Demontaz radia
Demontaz radia
Chce wy mymienic radio w swoim probiaku z orginalnego na sony.Zeby dostac sie do radia musze zdjac obudowe plastykowa wykanczajaca auto.
Powiedzcie mi jak to zrobic zeby nic nie połamac.Nie wiem czy to jest mocowane na wcisk czy na jakies wkrety.Wole zapytac zanim cos peknie.
Powiedzcie mi jak to zrobic zeby nic nie połamac.Nie wiem czy to jest mocowane na wcisk czy na jakies wkrety.Wole zapytac zanim cos peknie.
Ford Probe II 93' 2.5V6 24v
Siemka
To jest bardzo proste. Mianowicie musisz na poczatku zdjac konsole (plastik) w okolicach lewarka zmiany biegów poniewaz tam znajduja sie srubki ktore trzymaja konsole z radiem. Rezta powinna być prosta. Poszukaj jeszcze uwaznie ukrytych śróbek, bo nie wiem czy wiecej ich nie znajdziesz( u mnie nie bylo). Pozdr..
To jest bardzo proste. Mianowicie musisz na poczatku zdjac konsole (plastik) w okolicach lewarka zmiany biegów poniewaz tam znajduja sie srubki ktore trzymaja konsole z radiem. Rezta powinna być prosta. Poszukaj jeszcze uwaznie ukrytych śróbek, bo nie wiem czy wiecej ich nie znajdziesz( u mnie nie bylo). Pozdr..
Probe II 2,5 V6
dokonywałem podobnego zabiegu ale nie musiałem demontować konsoli, oryginalne radio jest przecież wsuwane, wkłada się odpowiedniej grubości pręty i radio wyjeżdża, zresztą demontaż to pryszcz, powodzenia z kablami zależy jeszcze jak chcesz podłączyć czy pod seryjny wzmacniacz czy wykorzystać ten w radiu (sony), tak czy inaczej jest z tym trochę zabawy i przeklniesz sobie nie raz
PROBE GT '95 USA electric blue
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Sprawa wyglada nastepujaco...
Wyjmujesz popielniczke, nastepnie wyjmujesz łoże w ktorym osadzona jest popielniczka i oczywiscie zapalniczka, łoze to jest wciskane.
Jak to wyjmiesz to pod spodem (pod tym łozem) znajdziesz dwie srubki ktore musisz odkrecic....
potem radio wraz z dolna kieszenia wyjedzie jak nowoczesna szuflada kuchenna.
Wyjmujesz popielniczke, nastepnie wyjmujesz łoże w ktorym osadzona jest popielniczka i oczywiscie zapalniczka, łoze to jest wciskane.
Jak to wyjmiesz to pod spodem (pod tym łozem) znajdziesz dwie srubki ktore musisz odkrecic....
potem radio wraz z dolna kieszenia wyjedzie jak nowoczesna szuflada kuchenna.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Winger - chyba chodzilo Ci o pierwsza generacje, bo w drugiej (a w pytaniu chodzi o IIgen) jest dokladnie tak jak napisal UkI - najpierw wyciagasz platik wokol lewarka biegow, tam sa 2 srubki i reszta wychodzi.
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
W takim wypadku jestes w pelni usprawiedliwionywingerman pisze:ach... bo jak sobie przypomne tych sk... co mi radio ostatnio chcieli wyjac to mnie...
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
tak jak mówili poprzednicy. 2 śróbki na dole, reszta zatzaski. Zatrzaski trzumają mocno ale nie pękaj - są metalowe - nie połamiesz.
2 na górze, jeden (albo 2) z prawej oraz 1 lub 2 z lewej (w zależności od wersji - jeśli kokpit z bordo paskiem to jeden - dość nisko.
2 na górze, jeden (albo 2) z prawej oraz 1 lub 2 z lewej (w zależności od wersji - jeśli kokpit z bordo paskiem to jeden - dość nisko.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- Kaski
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-12-02 21:51
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=15375
- Lokalizacja: Polska
Re: Demontaz radia
Siemka, wszytko ładnie pięknie ale czy ktoś mógł by mi pomóc jak rozebrać konsole od radia ale w wersji z automatyczna skrzynia i podłokietnikiem bo naprawdę nie mogę nigdzie znaleźć a muszę się dostać do przycisków i komputera z góry dzięki za pomoc
Mitsubishi Eclipse 92' 2.0l DOHC
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja
Ford Probe GT 93' 2.5 V6
Ford Probe LX 89' 2.2l
BMW E32 88' 3.0 R6
VW Golf 3 92' 1.9 TD [DRAMAT]
Mercedes W124 90' Coupe 3.0 (ciągle w rodzinie)
Ford Probe GT 96 2.5 V6 (made in Canada) Dawca
Ford Probe GT 2.5 V6 USA (01.10.1997) ostani ninja