Witam serdecznie,
rozwiejcie moje dylematy. Czy 2,5LV6, to na 100% pełny sewencyjny wtrysk benzyny?Sam już zgłupiałem, gazownik pyta mnie o to przed montażem SGI.
Wydaje mi się, że tak, ale wolę spytać fachowców.
Jerry
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Pełny sekwencyjny wtrysk benzyny , czy też nie pełny ?
nie jestem fachowcem w tego słowa znaczeniu, ale mogę Ci piowiedzieć że sterownik wyzwala każdy wtryskiwacz z osobna na podstawie sygnałów z aparatu zapłonowego. Sygnały są 2: szybki i zwłoczny. Gazolowi to powinno wystarczyć.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Fachowcem nie jestem,ale co go to obchodzi, bo nie rozumiem...
Masz wielopunktowy wtrysk paliwa i tyle mu do wiadomości przed instalacją LPG. Naprawde nie wiem o co chodzi temu gazolowi. Zresztą to on powinien se sprawdzić w opisie montażu do Proba/Mazdy 626 jak go coś interesuje i mu potrzebne do montażu.
Lepiej bym się zastanowił nad tym gazolem, bo jak to jakiś "Fahowiec", to radzę bardzo uważać. Jak montujesz zwykłą inst. to łatwo jest puścić z dymem przepływomierz, a jak sekwencję, to tez mogą być spore problemu u papraka - takie jak ja mam. Już 11 miesiąc i nic się z tego LPG nie urodziło
. A to emulator syfny załorzył... a to takie tam... (teraz gaśnie co jakiś czas, szarpie, krztusi się... i nikt nie wie czemu i jak to naprawić) sekwencja powinna dobrze chodzić w Probe II gen. , a jedyne co jest istotne, to czy masz OBD1, czy OBD2 przy zakupie inst. Do 95 chyba było OBD I, a późnie OBD II, ale pewny nie jestem. Jakiej firmy Ci montuje? Nie zakładaj BiGazu!!!!
Masz wielopunktowy wtrysk paliwa i tyle mu do wiadomości przed instalacją LPG. Naprawde nie wiem o co chodzi temu gazolowi. Zresztą to on powinien se sprawdzić w opisie montażu do Proba/Mazdy 626 jak go coś interesuje i mu potrzebne do montażu.
Lepiej bym się zastanowił nad tym gazolem, bo jak to jakiś "Fahowiec", to radzę bardzo uważać. Jak montujesz zwykłą inst. to łatwo jest puścić z dymem przepływomierz, a jak sekwencję, to tez mogą być spore problemu u papraka - takie jak ja mam. Już 11 miesiąc i nic się z tego LPG nie urodziło

Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
Zmieniłem gazownika, rzeczywiście jeżeli "fachowiec" o to pyta to chyba nie jest fachowcem.Wiem już, że 2,5L jest w pełni sekwencyjny.
A propos instalki, będę montował OMVL Dream, taką jak mają Cynki i Axel. Odroczyłem montaż do momentu wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów, ciężko ją dostać, jeszcze nie mam, robota banalna ale materiałów brakuje.
3majcie się,
Jerry
A propos instalki, będę montował OMVL Dream, taką jak mają Cynki i Axel. Odroczyłem montaż do momentu wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów, ciężko ją dostać, jeszcze nie mam, robota banalna ale materiałów brakuje.
3majcie się,
Jerry
A tak naprawdę, to cały ogólny obraz potrafi popsuć jedna mała duperela.
Gazol w komplecie dostaje różne elementy, ale niektórych nie dostaje... wiadomo butli w paczce mu nie dorzucą , bo to gdzie indziej kupuje.
I teraz całość składa się z różnych elementów.
Gazol wybiera jakie elementy chciałby załorzyć.....
U mnie wybrał syfny emulator, którego bez niszczenia go, nie dało się sprawdzić.
No i to był główny problem.... a teraz po wymianie... jest dalej problem..... obstawiam, że takie dłubanie przy tych kablach.. przecinanie i lutowanie nie wyszło w efekcie na dobre.
A najważniejsze to dobry fachowiec o ile tacy istnieją wogóle.
Gazol w komplecie dostaje różne elementy, ale niektórych nie dostaje... wiadomo butli w paczce mu nie dorzucą , bo to gdzie indziej kupuje.
I teraz całość składa się z różnych elementów.
Gazol wybiera jakie elementy chciałby załorzyć.....
U mnie wybrał syfny emulator, którego bez niszczenia go, nie dało się sprawdzić.
No i to był główny problem.... a teraz po wymianie... jest dalej problem..... obstawiam, że takie dłubanie przy tych kablach.. przecinanie i lutowanie nie wyszło w efekcie na dobre.
A najważniejsze to dobry fachowiec o ile tacy istnieją wogóle.
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt: