witam
przegłob najczesciej slychac przy skretach(zewnetrzne przy piascie)wewnetrzne(przy skrzyni) slychac caly czas bynajmniej tak mi sie wydaje
teorje wziolem ztylnego napendu z lamanym mostem

ale to tylko
teorja:)przegłoby zewnetrzne siadaja najczesciej przy gwaltownych ruchach skrecenia w poszczegolna strone (z tego co mnie uczono

)
Odlaczne sprawdzania lozyska na podlewarowanym samochodzi to jest bezpieczne

poniewaz kazda jednostka w skrzyni ma mechanizm roznicowy:)pozwala na to ze zaczyna sie krecic lzejsza strona:)i na jedynce do setki delkiatne dodajac gazu spokojne sie rozkreci tylko bez gwałtownych
rochow
a co chodzi o
przegłob najlepiej sprawdzic ta
samam metoda co łozysko podlewarowac samochod tyle ze nie dodajac gazu bo obroty ktore sa pozwola same aby kolo sie krecilo i
w tedy trzeba odzielnie sprawdzac strony i nasłuchiwac z ktorej strony i ktory
przegłob(okropne chrobotanie nie da sie nie usłyszec

),czasem trzeba skrecic w ktoras strone na ogol wewnetrzne
zadko padaja ale sie
zdaza 
jesli komus pomoglem to cieszy mnie to bardzo
pozdrawiam wszystkich forowiczow i odwiedzajacych
