Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
u mnie najnowsze doniesienia głoszą, ze spalanie w mieście to ok 30l +/-2 ale to zapewne przez styl jazdy, gdy nawet podjeżdżając do świateł (aż 2 w 'mieście' ) podjeżdżam tak, żeby turbo coś tam napompowało, ściągam nogę z gazu i hamując silnikiem słucham jak schodzi z obrotów a, że pełny przelot i końcowy a'la mugen (z wyglądu to jak tłumiki BOMZ, tylko nie wiem czy one mają to coś od ściszania) to jak WRC
na trasie przeważnie zamykam się w 10l
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
chłopie!!!! 30 litrów? z czego 16 to chyba przez rurę wylatuje - podstawię wiadro i mój sobie pojeździ. napraw ten samochód. a hamując silnikiem nie zwiększasz spalania bo paliwko jest odcięte w tym czasie
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
owszem, ale skoro dział LPG to pisze o spalaniu gazu, poza tym nie wiem nadal jakim cudem, ale mam instalacje I gen...
dodam, że teraz dla testu czy spalanie wynika z mojej winy czy samochodu, zrezygnowałem z tego nieekonomicznego stylu jazdy i zobacze co z tego wyniknie
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
o to sporo wyjaśnia. ale w I gen instalacji zapewnia podobny poziom spalania w każdych warunkach. wyreguluj instalkę lub dołóż sobie elektronikę - banalna robota a koszt to ok 200 zeta.
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Planuje zamiast elektroniki wrzucić BLOS'a - z tego co sie naczytałem, to już będzie silnik chodził prawie jak na sekwencji (w kazdym razie lepiej niż na 2gen)
bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
I_Mat pisze:Planuje zamiast elektroniki wrzucić BLOS'a - z tego co sie naczytałem, to już będzie silnik chodził prawie jak na sekwencji (w kazdym razie lepiej niż na 2gen)
Duzo lepiej niz na instalce IIg ale nie tak dobrze jak na sekwencji :P:P wiem bo mam Przedewszystkim nie zweza dolotu autka wiec silnik oddycha pelnymi tlokami :P:P bardzo dobra rzecz lecz zakazana polskim prawem
trasa: 7,8-8/100 - obciążenie 4 osoby, przy kości średnia prędkość 90-110km/h. Testowane na drodze: Łódź-Gdynia, Gdynia-Łódź
mieszany: 10/100
miasto: 11-12/100
tryb sportowy: dużo
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
aktualnie w 2,5 V6 odziedziczone po Laptopie i Swidrze auto pali:
gaz brc z blosem
Miasto : 12 do 15 l lpg zalezne od stylu jazdy
na trasie najnizej w zimnie zszedlem na 8,5l lpg jazda spokojna do 90 km h
a dla ciekawosci dodam ze podczas silnych mrozow w styczniu (te minus 30;/) gdy auto stalo na polu ..) ,oczywiscie auto na benzynie rozgrzalem to po naprawde a to naprawde mocnym drifcie auto spalilo na 15 km 5 litrow gazu!( byla pelna butla gazu i pozniej zatankowalem do pelna) czyli daje to wynik powyzej 30 litrow... i dodam ze gaz nigdzie nie ucieka.
Xp to nie jest tak :P:P w ten spozob nie obliczysz ile LPG spalilo Ci to ile do butli wejdzie LPG zalezy od temperatury i od cisnienia atmosferycznego jak i od sprzetu na stacji LPG :P:P nigdy nie zatankujesz tak samo dotankowujac autko
Ta alternatywa którą podałeś jest fajna, ale znacznie wygórowana
Ostatnio interesowałem się tego rodzaju napędem i sporo o tym się dowiedziałem, mam w planach nawet zrobienie sobie takiego cacka w ramach pracy inżynierskiej
Otóż ten ich układ można zastąpić tańszym o 2/3 innym Wystarczy drobna przeróbka silnika (od bułgarskiej sztaplarki - najtańsza lub jakiejś innej) i zestaw akumulatorów plus przerobiony prostownik. Nie będę rozpisywał dokładniej Ale z probka można byłoby wycisnąć z dobre 300 - 400 km zasięgu na jednym ładowaniu przy prędkości ok 70km/h - niestety
Mam Probka GT wersja amerykanska 2,5 z gazem starszej generacji
na odcinku 280 km spalil 14,2 l/100km
W tym ok 30-40 km miasta i podobna dlugosc autostrady czy czegos podobnego (w polsce trudno rozroznic:)) z predkoscia kolo 200km/h. Mam ten wehikuł od kilku dni i narazie jestm mile zaskoczony spalaniem Nie należe do delikatnie jeżdzących. Dodam ze golf II 1.6TD potrafil w moich rekach zjeść niekiedy nawet 9l ON/100km :]
Był: Probe II GT (USA) 2.5 V6 + LPG , Bordowe - również wewnątrz
Jest: BMW E39 540i 4.4 V8 + LPG = ok. 300KM
Ze leciales 40kilometrow po miescie a reszte autostrada 200km/h i spalil ci 7litrow na 100km.
Wiesz kolego to jest na 99,9% niemozliwe :d Machnales sie w obliczeniach i to na bank
witam
u mnie w Probasku siedzi najprostsza instalacja pierwszej generacji.
spalanie gazu kształtuje się obecnie w okolicach 10-12 litrów. obecnie gaz ustawiłem sam, na oko, na ucho i na inne moje zdolności obojętnie czy jadę 90 czy 140,samochód pali maks 12 litrów LPG, nie strzela, nie muli, ustawiłem to sam trwało to pół dnia i pochłonęło pół zbiornika gazu i trochę samozaparcia ale się udało.dodam że po wizycie u "gazownika" i ustawieniu tam gazu samochód przestał jeździć tak jak powinien(ogólny muł).fakt jest różnica pomiędzy gazem/benzyną ale wiadomo - to nie sekwencja.
benzyny właściwie nie wiem ile pali pomimo tego że docierałem niedawno silnik -około 4tys km na benzynie, ale było to w tym okresie gdy cena paliwa sięgała 3.20 za litr więc lałem do pełna i nie liczyłem
Ja mam w moim sekwencję i pali teraz tak 11-12l. przy normalnej jeździe a przy garowaniu to wiadomo jak to jest.. Natomiast benzyny to nie wiem i nie chce wiedziec mam coś przy silniku zciackane i zasysa jak smok A nawet gdyby palił więcej gazu to i tak jestem zadowolony z osiągów na lpg - vmax taka sama i przyśpieszenie też podobne jak na benzynie a i więcej w kieszeni zostaje.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Probe II 93rok silnik 2.5 V6
Instalacja gazowa sekwencyjna.
LPG od ok. 8-9 w trasie
do grubo ponad 20l / 100km w mieście.
Pb 95 od 10 w trasie
do 15-17 w mieście.
Na LPG gorsze osiągi niż na Pb, przy normalnej-spokojnej jeździe nie wyczuwalne, ale jak trzeba przyśpieszać na maksa niestety czuć różnicę. Fakt, że dawno nikt nie zaglądał do instalacji LPG.
Czasem czyjaś głupota uczy więcej niż własny rozum...
No możliwe, mam lewe lusterko poluzowane, myślisz, że to może być to....???
Jeżeli ja mam coś uwalone to spora część ludzi piszących w tym temacie też chyba ma, bo niektórym też potrafią spalić w skrajnych przypadkach ponad 20l.
Czasem czyjaś głupota uczy więcej niż własny rozum...