas jest otwarty Vris1) a powyżej 4 tys jest tak jak powinno być.
Czy ten pierwszy vris ma aż takie znaczenie w osiągach ? Nie wiem czy jest się sens w to bawić
Czy ten pierwszy vris ma aż takie znaczenie w osiągach ? Nie wiem czy jest się sens w to bawić
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Aż takiego nie ma ale ma działać czyli zamykać i otwierać się,a potem następny tak samo - sorki,że tak lakonicznie ale nie chce mi sie już rozpisywać na ten temat,który był i tutaj wałkowany i na http://ford-probe.net/forum/ErNeStO pisze: Czy ten pierwszy vris ma aż takie znaczenie w osiągach ? Nie wiem czy jest się sens w to bawić

A jeśli ci działa to olej vris boxa - jeśli będą ci wmawiać,że nie działa,bo 1 powinien być zamknięty na biegu jałowym to tez olej

Pzdr. & c ya..

- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Witam.
No właśnie nie chcę bawić się w żadne Vrisboxy. Ważne, że otwiera się drugi Vris. Jeżeli pierwszy miałby większe znaczenie to sprawa wyglądałaby inaczej. Bardziej skoncentruję się na wywaleniu katalizatora i zaślepieniu EGR (chociaż muszę dobrze to przemyśleć bo nie wiem czy jest sens )
Pozdrawiam
No właśnie nie chcę bawić się w żadne Vrisboxy. Ważne, że otwiera się drugi Vris. Jeżeli pierwszy miałby większe znaczenie to sprawa wyglądałaby inaczej. Bardziej skoncentruję się na wywaleniu katalizatora i zaślepieniu EGR (chociaż muszę dobrze to przemyśleć bo nie wiem czy jest sens )
Pozdrawiam
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Jak chcesz się bawić w takie pierdoły jak VRIS, to nie pogarszaj sobie osiągów wywalając katalizator 

- Kaski
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-12-02 21:51
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=15375
- Lokalizacja: Polska
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
ja osobiście sadze ze jest sens się w to bawić, ponieważ 1 vris nie został tak sobie zamontowany dla kaprysu, prawidłowe działanie polepsza dynamikę silnika w dolnym zakresie oraz zmniejszenie spalania jeśli jeździmy do 3tys. bo silniki Kl z założenia miały być dynamiczne i oszczędne przy spokojniej jeździe:)z tego co wiem to Mbmaster potrafił dzieki vrisboxowi nawet opóźnić zamykanie vris'a 2 co skutkowało w wydłużeniu momentu i spadek mocy nie następował tak gwałtownie przy końcowym zakresie:)ale czy to zdało egzamin to nie wiem:)
Mitsubishi Eclipse 92' 2.0l DOHC
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Ja się co do EGR'u wypowiem. Jeśli chcesz nie mieć syfu w dolocie (coś na kształt asfaltu) za to kilkanaście wiewiórek i efekt cieplarniany na sumieniu to zaślepiajErNeStO pisze:Witam.
No właśnie nie chcę bawić się w żadne Vrisboxy. Ważne, że otwiera się drugi Vris. Jeżeli pierwszy miałby większe znaczenie to sprawa wyglądałaby inaczej. Bardziej skoncentruję się na wywaleniu katalizatora i zaślepieniu EGR (chociaż muszę dobrze to przemyśleć bo nie wiem czy jest sens )
Pozdrawiam


