check engine świeci się cały czas
check engine świeci się cały czas
mam problem kupiłem niedawno probe 2,2 gt rok 89 uzupełniałem żarówki w liczniku i okazało się że świeci cały czas check engine co to może być niech ktoś pomoże.
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Też się nie spotkałem żeby świeciła cały czas lampka check engine. Najpierw bym sprawdził jaki jest kod błędu skoro świeci. kody błędów znajdziej bodajże na strefie zrzutu. Opis jak sprawdzić - opcja "szukaj". kiedyś zamieszczałem opis ze zdjęciami.
Jeśli nie ma żadnych błędów należało by się zastanowić czemu się świeci?? Jeśli błędy wykryje to należało by naprawić zdubane rzeczy.
Pozdrawiam
p.s. daj znać czy coś zrobiłeś w tym temacie.
Jeśli nie ma żadnych błędów należało by się zastanowić czemu się świeci?? Jeśli błędy wykryje to należało by naprawić zdubane rzeczy.
Pozdrawiam
p.s. daj znać czy coś zrobiłeś w tym temacie.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Dżizys jak Ci ludzie wymyślają
Za niedługą będą ją odłączać żeby nie spalić tylnej wycieraczki
Jakoś ludzie mają turbo i gaz i jakoś jeżdżą.
Spróbuj ją podpiąć i zobaczysz?? Wogóle niby jak może być odłączona?? Nie ma jej wcale a zamiast niej masz od razu kolektor?? Czy jest turbina tylko nie jest podpięta pod elektrykę?? Jaki masz GAZ??
Za niedługą będą ją odłączać żeby nie spalić tylnej wycieraczki
Jakoś ludzie mają turbo i gaz i jakoś jeżdżą.
Spróbuj ją podpiąć i zobaczysz?? Wogóle niby jak może być odłączona?? Nie ma jej wcale a zamiast niej masz od razu kolektor?? Czy jest turbina tylko nie jest podpięta pod elektrykę?? Jaki masz GAZ??
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Najbezpieczniej było by to rozebrać i pooglądać, jakąś diagnozę postawić. Szkoda by było zepsuć turbinę przez nieuwagę. Jeśli jest tam jakaś wstawka to po rozebraniu zastanowić się co ona tam robi?? Gość coś ściemnia. Lepiej żeby powiedział prawdę bo...
Gaz masz zwykły podłączony do lambda czy sekwencję??
Gaz masz zwykły podłączony do lambda czy sekwencję??
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
nie koniecznie. Ja w swoim mam zwykły gaz z emulatorem. Całość podpieta do sondy zeby regulował spalinami. Nigdy mi jeszcze nie zapaliła się lampka check engine nie mówiąc o tym żeby świeciła cały czas. Raz miałem problemy i faktycznie pokazywała błąd ale było to związane z modułem aparatu zapłonowego i pękniętą kopułką. Iskra była źle podoawana i komp szalał.
p.s. ja nie mam turbo ale Asdero miał zwykłą instalację i jeździł, Cynki ma gaz i też jeździ (z tym że ma sekwencję), Twardy ma zwykłą isntalację i też jeździ.
też podjedź do zaufanego gazownika niech Ci ziornie na to bo gość coś ściemnia.
I zczytaj sobie kody błędów.
p.s. ja nie mam turbo ale Asdero miał zwykłą instalację i jeździł, Cynki ma gaz i też jeździ (z tym że ma sekwencję), Twardy ma zwykłą isntalację i też jeździ.
też podjedź do zaufanego gazownika niech Ci ziornie na to bo gość coś ściemnia.
I zczytaj sobie kody błędów.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Witam ja dzis odebrałem moje probe 2.2gt od gazownika. Okazało sie ze odłączył mi turbine bo uważa że na wolnych obrotach turbo dmucha powietrze i silnik dostaje zbyt ubogą dawke gazu. No i jeszcze jedno zaczeła sie zapalac lampka check engine. Jestem załamany samochód stracił 50% mocy i nie wiem co mam teraz zrobic. Wiem ze zalozyli mi zwykła instalacje
Ja pierwszy raz słyszę o takich rzeczach. Ach Ci gazownicy......!!! Jeśli gość by mi tak powiedzał to bym go na pewno zmienił.
Faktem jest że do turbiny najlepsza jest sekwencja. Minusem jej koszt. Ale ile nerwów zaoszczędzicie.
Faktem jest że do turbiny najlepsza jest sekwencja. Minusem jej koszt. Ale ile nerwów zaoszczędzicie.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Witam u mnie gazownik połączył wlot powietrza do turbiny z wylotem i w ten sposób ominął turbinę. Stwierdził że elektrozawór który reguluje dopływ powietrza do turbiny nie zamyka sie na wolnych obrotach i w ten sposób dmucha cały czas powietrze. a co zrobili u ciebie. Jutro rozebiorę ten elektrozawór i sprawdzę czy ten gazownik miał rację