 
   
  
na szczescie w przypadku sekwencji jest zdecydowanie lepiej... kurna jak zwykle okazuje sie, ze nie mozna oszczedzac...
 
   
  



przyzwoitosci...wacek pisze:A czego się spodziewałeś ?
 kurna... wiedzialem, ze jest spadek mocy na gazie... ale ze na benzynie też to jestem w szoku... i to duza strata... okazuje sie, ze nie wystarczy przelaczyc na benzynke...
 kurna... wiedzialem, ze jest spadek mocy na gazie... ale ze na benzynie też to jestem w szoku... i to duza strata... okazuje sie, ze nie wystarczy przelaczyc na benzynke...


masz wykres z hamowni czy oceniasz moc swojego auta "na oko"??? Bo jaklos wydaje mi sie, ze ocenianie mocy na oko jest malo rozsadne...tofil pisze:Z tego wynika, że moje Probe ma 80 PS? To niedorzeczne.



amen.Wojtecki pisze:tofil pisze: pakujesz tania istalke i masz zwykly zamulony dupowoz, ktory objedzie byle parch w calibrze...
To pewnie tak samo jak u mnie możliwe że mamy za małe średnice wtrysków, albo złą kalibrację. Na razie jeszcze nie mam jak sobie wyregulować, bo nie mam jeszcze laptokaraven pisze:Ja mam np sekwencje i na gazie ciezko kreci dopiero po 5krpm.
Na benzynie bez problemu 6 i wiecej nic nie zamula wiec cos mam nie tak z instalka pewnie. turbo mi laduje do 10Psi
Mam OMVL dream XXI.
 
 
chodzi o ta listwe wtryskowa? czy co to tam jest? wymieniamy??Jedrek pisze:To pewnie tak samo jak u mnie możliwe że mamy za małe średnice wtrysków, albo złą kalibrację. Na razie jeszcze nie mam jak sobie wyregulować, bo nie mam jeszcze laptokaraven pisze:Ja mam np sekwencje i na gazie ciezko kreci dopiero po 5krpm.
Na benzynie bez problemu 6 i wiecej nic nie zamula wiec cos mam nie tak z instalka pewnie. turbo mi laduje do 10Psi
Mam OMVL dream XXI.
Pozdro
Może nie śmiećmy.raven pisze: chodzi o ta listwe wtryskowa? czy co to tam jest? wymieniamy??
 
  


 
  
  
 

 i wezszy tym wieksze podcisnienie wytwarza za soba a to pozwala zeby autko na wolnych obrotach pracowalo optymalnie.Bo owszem mozna dac wiekszy mikser i autko bedzie ladnie ciagla w gornej parti obrotow ale za to na wolnych bedzie sie dusilo ksztusilo itp.O spadku mocy to juz nie wspomne na mikserku.Rozwiazaniem jest blos ale ten mozna stosowac tylko do turbin z odpowiednim wyjsciem na podcisnienie.A probowe takowego nie posiadaja
 i wezszy tym wieksze podcisnienie wytwarza za soba a to pozwala zeby autko na wolnych obrotach pracowalo optymalnie.Bo owszem mozna dac wiekszy mikser i autko bedzie ladnie ciagla w gornej parti obrotow ale za to na wolnych bedzie sie dusilo ksztusilo itp.O spadku mocy to juz nie wspomne na mikserku.Rozwiazaniem jest blos ale ten mozna stosowac tylko do turbin z odpowiednim wyjsciem na podcisnienie.A probowe takowego nie posiadaja 
 : ?
  : ?
