Hmmm ile K miało to co ja widziałem to niestety nie powiem

5,
A taki prosty przykład:Dee Jay pisze:Czyli wł twojej logiki wszystko co jest produkowane musi być dobre bo inaczej by tego nie robili ? wow![]()
A zauważyłeś może że firmy wiodące w oświetleniu jak Philips czy Osram nie mają w ofercie żadnych 8000K czy 12000K? A wszystkie kolorowe xenony to chińszczyzna no name. Jak myślisz dlaczego?i
A tak z ciekawości myślisz że te kolorowe wynalazki mają homologacje? Nie mają, wystarczy obejrzeć z bliska te żarniki
A jak myślisz po co robi się niebieskie żarówki pseudo xenon kolorowe spryskiwacze, postojówki wentylki itp skoro logika mówi że nie wolno używać? Bo zawsze trafi się grupa pseudo tjunerów którzy się podniecą że pasuje im do niebieskich neonów czy ringów i to kupią. Póki jest zbyt można produkować co się chcę
Produkuj amfę bo jest zbyt mądralo.Dee Jay pisze: Bo zawsze trafi się grupa pseudo tjunerów którzy się podniecą że pasuje im do niebieskich neonów czy ringów i to kupią. Póki jest zbyt można produkować co się chcę
Tak wytłumacz mi jeszcze co ma wspólnego żarówka estradowa z żarnikiem samochodowym. I jak go zamontować w aucieMr. Cynk pisze:
A taki prosty przykład:
http://midi.pl/p5386-OSRAM-HSD25080-90V ... owcza.html
rozumiem, że to pewnie jakaś niszowa firemka chińska ale jednak produkuje.
Nie zauważyłeś że ja pisałem o samych ksenonach i nie porównywałem ich ze zwykłymi żarówkami. Sam tym przyznajesz mi rację im intensywniejszy kolor tym gorzej o czym pisałem wcześniej.xenon 4300K ma ~3100 lm
6000K ~2900 lm
12000K ~2100 lm
a zwyczajny halogen mniej więcej 1200 lm. Jak zapewne można z prostej matematyki sobie policzyć to nawet ten chiński 12000K będzie świecił całkiem przyzwoicie przy tradycyjnym halogenie.
Teraz to mnie zaskoczyłeśDJ. czasem te twoje teorie to mnie z butów wyrywają. serio. Pewne długości barwy światła powodują lepsze odbijanie się przykładowo koloru białego, żółte światła stosowano do przeciwmgielnych bo poprawiały ostrość widzenia i dawały więcej we mgle niż światło białe, wiodące firmy w oświetleniu mają w ofercie również i "kolorowe" żarówki.
No tu żeś mnie położył na łopatki.Może w te twoje tępe zwoje trafi na przykład oferta poniższa:
http://www.xenon4you.eu/html/oferta.htm
Jak na razie to odeprzyj moje argumenty bo to co piszesz to właśnie informacje które na szybko w google znalazłeś a pojęcia nie masz za wielkiego i właśnie sam się pogrążyłeś chcą mi dokopać.Bo piszesz bzdety i mam wrażenie, że udajesz wszystkowiedzącego gówniarza kiedy ledwo masz o czymś pojęcie. Didżej, miły z ciebie zapewne chłopak ale proszę nie cytuj mnie ze swoimi złośliwymi uwagami bo te info powyżej można znaleźć w necie w 30 sekund a twoje komentarze są.... na twoim zasranym poziomie pajacu.![]()
Na chłopski rozum jakby ktoś nie rozumiał. Lampa na np h4 posiada homologacje tylko jeśli są zamontowane żarówki H4. Jak można dać homologacje produktowi który po zamontowaniu spowoduje utratę tej homologacjiZestawy posiadajają homologację zgodną z ECE - H11 10R-022827, DOT, TUV ISO 9001:2000. Oznacza to, że są bezpieczne i dopuszczone do handlu na terenie UE a też USA oraz reszty świata
pełny profesjonalizm stronynie wiemy czy soczewka xenonowa różni się od normalnej
Jak nie masz nic madrego do napisania to nie pisz wogole.mayday23 pisze:No to mu dokopałeśMam nadzieje że twoja wypowiedz da trochę do myślenia tym wszystkim mądralom
A to kolego to juz zupełnie inny temat.Ero pisze:To powiedz jescze ze xenon w ori lampie dobrze swieci i nie oslepia innych???Kija kladziecie na to ze oslepiacie innych najwazniejsze ze wy lepiej widzicie i jest BLINKBLINK.
dlaczego nie wkleiłeś linku do oferty philipsa czy osram gdzie można kupić żarówki H7 8000K Philips. No słucham czy twoje zwoje mi na to odpowiedzą. Znajdź mi te żarówki to je sobie kupię
To nie łosie sprzedają tylko kupują takie wynalazki i wierzą w to co piszę. Nie żeby jakaś aluzjaMr. Cynk pisze:Masz, firma Philips ze swoją turkmenistańską podróbką dla kierowców beemek i posiadaczy dresu z promocyjnym lampasem.
http://cgi.ebay.pl/H1-Philips-Xenon-HID ... 240%3A1318
o!
jakiś drugi łoś sprzedaje blink blink tajwańskiej firmy philips dedykowany do posiadaczy noktowizorów
http://cgi.ebay.pl/D2R-XENON-HID-COLOR- ... 240%3A1318
no, tia.... nawet philips, żeby utrzymać sie na rynku musi jednak produkować coś poza homologacją na rynki dzikich stepów mongolii bo inaczej bieda.... a my łosie kupujemy to z "alledrogo" i wydaje nam się, że to ma prawo działać.
