Pierścienie?!

Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Pierścienie?!

Post autor: Hubert »

Czy zna ktoś cene kompletu pierścieni do II 2,0 16v ( orginał) i miejsce gdzie można takowe zamówić ? pozdrowionka
Gość

Post autor: Gość »

okolo 700zl - serwis mazdy
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A tak z ciekawosci zapytam - ile za pierscienie do 2.5?
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

normalna cena do 2.5 to 1000zl

caly czas mam na mysli oryginaly mazdy
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Hubert »

Dzięki szykuje się na remoncik i zbieram info o cenach a nie lubie wsadzać lipy
Gość

Post autor: Gość »

Taka mala rada - jak juz wymieniasz i remontujesz to calosc, bo mozesz sie roczarowac.
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Hubert »

nie wiem co miałeś na myśli mam zamiar wymienić pierścionki , holownicą przejechać cylindry napewno gumki na zaworach a reszta pewnie wyjdzie w trakcie . a musze ponieważ rano jest katastrofa tyle dymu. jeśli masz jakieś rady to chętnie posłucham lub się z tobą spotkam
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Zgadzam się z Gregiem - całość - koszt niewiele wiekszy a spokój potem. Poza tym uszczelki pod głowice drogie... (tanie leją - nie ma sensu brać)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Hubert »

też tak uważam dlatego zanim zaczne to chcę pozbierać troszkę informacji a zależy mi aby remont był solidnie zrobiony i szybko bo pare dni jazdy maluszkiem to będzie katastrofa a zresztą wywaliłem na rozraąd ,przeguby,idrążki i całą reszte sporo i szkoda mi zmieniać go na inny egzemplarz
Gość

Post autor: Gość »

Z silnikami mazdy wychodzi zazwyczaj tak, ze jak sie nie zrobi wszystkiego (pierscienie, panewki, uszczelki, itp.) to padnie to co sie zostawilo.
Gość

Post autor: Gość »

Hubert komplet pierscionkow do 2.0 16V (nominaly) 200 PLN.
Cena sprzed poltora tygodnia.
Japamoto w Poznaniu, uzyj opcji szukaj ... bodajrze w "sklepy przyjazne klubowi"

Pozdro
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Hubert »

nie omieszkam poszukać ale 200 to chyba komplet na tłok. bo jeśli nie to dziwnie atrakcyjna ta cena ciekawe co z jakością pozdrowionka
Gość

Post autor: Gość »

Juz raz opisywalem co i jak z pierscieniami, bodajze jak Cooly sie cieszyl z taniego remontu.

Nie jest jednak tak zle, poniewaz sama mazda wprowadzila (miala przynajmniej) mozliwosc korzystania w ich serwisach ze sprawdzonych dostawcow czesci.
Awatar użytkownika
Hubert
Posty: 34
Rejestracja: 2004-01-23 02:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Hubert »

kolega robił opla wsadził pierścionki z łodzi i po 10 tyś. silnik wyzionoł ducha nie wiem czy da się tu coś zaoszczędzić obyś jak najdłużej jeździł nato niema reguły
Gość

Post autor: Gość »

Ja założyłem hastingsa - 450 zł komplet - zrobilem juz z 20 000 i jest ok. cisnienie super - no zaworki tez docierałem, oleju praktycznie bieze max 0,03 na 10000.

http://www.hastingsmfg.com/piston_rings.htm
Gość

Post autor: Gość »

Greyg, no nie moge na razie powiedziec co i jak z pierscionkami, ale polskie napewno nie byly. Nie pamietam jakiej produkcji.
A ze padlo cos o panewkach, to cena 65 za korbowodowe to troche bardzo malo.
Ja za glowne dalem 155 PLN za komplet, a za korbowodowe 105 PLN.

A pierscionki przetestuje w sierpniu jak odbiore autko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”