Jakby VRIS'y nie miały znaczenia to po co by je montowali? ale jak jest uwalony, to lepiej żeby był otwarty niż zamknięty.
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
chłopaki ale jeśli jakikolwiek vris nie działa to znaczy,że uwalony jest selenoid/elektrozwór nim sterujący
a jesli sie otwiera,zamyka i otwiera itd to co - nie działa ? co innego jazda normalna a co innego z zacięciem sportowym,że tak to ujmę 
vris maja działac tylko pod dużym obciążeniem silnika ..
Pzdr. & c ya


vris maja działac tylko pod dużym obciążeniem silnika ..
Pzdr. & c ya

- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Ja już słyszałem różne wersje na temat tych Vrisów. Aż z ciekawości sprawdzę czy podczas jazdy vris pierwszy się w ogóle zamyka (ogólnie zawsze otwarty).
A czy jeśli miałbym uszkodzonego któregoś vrisa to check by coś sygnalizował ? ( u mnie nic takiego nie wyświetla).
Ps. Co do mojego EGR-u to chyba go zaślepię z ciekawości i zobaczę jakie są efekty, natomiast co do katalizatora to się muszę mocno zastanowić. Zależy mi na troszeczkę głośniejszym wydechu a podobno fajny dźwięk jest przy wywalonym kacie. (zdaję sobie sprawę, że wywalenie katalizatora nie daje więcej mocy he he)
Pozdro
A czy jeśli miałbym uszkodzonego któregoś vrisa to check by coś sygnalizował ? ( u mnie nic takiego nie wyświetla).
Ps. Co do mojego EGR-u to chyba go zaślepię z ciekawości i zobaczę jakie są efekty, natomiast co do katalizatora to się muszę mocno zastanowić. Zależy mi na troszeczkę głośniejszym wydechu a podobno fajny dźwięk jest przy wywalonym kacie. (zdaję sobie sprawę, że wywalenie katalizatora nie daje więcej mocy he he)
Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
A sprawdzałeś wężyki podciśnienia? może są jakoś źle podpięte.
Jak zaślepisz EGR to silnik zacznie w końcu oddychać świeżym powietrzem
To tak jakbyś Ty musiał biegać jednocześnie paląc papierosa
Tak, bez kata chodzi dosyć fajnie
Co do mocy, to nie jest w końcu aż tak duża strata za to jak się pokombinuje z wydechem to można trochę jej zyskać 
Jak zaślepisz EGR to silnik zacznie w końcu oddychać świeżym powietrzem




Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
jeśli byłyby uwalone selenoidy to kod 41#1 i 46#2 jak pamiętam - jeśli sa ok to nic nie wyświetliErNeStO pisze:Ja już słyszałem różne wersje na temat tych Vrisów. Aż z ciekawości sprawdzę czy podczas jazdy vris pierwszy się w ogóle zamyka (ogólnie zawsze otwarty).
A czy jeśli miałbym uszkodzonego któregoś vrisa to check by coś sygnalizował ? ( u mnie nic takiego nie wyświetla).
Ps. Co do mojego EGR-u to chyba go zaślepię z ciekawości i zobaczę jakie są efekty, natomiast co do katalizatora to się muszę mocno zastanowić. Zależy mi na troszeczkę głośniejszym wydechu a podobno fajny dźwięk jest przy wywalonym kacie. (zdaję sobie sprawę, że wywalenie katalizatora nie daje więcej mocy he he)
Pozdro

Zaślepienie egr da ci tyle,że ewentualnie kolektor ssący nie będize łapał syfu czyli resztek sadzy itd. oraz może minimalnie zwiększy sie dynamika

Poczytaj tu np.

http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html
Pzdr. & c ya..

- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Panowie i jak wygląda sprawa tego Vrisboxa ? Jest to jeszcze do zdobycia ? Tak sobie pomyślałem, że skusiłbym się na takie coś. Jeśli jesteście pewni, że serwisówka podaje, że mają się otwierać przy danych obrotach to można się jeszcze szarpnąć. W sumie dziwna sprawa. . . Czy możliwe, żeby Mazda puściła takiego BUGA w każdym roczniku ?
Pozdro

Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Witam,
Sprawdziłeś same solenoidy? Ja np. miałem jeden uszkodzony (
). Wymiana i grało... 
5,
Sprawdziłeś same solenoidy? Ja np. miałem jeden uszkodzony (


