Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
To nie ma znaczenia gdyż na zimnym silniku różnica nie występuje! A poza tym, patrząc na auto na postoju pierwszy vris jest cały czas otwarty - otwiera się zaraz po włączeniu silnika, a drugi wcale nie reaguje!Nie wiem w końcu jak powinno się sprawdzać te je...ne vrisy, czy na postoju też mają działać prawidłowo, czy tylko podczas jazdy???!!!???
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Ja jak testuje na odpalonym to manewruje gazem tak żeby nie zgasł. Sprawdź jeszcze na rozgrzanym do normalnej temp pracy silniku i na chodzie i na zgaszonym, ale wątpię żeby było jednak coś uwalone. Polecam Ci sprawdzić wężyki od podciśnienia sterujące vrisami itd. Może ktoś wcześniej kombinował przy dolotowym i coś skrewił. TU masz schemat.ŁUKASZ V6 pisze:witam, chciałem sprawdzić kody błędów,ale po zwarciu za pomocą drucika ze spinacza tych pinów, to auto:
na zgaszonym nic nie miga,
po próbie włączenia auta odpala alezaraz jak puszczę kluczyk to gaśnie-czy coś źle robie?
Vris 1 - 3500-4800 obrotów
Vris 2 - 4800-6500 obrotów jak mnie pamięć nie myli.
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Panowie, a jeśli to wina aparatu zapłonowego jak pisze mario to czy jakiś elektryk mi to może w jakiś sposób sprawdzić?
Aha - jak byłem u mechaniora to powiedział że auto ma wypadanie zapłonów czy coś takiego, od czego to może być? Czy to wina aparatu i czy wtedy może to właśnie być powodem słabego przyśpieszenia?
Aha - jak byłem u mechaniora to powiedział że auto ma wypadanie zapłonów czy coś takiego, od czego to może być? Czy to wina aparatu i czy wtedy może to właśnie być powodem słabego przyśpieszenia?
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Witam po dluższej przerwie!!!
Sprawdzilem w końcu kody w moim aucie:
8- przeplywomierz
10- czujnik temp.powietrza
17- lewa (przednia) sonda lambda - napięcie nie zmienia się!!!
Pytanie następujące- jak sprawdzić i czy się da ww. bo jak wiadomo wcale te rzeczy nie muszą być popsute???
Jeśli już trzeba będzie wymienić to na jaką np sondę wymienić,ori czy są jakieś zamienniki???
I po 3 - gdzie znajduje się sonda i ten czujnik???
pozdro
ps: znalazŁem coś takiego: http://www.allegro.pl/item455813301_uni ... _nowa.html
będzie to dobre???
Sprawdzilem w końcu kody w moim aucie:
8- przeplywomierz
10- czujnik temp.powietrza
17- lewa (przednia) sonda lambda - napięcie nie zmienia się!!!
Pytanie następujące- jak sprawdzić i czy się da ww. bo jak wiadomo wcale te rzeczy nie muszą być popsute???
Jeśli już trzeba będzie wymienić to na jaką np sondę wymienić,ori czy są jakieś zamienniki???
I po 3 - gdzie znajduje się sonda i ten czujnik???
pozdro
ps: znalazŁem coś takiego: http://www.allegro.pl/item455813301_uni ... _nowa.html
będzie to dobre???
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Tu masz wszystko co potrzeba
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
Co do sond to najlepiej wymień obie od razu(przed zakupem sprawdź rozmiar gwintu na w starej sondzie)
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40
Co do sond to najlepiej wymień obie od razu(przed zakupem sprawdź rozmiar gwintu na w starej sondzie)
Probe '93 2.5 V6
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
dzięki panowie, czyli w takim razie coś takiego byloby ok?http://www.allegro.pl/item462453480_uni ... odowa.html
Może ktoś wie na jaki klucz jest ta sąda w Probe??? Na 22???
Może ktoś wie na jaki klucz jest ta sąda w Probe??? Na 22???
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 2008-08-26 11:09
- Galeria: viewtopic.php?t=15925
- Lokalizacja: Brodnica
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
a może jest tak że na zimnym silniku działa ci ssanie automatyczne i utrzymuje wysokie obroty i dlatego tak ci ciągnie a potem jak już sięrozgrzeje to ssanie się wyłącza
FORD PROBE GEN II 2.0 16 v 1997r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Ale raczej nie jeżdzi używając samego sprzęgła, gazu też dodaje...
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
coś na pewno jest nie tak, wywala mi te błędy więc muszę to powymieniać i się okaże czy to tylko to czy jeszcze coś innego 

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
ja mam problem jak moj proboszcz 2.5 v6 zchodzi z ssania to troszke jak by mu paliwa brakowalo czasami idzie dobrze a czasami nie chce przyspieszac jhaka moze byc przyczyna wymienilem swiece kable nowy zaplon wszystkie filtry a problem dalej jest jak sie ssanie wyloczy to czasami sie muli czy to moze byc pompa paliwa prosze pomorzcie 

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Witam, tak się zastanawiam czy w aucie z sekwencyjną instalką lpg przepływomierz ma jakieś znaczenie. Wyskoczył mi błąd przepływki, a auto jeździ tak samo źle na benie jak na lpg. Może wcale przeplywka nie jest uszkodzona??? A propos tego:http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40 rezystancja wyszła mi 2,5 kOhma orzy 15 st C, czy oznacza to że mam spiepszone przewody czy czujnik?
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
jakieś nowości w temacie? Mam taki sam problem, różnica nie jest duża, aczkolwiek odczuwalna
Zrobiłem porządny remoncik, dolot szczelny, sam już nie wiem
Spróbuję jeszcze z modułem, chyba że macie jeszcze jakieś pomysły?

Zrobiłem porządny remoncik, dolot szczelny, sam już nie wiem

Spróbuję jeszcze z modułem, chyba że macie jeszcze jakieś pomysły?
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
było V6 2,5l '94 USA
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Jak tam? Uporałeś się z tym problemem??? Ja niestaty NIE!!!
Przewody wymienione, i dalej to samo!

Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Jeszcze nie, chwilowo nie mam czasu się z tym bawić
Będę próbował później, a o wynikach Cię poinformuję
pozdro

Będę próbował później, a o wynikach Cię poinformuję

pozdro
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
było V6 2,5l '94 USA
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Zauważyłem też, że auto ma kopa tylko na ssaniu, później jak obroty mu spadają na jałowym do tych 700 obr/min to już się zamula...
Też tak masz?
Też tak masz?
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
nie, u mnie ma kopa cały czas, ale jak się już zagrzeje dosyć mocno (ok 40 minut jazdy, bądź jazda na mieście, korki, wysoka temperatura na zewnątrz itp) to spada mu przyśpieszenie. Nie jest to drastyczny spadek, ale wyczuwalny
zobaczymy, jakoś trzeba tę przyczynę znaleźć
pozdro

zobaczymy, jakoś trzeba tę przyczynę znaleźć

pozdro
V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
było V6 2,5l '94 USA
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
Dla pewności: dolot oryginalny?
Re: UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU W PROBE 2,5 V6
U mnie jak najbardziej 

V6 2,5l '93 Euro
było V6 2,5l '94 USA
było V6 2,5l '94 USA