i pojawil sie problem centralny alarm .....

Awatar użytkownika
brzoza
Posty: 63
Rejestracja: 2004-04-11 10:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

i pojawil sie problem centralny alarm .....

Post autor: brzoza »

witam pojawil sie problem a mianowicie czasami alarm odwala kite :( zawsze jak postawie go na sloncu(znaczy probka ) i troche go nagrzeje sloneczko to nie moge z min nic zrobic ani wylaczyc immobilajzera ani nawet odpalic alarmu moze macie jakies pomysly co z tym fantem mam zrobic ?
Lublin rosnie w sile :)
2gen.2.5gt93r
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Stawiac w cieniu :?: :lol: Zartuje oczywiscie :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
brzoza
Posty: 63
Rejestracja: 2004-04-11 10:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: brzoza »

to wcale nie jest smieszne a rwecz dnerwujace cholera nigdy nie moge byc pewien czy teraz odjade dobrze ze lato mamy jakie mamy bo dopiero bym mial przeje.......:)pomyslcie moze jakies pomysly ?
Lublin rosnie w sile :)
2gen.2.5gt93r
Gość

Post autor: Gość »

A moze po prostu elektronika alarmu jest umieszczona w jakims dziwnym miejscu, i sloneczko ja nagrzewa. A moze zimny lut gdzies masz?

Wystarczy ze pos wplywem temp. cyna gdzies na czyms sie lekko podtapia i daje zwarcie? A jak ostygnie to zwarcia nie ma?

To takie sobie dywagacje...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Cooly pisze: Wystarczy ze pos wplywem temp. cyna gdzies na czyms sie lekko podtapia i daje zwarcie? A jak ostygnie to zwarcia nie ma?
Stary!!!
Temperatura topnienia cyny to około 250 stopni C.
:mrgreen: [/code]
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Gość

Post autor: Gość »

Stary nie jestem!

A temp. topnienia cyny to 232 C.
Mimo wszystko trzymalbym sie mojej wersji. To ze cyna topi sie w takiej temp. nie znaczy ze mikroszczelina ktora normalnie jest pomiedzy cyna a np. sciezka nie zmniejszy sie na tyle pod wplywem temp, zeby nie przewodzic. Nie stopi cyny ale wystarczy na przewodzenie...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Pewnie Cooly ma racje. Mowa tu o tzw ZIMNYCH LUTACH. Radzę obejrzeć płytkę drukowaną alarmu od strony lutowań, poprawić "podejrzane" lutowania (ewentualnie przelutować wszystkie nie robiąc przy tym zwarć i nie niszcząc druku). Usterki tego typu to standard w telewizorach i sprzęcie AGD. Alarm jest w samochodzie, a tam występują często większe wstrząsy niż w np. w TV.
Możliwe również że któryś z elementów (kondensator elektrolit?) zmienia pojemność pod wpływem temperatury, ale to musi przebadać serwis...
Usterka jest pewnie banalna, ale zdrowo potrafi uprzykrzyć życie!

Pozdrawiam!
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Cooly pisze:Stary nie jestem!

A temp. topnienia cyny to 232 C.
Sorry za to określenie.
Temp topnienia cyny to 183 - 190C jeżeli chodzi o ścisłość. Ale co do topnienia jej w samochodzie gdzie temp sięgać może co najwyżej 60 C to bede sie kłucił.
Popieram natomiast opcję zimnego lutu!

Pozdrowienia! :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
brzoza
Posty: 63
Rejestracja: 2004-04-11 10:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: brzoza »

zimne czy cieple luty hmm moze bym i to sam zobaczym ale gdzie moze byc wcisnieta centralka hmmm cale auto wybebeszac eeee ale juz sie zaczynam martwic DODOBNO WRACA PRAWDZIWE LATO :roll:TO DOPIERO BEDZIE JAZDA AUTOBUSAMI ALBO I NA LAWECIE A ZARAZ MAM URLOP :( TRZEBA BYLO ZOSTAC PRZY POLONEZIE TEN PRZYNAJMNIEJ ZASWZE ZAPALIL A JAK NIE TO Z KOPA I DO ROWU :)) PYTALEM JUZ W 2 ZAKLADACH ALE JAK SIE DOWIEDZIELI W CZYM TRZEBA POGRZEBAC TO ZARAZ SCIEMA ZE TO I TAMTO CO TO ZA FACHOWCY :evil: POZDRO BRZOZA
Lublin rosnie w sile :)
2gen.2.5gt93r
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Nie łam się. Puszka powinna być najprawdopodobniej nad nogami kierowcy! Popsuć nie popsujesz ( bo i tak szwankuje) a możesz co najwyżej naprawić. Jak się fachowcy od alarmów nie podejmą to idz z puszką do zakładu napraw RTV na pewno pomogą. Koszt przeglądu powinien być w granicach 5-10zł.

Pozdrowionka! :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
brzoza
Posty: 63
Rejestracja: 2004-04-11 10:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: brzoza »

dzieki panie andrzej i chyba tak zrobie a facowcy to chyba zbyt wiele powiedziane zaproponowali mi dzis wywalenie calego alarmu i zamontowanie nowego tacy fachowcy ale to juz jakis krok do przodu :)a powedzcie mi czy gdzies jest cos ala antena czy cos takiego od alarmu moze to wlasnei tam jest problem ale dzieki wszystkim za odzew a z tym poldkiem to przesadzilem teraz jesli bym mial siadziec za fajera poloneza to bym sie chyab pochlastal szczoteczka do butow ;)
Lublin rosnie w sile :)
2gen.2.5gt93r
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

BRZOZA pisze:a powedzcie mi czy gdzies jest cos ala antena czy cos takiego od alarmu moze to wlasnei tam jest problem ;)
Antena to kawałek przewodu wystającego z tej puszki nie podłączonej do niczego. Mam jeszcze jedną teorię:
Jest jeszcze jedna możliwość, że masz po prostu padniętą baterię w pilocie - wtedy też mogą dziać się cyrki.
Pozdrawiam!!! :lol:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”