5,
Ostatnio zmieniony 2008-11-05 13:57 przez RX, łącznie zmieniany 1 raz.
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Panowie zrobiłem tak jak ktoś tutaj pisał.
Wypiąłem czujnik położenia przepustnicy i vrisy zaczęły działać jak powinny. Pierwszy coś po 3 tys się otwiera a drugi po 4 tys.
Jakie teraz podjąć kroki ? Z odpiętym czujnikiem nie będę jeździł a chciałbym żeby vrisy działały.
Pozdro
Wypiąłem czujnik położenia przepustnicy i vrisy zaczęły działać jak powinny. Pierwszy coś po 3 tys się otwiera a drugi po 4 tys.
Jakie teraz podjąć kroki ? Z odpiętym czujnikiem nie będę jeździł a chciałbym żeby vrisy działały.
Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
JAK POWINIEN DZIAŁAĆ UKŁAD VIRS? Odepnij wtyczkę czujnika położenia przepustnicy i oba virsy działają jak należy co wyrażanie czuć w mocy i dynamice przyśpieszenia. Sam to sprawdzałem przez ponad tydzień jeździłem z odpiętą wtyczką. Ale nie polecam takich eksperymętów.
WYGLĄDA TO TAK
z- zamknięty
o- otwarty
odpalamy
1z - 2z
gazu
1o - 2z
jeszcze
1o - 2o
na maxa
1z - 2z
DZIAŁANIE NIEPRAWIDŁOWE
Podpinam wtyczkę czujnika, odpalam Virs 1 się otwiera i jest otwarty aż do obrotów na maxa a drugi cały czas zamknięty.
Wykręcałem czujnik i trochę się nim bawiłem i co się okazało gdy czujnik jest w pozycji zero to oba są zamknięte gdy go ruszę to Virs 1
otwiera się a w pozycji na maxa zamyka a Virs 2 zamknięty cały czas.
JAKI Z TEGO MORAŁ
Virsy =OK
Przewody podciśnienia =OK
Przewody elektryczne między Komputerem a Virsami =OK
Komputer w trybie awaryjnym =OK
Czujnik położenia przepustnicy =???
Przewody elektryczna między czujnikiem a komputerem =???
Komputer tak zwany ECU w trybie normalnej pracy =???
KTO MA MOŻLIWOŚĆ PODMIANY CZUJNIKA Z AUTA W KTÓRYM UKŁAD VIRS-ów DZIAŁA POPRAWNIE LUB TEŻ PODPIĘCIA SWOIEGO CZUJNIKA DO AUTA ZE SPRAWNYM UKŁADEM?
LUB WIE GDZIE TAKI CZUJNIK MOŻNA KUPIĆ (NOWY) I ZA ILE? bo to przecież potenciometr i niewielka zmiana rezystancji sprawia ze nie działa on prawidłowo.
Samo sprawdzenie rezystancji przewodów i ich wymiana to już nie problem.
JAK ZOSTANIE ECU TO JUŻ CHYBA NIC CZIĘ NIE DA ZROBIĆ. Tylko obejść ECU za pomocą jakiegoś sprytnego użądzenia np. VIRBOXA
Nie wiem czy to co napisałem komuś pomoże ale ja też mam dość tego problemu bez rozwiązania.
POZDRAWIAM
WYGLĄDA TO TAK
z- zamknięty
o- otwarty
odpalamy
1z - 2z
gazu
1o - 2z
jeszcze
1o - 2o
na maxa
1z - 2z
DZIAŁANIE NIEPRAWIDŁOWE
Podpinam wtyczkę czujnika, odpalam Virs 1 się otwiera i jest otwarty aż do obrotów na maxa a drugi cały czas zamknięty.
Wykręcałem czujnik i trochę się nim bawiłem i co się okazało gdy czujnik jest w pozycji zero to oba są zamknięte gdy go ruszę to Virs 1
otwiera się a w pozycji na maxa zamyka a Virs 2 zamknięty cały czas.
JAKI Z TEGO MORAŁ
Virsy =OK
