 Przecież koło powinieneś mieć założone na wałku, zakładasz pasek na koła i napinasz a nie zakładasz koła razem z założonym już paskiem. Nie bez powodu w rozrządzie jest napinacz paska
  Przecież koło powinieneś mieć założone na wałku, zakładasz pasek na koła i napinasz a nie zakładasz koła razem z założonym już paskiem. Nie bez powodu w rozrządzie jest napinacz paska 
 Przecież koło powinieneś mieć założone na wałku, zakładasz pasek na koła i napinasz a nie zakładasz koła razem z założonym już paskiem. Nie bez powodu w rozrządzie jest napinacz paska
  Przecież koło powinieneś mieć założone na wałku, zakładasz pasek na koła i napinasz a nie zakładasz koła razem z założonym już paskiem. Nie bez powodu w rozrządzie jest napinacz paska 
 Zawsze nakładałem razem z kołem
 Zawsze nakładałem razem z kołem  Ciężko troche, ale do wykonania heh. A coś odnośnie pozycji tzn. dziurka ma wchodzić pod numerek 1 ?
  Ciężko troche, ale do wykonania heh. A coś odnośnie pozycji tzn. dziurka ma wchodzić pod numerek 1 ? 
  Kontrolnie robisz dwa pełne obroty wałem, sprawdzasz czy znaki się pokrywają, jeżeli tak to odpalasz motor
 Kontrolnie robisz dwa pełne obroty wałem, sprawdzasz czy znaki się pokrywają, jeżeli tak to odpalasz motor 

 Może jakieś wskazówki na co trzeba uwarzac przy wymianie pompy wody?
  Może jakieś wskazówki na co trzeba uwarzac przy wymianie pompy wody?  Z góry dzięki za rady
  Z góry dzięki za rady 
 )
 ) Ale klepisko też nie jest złe.
  Ale klepisko też nie jest złe. 
 
 He he no może i czasem tak..Sory bardzo niechce nikogo obrazać ale
japierdziele jakie czasami są tu pierdoły pisane
 
  Warszawa - Route 66
 Warszawa - Route 66  Jakiego koloru masz Probka bo ostatnio widziałem pare jedynek może bujasz się gdzieś w okolicach grochowa?
 Jakiego koloru masz Probka bo ostatnio widziałem pare jedynek może bujasz się gdzieś w okolicach grochowa?
Jak każdy... i dlatego mamy to forum żeby się odzielenićPrezes1986 pisze:Nie przejmuj się na początku też byłem zielony


 . Próbowałeś dokręcic?. Zdejmij pokrywę i zobacz w jakim stanie łożyska ślizgowe (panewki) wałka. Jeżeli masz luz z całym wałkiem rozrządu od strony koła to pierwsza panewka od lewej licząc może byc zajechana i to spowodowało luz że Ci poszło uszczelnienie wałka i sadzi olej stamtąd. Spróbuj sprawdzic dokręcenie wałku rozrządu ( te 10 śrub co trzymają wałek razem z wałeczkami na których są dźwigienki od popychaczy. (pamiętac o odpowiedniej kolejności dokręcania śrub
 . Próbowałeś dokręcic?. Zdejmij pokrywę i zobacz w jakim stanie łożyska ślizgowe (panewki) wałka. Jeżeli masz luz z całym wałkiem rozrządu od strony koła to pierwsza panewka od lewej licząc może byc zajechana i to spowodowało luz że Ci poszło uszczelnienie wałka i sadzi olej stamtąd. Spróbuj sprawdzic dokręcenie wałku rozrządu ( te 10 śrub co trzymają wałek razem z wałeczkami na których są dźwigienki od popychaczy. (pamiętac o odpowiedniej kolejności dokręcania śrub  ). Jak zdejmiesz dekiel to zobaczysz od razu w jakim stanie popychacze i krzywki na wałku. A co do zajechanej głowicy to nie myśl, że trzeba pałowac silnik, jak Ci płyn wyleci z układu to nawet przy 100 - ce możesz ją przegżac, ja miałem farta bo jeszcze trochę i by mi uszczelkę wyssało spod głowicy. Napewno będzie do wymiany uszczelnienie wałka od strony koła jeżeli Ci stamtąd sadzi olej.
 ). Jak zdejmiesz dekiel to zobaczysz od razu w jakim stanie popychacze i krzywki na wałku. A co do zajechanej głowicy to nie myśl, że trzeba pałowac silnik, jak Ci płyn wyleci z układu to nawet przy 100 - ce możesz ją przegżac, ja miałem farta bo jeszcze trochę i by mi uszczelkę wyssało spod głowicy. Napewno będzie do wymiany uszczelnienie wałka od strony koła jeżeli Ci stamtąd sadzi olej. .
 .U mnie rok temu ceny przedstawiały sie tak:pene_czw pisze:Ile was kosztuje wymiana kompletnego rozrządu i co ile go wymieniacie?
Ja kupilem 2lata temu autko 240.000 wymieniłem rozrząd i teraz mam 298.500 i sie przymierzam do kolejnej wymiany.
