
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Bogdan9999
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
A co w takim razie rozumiesz przez słowo udoskonalenia a co przez tuning ? 

PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Bogdan9999
A kute tłoki, przelotowy, całkiem prosty wydech, lekkie koło zamachowe i wiele wiele innych rzeczy, które Bogdan tam zrobił, to nie tuning? Powiedział bym, że jest to, bardzo radykalny tuning który ma na celu podniesienie mocy auta.jarsonik pisze:samochód z udoskonaleniami, bo słowo tuning raczej tutaj nie pasuje
Udoskonaleniem może być np. fotel z pamięcią położenia, bądź sterowanie radiem przy kierownicy.
Ale to i tak wszystko zależy od interpretacji

BTW. Wspaniała robota Bogdan, z niecierpliwością czekam (pewnie nie tylko ja) na zakończenie prac i jakiś filmik jak to wszystko chodzi

Pozdrawiam!
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Bogdan9999
a ja to chyba się przejadę zobaczyć Probaka , mam te kilka kilometrów 

1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Bogdan9999
Do tego dolozyc swap silnika F3 i powiekszenie jego pojemnosci dolozenie do niego turbo to dla mnie tuning jak by nie patrzac
Bogdan swietna robota 


...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Czarne 2.5V6 USA 92r
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
hehe wyjedzie wyjedzie jeszcze w tym miesiącu
Co do posuniętych prac jakie dalej zostały zrobione, to tak w skrócie usztywnione łapy skrzyni klejem poliuretanowym łapa pod silnikiem regenerowana prze TedGum. Hamulec ręczny w końcowej fazie przeróbek wysypały sie stare uszczelniacze czekam na zamówione nowe. Nowy kolektor ssący wyspawany w 90 % zostało kilka mocowań do dospawania i ogólna obróbka aby sie błyszczał Misa olejowa przerobiona i skończona. Zamontowany czujnik poziomu oleju (FE3 seryjnie tego nie miał montowanego), zamontowany czujnik temperatury oleju on będzie odpowiadał za uruchomienie pompy oleju która będzie przetłaczać olej przez chłodnicę oleju. Wmontowane zostały króćce powrotu oleju z turbiny i do układu chłodzenia oleju. CDN... niebawem
Miłego oglądania




Co do posuniętych prac jakie dalej zostały zrobione, to tak w skrócie usztywnione łapy skrzyni klejem poliuretanowym łapa pod silnikiem regenerowana prze TedGum. Hamulec ręczny w końcowej fazie przeróbek wysypały sie stare uszczelniacze czekam na zamówione nowe. Nowy kolektor ssący wyspawany w 90 % zostało kilka mocowań do dospawania i ogólna obróbka aby sie błyszczał Misa olejowa przerobiona i skończona. Zamontowany czujnik poziomu oleju (FE3 seryjnie tego nie miał montowanego), zamontowany czujnik temperatury oleju on będzie odpowiadał za uruchomienie pompy oleju która będzie przetłaczać olej przez chłodnicę oleju. Wmontowane zostały króćce powrotu oleju z turbiny i do układu chłodzenia oleju. CDN... niebawem















PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: Bogdan9999
jak róznica w prac ysilnika będzie po zamontowaniu takiego, jak prezedstawił to bogdan, kolektora??
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Bogdan9999
Różnica będzie taka że silnik dostanie więcej powietrza
(Jeśli się myle to poprawcie mnie) 
Bodzio już mi się nudzi pisanie pochwał w twoim kierunku
No ale nic innego nie da się napisać. Zaj*****a robota