Przewody podciśnienia =OK
Przewody elektryczne między Komputerem a Virsami =OK
Komputer w trybie awaryjnym =OK
Czujnik położenia przepustnicy =???
Przewody elektryczna między czujnikiem a komputerem =???
Komputer tak zwany ECU w trybie normalnej pracy =???
KTO MA MOŻLIWOŚĆ PODMIANY CZUJNIKA Z AUTA W KTÓRYM UKŁAD VIRS-ów DZIAŁA POPRAWNIE LUB TEŻ PODPIĘCIA SWOIEGO CZUJNIKA DO AUTA ZE SPRAWNYM UKŁADEM?
LUB WIE GDZIE TAKI CZUJNIK MOŻNA KUPIĆ (NOWY) I ZA ILE? bo to przecież potenciometr i niewielka zmiana rezystancji sprawia ze nie działa on prawidłowo.
Samo sprawdzenie rezystancji przewodów i ich wymiana to już nie problem.
JAK ZOSTANIE ECU TO JUŻ CHYBA NIC CZIĘ NIE DA ZROBIĆ. Tylko obejść ECU za pomocą jakiegoś sprytnego użądzenia np. VIRBOXA
Nie wiem czy to co napisałem komuś pomoże ale ja też mam dość tego problemu bez rozwiązania.
POZDRAWIAM
PROBE 2,5 V6
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
No nic widzę, że Vrisboxów za szybko nie będzie więc będę musiał kombinować sam. Jak coś z tego wyjdzie to dam znać
Pozdro
Pozdro
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Schowman pisze:JAK POWINIEN DZIAŁAĆ UKŁAD VIRS? Odepnij wtyczkę czujnika położenia przepustnicy i oba virsy działają jak należy co wyrażanie czuć w mocy i dynamice przyśpieszenia. Sam to sprawdzałem przez ponad tydzień jeździłem z odpiętą wtyczką. Ale nie polecam takich eksperymętów.
WYGLĄDA TO TAK
z- zamknięty
o- otwarty
odpalamy
1z - 2z
gazu
1o - 2z
jeszcze
1o - 2o
na maxa
1z - 2z
DZIAŁANIE NIEPRAWIDŁOWE
Podpinam wtyczkę czujnika, odpalam Virs 1 się otwiera i jest otwarty aż do obrotów na maxa a drugi cały czas zamknięty.
Wykręcałem czujnik i trochę się nim bawiłem i co się okazało gdy czujnik jest w pozycji zero to oba są zamknięte gdy go ruszę to Virs 1
otwiera się a w pozycji na maxa zamyka a Virs 2 zamknięty cały czas.
JAKI Z TEGO MORAŁ
Virsy =OK
Przewody podciśnienia =OK
Przewody elektryczne między Komputerem a Virsami =OK
Komputer w trybie awaryjnym =OK
Czujnik położenia przepustnicy =???
Przewody elektryczna między czujnikiem a komputerem =???
Komputer tak zwany ECU w trybie normalnej pracy =???
KTO MA MOŻLIWOŚĆ PODMIANY CZUJNIKA Z AUTA W KTÓRYM UKŁAD VIRS-ów DZIAŁA POPRAWNIE LUB TEŻ PODPIĘCIA SWOIEGO CZUJNIKA DO AUTA ZE SPRAWNYM UKŁADEM?
LUB WIE GDZIE TAKI CZUJNIK MOŻNA KUPIĆ (NOWY) I ZA ILE? bo to przecież potenciometr i niewielka zmiana rezystancji sprawia ze nie działa on prawidłowo.
Samo sprawdzenie rezystancji przewodów i ich wymiana to już nie problem.
JAK ZOSTANIE ECU TO JUŻ CHYBA NIC CZIĘ NIE DA ZROBIĆ. Tylko obejść ECU za pomocą jakiegoś sprytnego użądzenia np. VIRBOXA
Nie wiem czy to co napisałem komuś pomoże ale ja też mam dość tego problemu bez rozwiązania.
POZDRAWIAM
Poodpinaj wszystkie wtyczki co się da i będziesz latał


