i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka
kiedy resetowac kompa ?
kiedy resetowac kompa ?
jak w temacie czy trzeba to robic co jakis czas ? np jak zmiane oleju ?
i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka
 ale smiga pieknie 
			
			
									
						
							i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka
Lublin rosnie w sile 
2gen.2.5gt93r
			
						2gen.2.5gt93r
- 
				Gość
 
- DUKE
 - Posty: 637
 - Rejestracja: 2003-03-24 10:42
 - Galeria: viewtopic.php?t=3451
 - Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
 
- propaganda
 - Posty: 282
 - Rejestracja: 2003-08-01 13:20
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Stara Miłosna
 - Kontakt:
 
To może w tym topicu warto, żeby znalazło się info, jak odpalić tryb diagnostyczny, żeby komputer się ustawił. 
A tu masz jak się sprawdza błędy chałupniczą metodą:
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=28
			
			
									
						
							A tu masz jak się sprawdza błędy chałupniczą metodą:
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=28
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
			
						Black Metalic Probe2 24V
- 
				Gość
 
W 2.5 wystarczy zwarcie stykow TEN i GND w gniezdzie Diagnose.
W 2.0 obok gnizda Diagnose jest drugie oznaczone bodajze ECC, gdzie jest wieksze gniazdo i pojedynczy kabelek (STI). Jego zwieramy do masy.
Pozniej odpalamy silnik i ustawiamy najpierw wolne obroty, a pozniej kat zaplonu.
Dodam tylko, ze 2.0 maja kody bledow 3. cyfrowe.
Wszystko dotyczy rocznikow <95 z systemem OBD I. W nowszych potrzebny jest odpowiedni skaner.
			
			
									
						
										
						W 2.0 obok gnizda Diagnose jest drugie oznaczone bodajze ECC, gdzie jest wieksze gniazdo i pojedynczy kabelek (STI). Jego zwieramy do masy.
Pozniej odpalamy silnik i ustawiamy najpierw wolne obroty, a pozniej kat zaplonu.
Dodam tylko, ze 2.0 maja kody bledow 3. cyfrowe.
Wszystko dotyczy rocznikow <95 z systemem OBD I. W nowszych potrzebny jest odpowiedni skaner.
Zeby przy komputerze Forda skasowac bledy (i chyba tak samo w przypadku komputera Mazdy, ale nie jestem pewien), wystarczy rozlaczyc zwore STI-SIG STI-RTN (lub TEN GND) podczas wyswietlania sie kodow. W ten sposob nie kasuje sie pamieci z parametrami pracy silnika (KAM).
Bledy ABSu kasuje sie inaczej.
Pozdrawiam.
			
			
									
						
							Bledy ABSu kasuje sie inaczej.
Pozdrawiam.
626 Cronos FS CD4E A-Spec ...is gone now | Klub MazdaSpeed
			
						- 
				Gość
 
- 
				Gość
 
- nikosnikos
 - Posty: 1022
 - Rejestracja: 2003-07-15 21:40
 - Galeria: viewtopic.php?t=5618
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
zadnego zwiazku nie maAnonymous pisze:dzis nabilem klime czy to ma jaks zwiazek z kompem ?
Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
			
						
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- 
				Gość
 
Re: kiedy resetowac kompa ?
ja tam resetuje codziennie rano - najlepiej przed 7BRZOZA pisze:jak w temacie czy trzeba to robic co jakis czas ? np jak zmiane oleju ?
i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadkaale smiga pieknie
- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
pusher1
Mam pytanie czy po odpięciu akumulatora kasują się jakieś ustawienia silnika?????Przechodzi w jakiś tryb awaryjny?????czy moge śmiało odpinać i nic się nie dzieje????Pomóżcie.pozdro
			
			
									
						
										
						- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 
Śmiało odpinaj, pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie inaczej pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2008-09-28 18:22 przez marcpol, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
pusher1
A więc dzieje się coś jak odepne ten akumulator????? Robert pomóż...
2.2GT92rok
			
			
									
						
										
						2.2GT92rok
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Nic się nie dzieje. Jak odepniesz na dłużej, to zresetują Ci się kody błędów (jeśli chciałbyś je skasować świadomie, to odpinasz na kilkadziesiąt sekund i wciskasz jednocześnie hamulec, by żarówki zabrały te resztki prądu krążące gdzieś po układach). No i zadzieje się to, co we wszystkich autach: rozprogramować się może radio, może zacząć wyć alarm, jeśli ma jakieś podtrzymywanie i go zapomnisz uciszyć.
Jeżeli komputer zapamiętuje jakieś ustawienia, to je sobie ponownie skompletuje i ustawi - przecież wyjęcie akumulatora nie jest niczym niezwykłym...
			
			
									
						
							Jeżeli komputer zapamiętuje jakieś ustawienia, to je sobie ponownie skompletuje i ustawi - przecież wyjęcie akumulatora nie jest niczym niezwykłym...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
pusher1
Wiem że nie jest to rzecz niezwykła ale pytam bo w niektórych autach resetują się ustawienia silnika i przechodzi w jakiś tryb awaryjny i dlatego pytam????Bo nie chciałbym aby mi zaczął pływać na obrotach lub co innego???pozdro
2.2GT92 rok
			
			
									
						
										
						2.2GT92 rok
- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Hiehie.Robert pisze:U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.![]()
Od razu uprzedzę ewentualne założenie nowego tematu lub kolejnego pytania o to samo oraz uzupełnię wypowiedź Marcpola.
Na początku (odpalanie po założeniu z powrotem aku) obroty biegu jałowego mogą być niestabilne więc nie przejmuj się tym.
Po dłuższej jeździe wszystko się unormuje.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- 
				marcpol
 - Posty: 89
 - Rejestracja: 2008-08-04 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=14284
 
Po prostu zabrakło słowa "inaczej", miałem na myśli to, że silnik będzie inaczej pracował.Mr. Cynk pisze:Robert pisze:U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.![]()
bueheheheheee...:D:D:D:D ale się uśmiałem
niewyróbka no...ludzie mają skróty myślowe, że z butów wyrywa.. .
BTW. Robert w tej chwili normalny stan mojego silnika to "niepracujący". Humory Probe zastanawiają mnie nad pomysłem jego zezłomowania.


 <br>