Bodzio już mi się nudzi pisanie pochwał w twoim kierunku



Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Różnica będzie taka że:
1. po naciśnięciu na gaz auto szybciej zareaguje.
2. seryjny kolektor ma długie kanały około 40-45 cm i są zwężone o prawie 1.3 średnicy ten zwężeń nie ma i jest jeszcze rozszlifowany, kanały mają długości 12 cm.
3. wydajność seryjnego kolektora nie wystarczyła by na zapewnienie odpowiedniej ilości powietrza.
4. ten zajmuje mniej miejsca pod maską
5. waga nowego kolektora to 1/3 starego to taki mały zysk przy okazji
Tak czy inaczej ma na celu ten kolektor zapewnić poprawę osiągów
Szkoda tylko że nie mam do poszczególnych modyfikacji tz. po każdej zmianie wykresu z hamowni
Było by od razu wiadomo co i jak 
1. po naciśnięciu na gaz auto szybciej zareaguje.
2. seryjny kolektor ma długie kanały około 40-45 cm i są zwężone o prawie 1.3 średnicy ten zwężeń nie ma i jest jeszcze rozszlifowany, kanały mają długości 12 cm.
3. wydajność seryjnego kolektora nie wystarczyła by na zapewnienie odpowiedniej ilości powietrza.
4. ten zajmuje mniej miejsca pod maską
5. waga nowego kolektora to 1/3 starego to taki mały zysk przy okazji

Tak czy inaczej ma na celu ten kolektor zapewnić poprawę osiągów



PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
Z tym kolektorem to byłbym ostrożny. Bo przecież fabryczny był projektowany przez cały sztab inżynierów z MAZDY i po coś ma te dłuższe kanały dolotowe, a co z rezonansami powietrznymi, tłumieniem zawirowań itp?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999
Ale nie do tego silnika i nie do tej turbiny...
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
W ogóle nie był projektowany do turbo a przede wszystkim nie do takiej mocy jaką chcę osiągnąć. Zresztą nie jestem w tym pionierem jeśli jest dobrze wykonany to idzie to na +. Kiedyś miałem kolektor od 2.2 przy tym silniku założony ale to była pomyłka. Kolektor od 2.2 ma kanały 28/40mm a Kolektor od FE3 ma 28/46mm.
Ogólnie rzecz biorąc kolektor do F2 turbo wzięli żywcem od F2 wolnossącego zmieniając tylko podciśnienia. A tego nie nazwałbym przemyśleniem inżynierów a raczej cięcie kosztów aby jak najtaniej do wolnossącego silnika mazdy założyć turbo. Przypatrz się ile i jakie zmiany zastosowali biorąc pod uwagę silnik 2.2 a 2.2 turbo wszystko robione jak najtańszym kosztem dolot to porażka w tym aucie nawet nie chciało im się zmieniać położenia i kształtu puszki filtra wiec zrobili plątaninę rur aby to wszystko jakoś ze sobą połączyć. Jest to dobre gdy taki samochodzik trafia w ręce tunera i chce więcej wyciągnąć mocy z auta ale traci na tym reputacja auta 2.2 ale tylko 147 km cóż coś za coś. Ale taki tuner tanim kosztem zyskuje bardzo wiele nie ingerując w elektrykę czy zmianę turbiny. A turbina w 2.2 turbo wcale nie jest taka mało wydajna tylko ostro jak by to nazwać „zduszona” czy ograniczona przez właśnie dolot i wydech.
Drzymek kiedy Ty swoim autem zamierzasz na hamownie pojechać ? Już trochę nim jeździsz więc powinieneś go sprawdzić jak to wygląda i jaki wynik ustawisz do pokonania
Ogólnie rzecz biorąc kolektor do F2 turbo wzięli żywcem od F2 wolnossącego zmieniając tylko podciśnienia. A tego nie nazwałbym przemyśleniem inżynierów a raczej cięcie kosztów aby jak najtaniej do wolnossącego silnika mazdy założyć turbo. Przypatrz się ile i jakie zmiany zastosowali biorąc pod uwagę silnik 2.2 a 2.2 turbo wszystko robione jak najtańszym kosztem dolot to porażka w tym aucie nawet nie chciało im się zmieniać położenia i kształtu puszki filtra wiec zrobili plątaninę rur aby to wszystko jakoś ze sobą połączyć. Jest to dobre gdy taki samochodzik trafia w ręce tunera i chce więcej wyciągnąć mocy z auta ale traci na tym reputacja auta 2.2 ale tylko 147 km cóż coś za coś. Ale taki tuner tanim kosztem zyskuje bardzo wiele nie ingerując w elektrykę czy zmianę turbiny. A turbina w 2.2 turbo wcale nie jest taka mało wydajna tylko ostro jak by to nazwać „zduszona” czy ograniczona przez właśnie dolot i wydech.
Drzymek kiedy Ty swoim autem zamierzasz na hamownie pojechać ? Już trochę nim jeździsz więc powinieneś go sprawdzić jak to wygląda i jaki wynik ustawisz do pokonania

PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
Szczerze mówiąc to tuning mnie przestał bawić. Chce tylko doprowadzić silnik do jak najlepszej kondycji i cieszyć się autem. Gdybym teraz miał wybór: tuningować, czy sprzedać i kupić mocniejsze seryjne auto to wybrałbym opcję nr2 (ew dolot i wydech żeby ładnie grało). W tym momencie od 20 tys zł można kupić auta które seryjnie mają pow 300koni (m3, firebird, camaro, SL500, stealth) i po prostu nimi jeździć nie martwiąc się o szybsze zużycie silnika, że się coś rozpadnie.
Na dobry tuning auta to trzeba mieć duuużo kasy, czasu, nerwów, dostępność części itp...
Na dobry tuning auta to trzeba mieć duuużo kasy, czasu, nerwów, dostępność części itp...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999


Drzymka porwali kosmici!
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
Kocurq, taka wredna prawda, że można się narobić i nakombinować, a pierwsza napotkana m3 robi z probków kotlety.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999
I można jej dać klapsiora? 

- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Drzymku chciał bym zobaczyć jak będziesz jeździł (m3, firebird, camaro, SL500, stealth) które kupisz za 20 tys i nie będziesz sie martwił tyko jeździł
Chyba bajek sie naoglądałeś sorka ale które auto w wieku powiedzmy 15 lat bo na młodsze ta kasa nie starczy będzie w 100 % sprawne i nie brak będzie nic dłubać. Te auta są produkowane aby zap-------ć i tak ludzie nimi jeżdżą a jak sie zaczyna sypać po zobaczeniu kosztów sprzedają pod przykrywką, zmieniam na nowsze mocniejsze lub wyjazd za granice do pracy na stałe. A jeśli jakieś auto nie wymaga wkładu finansowego to zobacz jakie ceny ludzie wołają niemal 2 lub 3 krotnie wyższe. Przykład Lukaska.
Za 20 tyś Drzymku probka z seryjnym silnikiem można spokojnie zrobić do takiej mocy jak na filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=5VmFxWPk ... re=related
lub coś z innym silnikiem też seryjnym probe
http://www.youtube.com/watch?v=jqP0Fg-f ... L&index=23
W tym pierwszym linku te probe ma 325 KM ile NM nie wiem nie było podane ale chciał bym zobaczyć jak te pierwsze lepsze M3 lub firebird robi tego probka na kotlety hehe
Ten 2 probek też ma coś ponad 300 km bo ciągnie masakrycznie.
I teraz stoisz przed wyborem wolisz mieć auto do roboty za 20 tyś lub zrobione na cacy Probe które możesz śmiało pokazać w TVN
Tuning nie zawsze się udaje jeśli człowiek się nie zna i dlatego tyle to kosztuje jeśli byś się znał na tym i robisz to raz a dobrze to i autem się cieszysz długo.
Jutro nowa porcja fotek. W niedziele może uda mi się już włożyć silnik do karoserii
Ale to niedziela ah te czasy.

Za 20 tyś Drzymku probka z seryjnym silnikiem można spokojnie zrobić do takiej mocy jak na filmiku.
http://www.youtube.com/watch?v=5VmFxWPk ... re=related
lub coś z innym silnikiem też seryjnym probe
http://www.youtube.com/watch?v=jqP0Fg-f ... L&index=23
W tym pierwszym linku te probe ma 325 KM ile NM nie wiem nie było podane ale chciał bym zobaczyć jak te pierwsze lepsze M3 lub firebird robi tego probka na kotlety hehe

I teraz stoisz przed wyborem wolisz mieć auto do roboty za 20 tyś lub zrobione na cacy Probe które możesz śmiało pokazać w TVN

Jutro nowa porcja fotek. W niedziele może uda mi się już włożyć silnik do karoserii

PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Bogdan ma rację dobre auto w dobrym stanie nigdy nie jest tanie 
Ja rozumiem Bogdana bardzo dobrze tuning to bardzo fajna sprawa. Wczoraj na parkingu w markecie podszedł gość który jeździ m3 e36 i się nyską podniecał, wiesz jakie to faje uczucie prawie codziennie ktoś się zachwyca autem które zbudowałem
Ale jest też inna ciemna strona tuningu .... chciał bym już rozpocząć kolejny projekt który mam w głowie ale do czasu aż sprzedam nisana nie mogę tego zrobić .