Pzdr. & c ya..

- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Panowie podejmie się ktoś tego kopiowania. Shadow coś kiedyś pisał, że to dla niego żaden problem a tu się nic nie dzieje w tym kierunku.
Dorwałem ostatnio tego gościa co ma mi taki układ zrobił. Dla niego nie ma większego problemu tylko z czasem ciężko.
Może ktoś się jednak podejmie albo podeśle jakąś sztukę do skopiowania ?
Pozdro
Dorwałem ostatnio tego gościa co ma mi taki układ zrobił. Dla niego nie ma większego problemu tylko z czasem ciężko.
Może ktoś się jednak podejmie albo podeśle jakąś sztukę do skopiowania ?
Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Dla mnie też żaden problem, ale jak wyżej - czas, czas... Może po nowym roku będę miał luźniej i mógłbym zrobić klika.ErNeStO pisze:tylko z czasem ciężko
Na tą chwilę proponuję zrobić zdjęcia płytki drukowanej z obu stron. Zrobił bym schemat ideowy i płytki drukowanej oraz wykaz elementów, aby klubowicze, którzy mają znajomych elektroników mogli złożyć do kupy.
Ewentualnie może ktoś ma vrisboxa luzem lub może go wyciągnąć i podesłać do mnie, abym zrobił dokładny schemat dla potomnych.
W sumie ostatnio kupiliśmy Probe Kędziorka. Ma vrisboxa, więc może go wyciągnę i coś namaluję.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Andrew jeśli masz takie możliwości to będziemy wdzięczni. Nie ma sensu, żebym gościa ścigał o skonstruowanie takiej płytki jak wystarczy ją tylko skopiować a poza tym jest sprawdzona
. Jak możesz to wyślij mi jakiś namiar do Ciebie (może być gg). Chcę zamienić z Tobą kilka słów.
Pozdro

Pozdro
Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- Kaski
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-12-02 21:51
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=15375
- Lokalizacja: Polska
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
Jeśli chodzi o płytki to ja tez mogę wytrawić tylko potrzebuje schematu!!!:)mam nadzieje ze wszystko się uda i na wiosnę Probki będą śmigały jak należy:):):)
Mitsubishi Eclipse 92' 2.0l DOHC
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
- ErNeStO
- Posty: 52
- Rejestracja: 2008-07-22 21:51
- Galeria: viewtopic.php?t=14691
- Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
W takim razie czekamy na efekty. Jeśli macie większe możliwości niż ja to w takim razie pauzuję. Mam też nadzieję, że to sprawnie pójdzie.
Pozdro
Pozdro

Ford Probe 2.5 V6 24V 95'
- SebaD
- Posty: 24
- Rejestracja: 2007-11-14 20:55
- Samochód: Nissan 300ZX Z31 '88 Turbo TTop
- Lokalizacja: Olesno
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
W sumie ja też jestem elektronik, więc jak dostanę schemat, to mogę się podjąć budowy vrisbox
był: Probe II GT 2.5 V6 USA '94
Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
W mojej firmie w serwisie pracuje student elektroniki z PWR. Gośc jest naprawdę kumaty (robi moduły automatyki itp.). Po krótkiej rozmowie doszedł do wniosku, że może się podjąc zrobienia box'a. Ze względu na dobre układy z hurtowniami, z częściami raczej nie byłoby problemu. Potrzebny jest tylko schemat lub gotowy egzemplarz, żeby mógł zerknąc co i jak.
Probe '93 2.5 V6