Bo widzisz przepisy ustalają że z przodu światła drogowe mają mieć barwę białą, selektywnie żółtą lub żółtą dlatego można na nich śmigać. Znajdz mi przepis który mówi że w aucie na zewnątrz jest dopuszczalne jakiekolwiek niebieskie czy fioletowe oświetlenie poza pojazdami uprzywilejowanymi.dejot, ja tu nie napisałem, że 8 czy 12K będzie świecić lepiej.... nie napisałem teżczy że gorzej ale napisałem po polsku, że są też żarówki populaożna znaleść rne, H4, które świecą na żółto i nikt ci za nie mandatu nie wlepi kolego.
i masz na nich prawo latać.
My tu nie gadamy o zwykłych żarówkach tylko ksenonach. Aczkolwiek BV z białym światłem lepiej sprawdzi się od niebieskiej chiny nawet w złych warunkach. Testowałem osobiście jak nie wierzysz zrób test w ptakuTeraz czy one świecą słabiej....
zależy.
i dlatego, że zależy są produkowane i stosowane. bo zależy.
jeżeli ktoś ma żarówkę bluevision, która mu świeci lepiej to też zależy... bo w zależności od warunków na drodze masz z tej żarówki większą lub mniejsza pociechę....
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=65874
Nie oznacza to, że popełniasz błąd, jesteś głupi czy zabiorą ci dowód, mandat, odstrzał, zagazowanie w komorze ciebie i rodziny czy też pęknięcie ziemii.
Sorry ale w tym wypadku pozostawie to bez komenarzai uważam, że tak samo jest z Xenonami i tym całym hitem jakim jest parametr "K". Przy jednej barwie jest miło i fajnie w extra dobrych warunkach a przy gównianych warunkach jest totalnie do bani. i DLATEGO nikt fabrycznie ci nie założy żarówek do jazdy tylko w piękne warunki pogodowe po zmroku. Stawia się na uniwersalność, podobnie jak z oponami, które też nie były letnie kiedy wyrywałeś fabię z salonu latem a zimowe kiedy tę fabię odbierałeś w grudniu... dostawałeś uniwersalne gówno-traktory wielosezonowe czyli ani na zimę ani na lato.
Im hidy ma mocniejszą temperaturę to jest bardziej kolorowy a nie wydajny. Nawet w normalnych warunkach nie będzie się nic mocniej odbijać tylko wszystko pasy znaki i reszta będą niebieskie. Nie wiem czy uczyli cię że niebieski nie jest tak wydajny jak biały jeśli chodzi o oświetlenie nie wspominając że bardziej męczy wzrok niż białe zbliżone od dziennegojeśli HID ma inną temperaturę a tu mówimy o wyższej temperaturze to będzie wydajniej odbijał białe pasy na jezdni itp nie oślepiając przy tym jadących z przeciwka ale w warunkach mgły będzie trzeba to wyłączyć bo nie da się pojechać. Będzie dużo mocniejsze mleko przed maską niż kiedy miałbyś upakowane jakieś HID'y o innej temperaturze, bardziej zbliżonej do żółtego (czyli przykładowo określenie "światło dzienne")
Tak przynajmniej mnie kształcono.
[/quote]A to kolego to juz zupełnie inny temat.Ero pisze:To powiedz jescze ze xenon w ori lampie dobrze swieci i nie oslepia innych???Kija kladziecie na to ze oslepiacie innych najwazniejsze ze wy lepiej widzicie i jest BLINKBLINK.
Bo KAŻDY reflektor jest konstruowany pod konkretny typ żarówki i zmiana takiej żarówki na żarówkę innego typu wiąże się z ryzykiem zniekształcenia pierwotnej wiązki światła a najczęściej właśnie głównie w stronę oczu jadących z przeciwka.
i nie ma to nic wspólnego z zakładaniem żarówki tego samego typu ale w innej barwie.
Kiedyś miałem kilka(naście?) sytuacji kiedy pajacyk policjant szarpał się z moim dowodem rejestracyjnym bo miałem z przodu żarówki z poświatą niebieską... w zależności od auta albo słyszałem słowo przepraszam gdy wlepił ślepia w reflektor i doczytał że to markowa żarówka albo kiedy mu wyciągnąłem taką żarówkę przed ryj.
NIGDY nie zdarzyło mi się zapłacić lub stracić dowód bo miałem nie ten odcień światła.... Nigdy też nie pakowałem niebieskich kondonków na pozycyjne itp. (spray po kloszach i inne kurpiowskie ekstrawagancje)
a nieTo powiedz jescze ze xenon w ori lampie dobrze swieci i nie oslepia innych
Sam teraz piszesz że inna żarówka powoduje oślepianie więc czemu się upierasz że ksenon H1 dostępny przez wiodowe firmyTo powiedz jescze ze KOLOROWY xenon w ori lampie dobrze swieci i nie oslepia innych
Dee Jay pisze:A teraz jak mi udowodnisz że to nie bajki i te zestawy mają jakąś homologacje? widzisz gdzieś jakieś papiery zaświadczenia. Skoro jest to należałoby się tym pochwalić. Najczęściej w zestawach jedyny homologowany element to przetwornica dlatego piszę się
I jeszcze raz na zdrowy rozum.
Jaka instytucja wyda certyfikat na produkt dopuszczony do ruchu który po założeniu pozbawi pojazd możliwości poruszania się w ruchu. Jedno przeczy drugiemu o czym tu dyskutować. Ale oczywiście handlacze zawsze mają racje i nie wstawiają kitu
Tu też nie będę polemizował już. Zapewne masz rację.... respekt dla twojego doświadczenia w tej kwestiiDee Jay pisze:Hehe ośmieszyłeś się w tym temacie ale nie przejmuj się to nie boli długo