Ja rozumiem Bogdana bardzo dobrze tuning to bardzo fajna sprawa. Wczoraj na parkingu w markecie podszedł gość który jeździ m3 e36 i się nyską podniecał, wiesz jakie to faje uczucie prawie codziennie ktoś się zachwyca autem które zbudowałem

- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
Owszem, jest to przyjemna sprawa kiedy otwierasz maskę, a koledzy krzyczą "ja pierd***" a to co jest pod maską to tylko twoja zasługa i ciężka praca. Z drugiej strony łatwiej jest naprawiać seryjne auto niż mocno tuningować i wydaje mi się że wcale nie kosztowniej.
Ale powiedzcie szczerze kto z Was ma jeszcze na tyle czasu i zapału co Bogdan?
Lukask, masz 2 mocne auta nyse i amg. Gdybyś nie miał żadnego i tylko jedno z nich mógł kupić, to które byś wybrał, biorąc pod uwagę koszty, czas i nakład pracy, oraz efekt końcowy jakim jeździsz?
Ale powiedzcie szczerze kto z Was ma jeszcze na tyle czasu i zapału co Bogdan?
Lukask, masz 2 mocne auta nyse i amg. Gdybyś nie miał żadnego i tylko jedno z nich mógł kupić, to które byś wybrał, biorąc pod uwagę koszty, czas i nakład pracy, oraz efekt końcowy jakim jeździsz?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Bez gadania AMG 

- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Bogdan9999
Łukasz się starzeje po prostu
, ale jest w tym prawda że łatwiej (może lepiej może nie?) i taniej jest kupić mocne auto niż tuningować żeby osiągnąć podobne efekty 


Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Lukask widać że na łatwiznę nie idziesz jak tak
Skoro masz nyse
Panowie ludzie którzy tyningują auta to tacy którzy chcą sie czymś wyróżnić powiedzmy z niczego zrobić coś którzy nie lubią iść na łatwiznę. A kupując AMG sorka ale te auto mogę mieć ja, ty i setki tysięcy innych osób czyli ogólnie rzecz biorąc auto dla mas i każde jest takie same. Tuningowe jak np. mam ja nie ma nikt bo to jedyny taki egzemplarz na świecie. Mogą być podobne ale nie takie same. Więc każdy wybiera to co mu pasuje


Panowie ludzie którzy tyningują auta to tacy którzy chcą sie czymś wyróżnić powiedzmy z niczego zrobić coś którzy nie lubią iść na łatwiznę. A kupując AMG sorka ale te auto mogę mieć ja, ty i setki tysięcy innych osób czyli ogólnie rzecz biorąc auto dla mas i każde jest takie same. Tuningowe jak np. mam ja nie ma nikt bo to jedyny taki egzemplarz na świecie. Mogą być podobne ale nie takie same. Więc każdy wybiera to co mu pasuje

PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Bogdan9999
Bogdan masz racje ale Drzymek tez ją ma lepsze jest 300 koni AMG niż 300 koni wydłubane z małego silnika ogromnym doładowaniem
I jest jeszcze jedna różnica takie fabrycznie mocne auto zrobi kilkaset tysięcy bezawaryjnie a auta po tuningu siadają dużo częściej.I najważniejsze fabryczna moc czy też moc po fabrycznym tuningu idzie zawsze w połączeniu z pozostałymi parametrami jak droga hamowania itp. przy tuningu wiele osób o tym zapomina.I na szczęście setki tysięcy AMG na pewno nie będzie bo te auta nie wychodzą w takich ilościach
Na allegro znajdziesz więcej aut po tuningu niż takich AMG jak moje 



- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Bogdan9999
I właśnie Lukask uderzył w samo sedno. Auto fabryczne z dużą mocą pozbawione jest wad auta tuningowanego, jak szybsze zużywanie się części, samoróbki, na które nie masz żadnego atestu i pewności że w najbardziej kryzysowych sytuacjach zdadzą egzamin (np. przeróbka układu hamulcowego itp.), czy też najzwyczajniejsze stopienie tłoków (przypomnij sobie Bogdan sytuację sprzed kilku lat - o ile się nie mylę to Ci tłoki popłynęły), no i nie masz wrażenia że po przejechaniu 1000km za granicą auto ci wysiądzie w najmniej odpowiednim momencie. Każda grubsza ingerencja w samochód (a szczególnie w elektronikę) niesie ze sobą spore ryzyko w późniejszej eksploatacji.
Z drugiej strony posiadanie wyjątkowego auta, unikalnego mechanicznie też jest czymś przyjemnym, lecz co do emocji, to moim zdaniem większe emocje wzbudza auto które ma pojemność np. 5.0 i 400 koni, niż auto które ma 2.0 i 250 koni
A tu dla porównania oferta allegro:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8839099
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8915788
Niech to nawet wymaga wkładu paru tysiączków, to i tak warto...
Piszę to z perspektywy tunera, który wydał sporą ilość kasy, poświęcił mnóstwo czasu i pracy a daleko mu jeszcze do takich osiągnięć jak fabryczne AMG, czy m3 lub firebird. A wieczne siedzenie w garażu i paplanie się w smarze i oleju też mnie nie zadowala bo marzę, żeby sobie pojeździć z taką gracją i zapasem mocy jak choćby RX w swoim WS6.
Bogdan, co byś czuł gdyby po tylu latach ciężkiej pracy i wydanym majątku, przyszło Ci stanąć na ćwiartkę z fabrycznym AMG Lukasa i dostałbyś baty...
I nie myślcie że piszę tak ponieważ dostałem ostatnio baty od innego auta. Nic takiego nie miało miejsca. Po prostu uważam że lepiej jest wybrać mocniejsze fabryczne auto które ma już to wszystko co tak usilnie próbujemy nadrobić tuningiem.
p.s. Przeróbki do jakich ograniczę się w przyszłości w autach "po Probkowych" to będą dolot i wydech, żeby ładnie grało
Z drugiej strony posiadanie wyjątkowego auta, unikalnego mechanicznie też jest czymś przyjemnym, lecz co do emocji, to moim zdaniem większe emocje wzbudza auto które ma pojemność np. 5.0 i 400 koni, niż auto które ma 2.0 i 250 koni
A tu dla porównania oferta allegro:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8839099
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8915788
Niech to nawet wymaga wkładu paru tysiączków, to i tak warto...
Piszę to z perspektywy tunera, który wydał sporą ilość kasy, poświęcił mnóstwo czasu i pracy a daleko mu jeszcze do takich osiągnięć jak fabryczne AMG, czy m3 lub firebird. A wieczne siedzenie w garażu i paplanie się w smarze i oleju też mnie nie zadowala bo marzę, żeby sobie pojeździć z taką gracją i zapasem mocy jak choćby RX w swoim WS6.
Bogdan, co byś czuł gdyby po tylu latach ciężkiej pracy i wydanym majątku, przyszło Ci stanąć na ćwiartkę z fabrycznym AMG Lukasa i dostałbyś baty...
I nie myślcie że piszę tak ponieważ dostałem ostatnio baty od innego auta. Nic takiego nie miało miejsca. Po prostu uważam że lepiej jest wybrać mocniejsze fabryczne auto które ma już to wszystko co tak usilnie próbujemy nadrobić tuningiem.
p.s. Przeróbki do jakich ograniczę się w przyszłości w autach "po Probkowych" to będą dolot i wydech, żeby ładnie grało

BEAUTY...POWER...SOUL...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999
A ile masz koni za tę kasę i co już wygrałeś? Drzymek, skończ auto tak na tip-top i wtedy porównuj przyjemność jazdy, korzystania, moc i bezawaryjność z seryjnymi mocnymi autami. A do tej pory pozostaw opinie ludziom, którzy już taką drogę przeszli.Drzymek pisze:Piszę to z perspektywy tunera, który wydał sporą ilość kasy, poświęcił mnóstwo czasu i pracy
Jak na razie to możemy sobie pogdybać, ale bez żadnych sensownych podstaw. Ja też mogę powiedzieć, że auta tuningowane to g... bo trzeba dużo kasy, dużo palą i kiepsko jeżdżą.