Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
klakson nie działa
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
klakson nie działa
jak rozebrać kierownice w Probku??...klakson był i nagle przestał działać..moze jest jakiś bezpiecznik od niego
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
rozebrać kierownice jest bardzo prosto wystarczy sie nachylić od odkręcić dwie śrubki od tylnej strony kierownicy. A otym bezpieczniku to też jestem ciekawy bo mi też klakson przestał działać.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Moglibyście czasem wykazać się odrobinę większą dociekliwością, niż założenie nowego wątku?
Polecam tematy "jak sciagnac kierownice w I", "klakson" (oba w I generacji) oraz opis bezpieczników np. na stronie www.performanceprobe.com (jeśli nie działają Wam również światła stop to strzelił bezpiecznik).
Polecam tematy "jak sciagnac kierownice w I", "klakson" (oba w I generacji) oraz opis bezpieczników np. na stronie www.performanceprobe.com (jeśli nie działają Wam również światła stop to strzelił bezpiecznik).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- DeViL268
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-30 16:40
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: klakson nie działa
Nie bede zakladal nowego tematu poniewaz Robert mnie zjedzie. Wole sie juz tutaj podpiac. Temat malo zywy no ale moze... U mnie jest taki problem. Klakson dzialal po czym szczelil focha i przestal. Po jakis dwoch miesiacach raz zajeczal i umilkl na wieki. Sprawdzal przekaznik... niby cykal a dziwku nie bylo. Mysle sobie ze to klakson ze starosci mnie opuscil po drodze wiec zagladam i o dziwo widze dwa wystajace kabelki z pod zderzaka stojac na przeciwko maski z lewej strony. I teraz pytanie do was... czy to są kabelki z klaksonu?? Czy moze klakson dziala ale przerywacz padl bo jakos juz nawet przestal cykac.
Mistrz improwizacji.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: klakson nie działa
Co ty masz z tymi przerywaczami? 

- DeViL268
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-30 16:40
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: klakson nie działa
Sprawy osobiste... nie interesuj się bo inaczej będę cię musiał zabić. A wogóle to szybki jesteś
I pewnie nieźle znudzony




Mistrz improwizacji.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: klakson nie działa
Adnu dziwku masz po lewu, drugu po prawu. Nie liczu Donaldu Tusku.DeViL268 pisze:niby cykal a dziwku nie bylo

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- DeViL268
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-30 16:40
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: klakson nie działa
Wszystko ładnie pięknie ale malutka porada i Ireneusz się cieszy od ucha do ucha. Najbardziej mnie interere czy te kabelki to beda z tego klaksonu. Wycałuje gościa od każdej sensownej porady 

Mistrz improwizacji.
Re: klakson nie działa
Witam. Temat troche stary, ale podpiszę się tutaj lepiej. W moim Probe pewnego razu klakson poprostu przestał działać. Jakiś tydzień po tym działał przez jeden dzień, po czym znowu przestał działać. Chciałem spróbować wymienić klakson, ale obszukałem cały przód i nigdzie go nie widać;/ Więc tu jest moje pytanie, gdzie powinien znajdować się klakson w Probe I ? Pozdrawiam
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: klakson nie działa
Jak widzę takie pytanie, to od razu wpisuję w wyszukiwarce pierwsze, co mi przychodzi na myśl: gdzie jest klakson.
Potem ew. kombinuję, jak jeszcze mogły zostać w przeszłości zadane takie pytania, albo jakie słowa mogły znaleźć się w odpowiedzi.
Ale w tym przypadku nie musiałem kombinować.
Potem ew. kombinuję, jak jeszcze mogły zostać w przeszłości zadane takie pytania, albo jakie słowa mogły znaleźć się w odpowiedzi.
Ale w tym przypadku nie musiałem kombinować.

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: klakson nie działa
Klakson znajduje sie za zderzakiem z przodu po lewej stronie 

Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Re: klakson nie działa
Klakson już znalazłem. Lecz pojawił się nowy problem na który nie znalazłem odpowiedzi w poprzednich wątkach. Okazało się ze klakson poprostu nie wydaje dźwięku, wymieniłem na inny który wydaje dźwięk, lecz po podłączeniu do Probe nie działa, wyczysciłem styki i dalej nic, zmieniałem przekaźniki i też nic, rozkręcałem kierownice, tam też wygląda wszystko na wporządku i dalej nic. sprawdzałem kostke od przekaźnika, z 4 kabli w kostce jeden jest wyjściowy do klaksonu, 2 są podłączone są podłączone do napięcia, a jeden nie ma żadnego napięcia, próbowałem go zmostkować z tym wyjściowym do klaksonu i też nic. Dodam ze przekaźnik nie klika, bo wyczytałem w poprzednich wątkach że powinien kilknąć. Ale wymieniałem przekaźniki i dalej nic. Co radzicie zrobić? Bo jak dla mnie to jedyne wyjście to ze gdzies kabel jest ucięty.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: klakson nie działa
Nieprawda (bo to tylko półprawda)...wojtas89 pisze:Klakson znajduje sie za zderzakiem z przodu po lewej stronie
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: klakson nie działa
Wiem klakson znajduje się z lewej i prawej strony pod błotnikiem. Ale moze jednak ktoś odpowie na moje zapytanie...? I podzieli się swoimi radami.
- Scyzor
- Posty: 1275
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'02
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: klakson nie działa
Zdejmij kierownicę jeszcze raz, przeczyść pierścień ślizgowy papierkiem, przeczyść końcówkę bolca papierkiem, a jak nie pomoże to weź lutownicę i zrób na bolcu ładną kupkę cyny
i potem spiłuj ciut pilnikiem żeby był lepszy styk. Ot co.

Re: klakson nie działa
Spróbuje tak zmajstrować 
-- dodano 2009-08-12 15:51 --
Koncepcja Scyzora niestety nie pomogła... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
-- dodano 2009-08-12 18:30 --
Po ponownej rozbiórce kierownicy zaciekawiła mnie pewna sprawa... Ze wszystkimi klaksonami z którymi spotykałem się do tej pory było tak ze działały na zasadzie że plus był na stałe a na włączniku była masa, lub tak ze był jeden kabelek od plusa, masa była na stałe a plus na włączniku. I tutaj w Probe jest jeden kabelek, czyli jest od plusa, a masa jest stała od ramy, ale jak rozebrałem kierownicę, widać ze kabelek w kierownicy jest połaczony z tym przyciskiem a przycisk z masą poprzez kierownicę. Więc jak może być tak ze plus styka się z minusem?

-- dodano 2009-08-12 15:51 --
Koncepcja Scyzora niestety nie pomogła... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??

-- dodano 2009-08-12 18:30 --
Po ponownej rozbiórce kierownicy zaciekawiła mnie pewna sprawa... Ze wszystkimi klaksonami z którymi spotykałem się do tej pory było tak ze działały na zasadzie że plus był na stałe a na włączniku była masa, lub tak ze był jeden kabelek od plusa, masa była na stałe a plus na włączniku. I tutaj w Probe jest jeden kabelek, czyli jest od plusa, a masa jest stała od ramy, ale jak rozebrałem kierownicę, widać ze kabelek w kierownicy jest połaczony z tym przyciskiem a przycisk z masą poprzez kierownicę. Więc jak może być tak ze plus styka się z minusem?
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: klakson nie działa
I co Ci w Probe nie pasuje do takiego rozwiązania?blochun1 pisze:Ze wszystkimi klaksonami z którymi spotykałem się do tej pory było tak ze działały na zasadzie że plus był na stałe a na włączniku była masa...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: klakson nie działa
Gdyby było tak to by było wszystko normalnie, ale z klaksonu wychodzi przewód plus, a z kierownicy minus, więc jak to możliwe????
Re: klakson nie działa
sprawdzales bezpiecznik horn po maska, jak wciskasz klakson to slyszysz takie klikniecia pod maska? oczywiscie bez dzwieku
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA


Re: klakson nie działa
Tak sprawdzałem, wymieniałem na inne i dalej nic, przekaźnik nie klika.
Re: klakson nie działa
jak masz miernik w domu to sprawdz czy dochodzi prad do slimakow, bodajze ktos musi wciskac klakson dopiero bedziesz wiedzial czy jest ok...
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: klakson nie działa
Po drodze masz przekaźnik - przecież nawet ponoć namierzyłeś, który to.blochun1 pisze:Gdyby było tak to by było wszystko normalnie, ale z klaksonu wychodzi przewód plus, a z kierownicy minus, więc jak to możliwe????
Str.334

Kondzio pisze:jak masz miernik w domu to sprawdz czy dochodzi prad do slimakow, bodajze ktos musi wciskac klakson dopiero bedziesz wiedzial czy jest ok...
1.Bezpiecznik - najłatwiejsze do sprawdzenia.blochun1 pisze:...przekaźnik nie klika.
2.Przekaźnik - poruszać, psiknąć czymś penetrującym, bo może styki zaśniedziały, sprawdzić działanie.Robert [i](kilka postów wyżej)[/i] pisze:(jeśli nie działają Wam również światła stop to strzelił bezpiecznik).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: klakson nie działa
który to przekaźnik to ja wiedziałem od początku, Mierzyłem miernikiem i już wczesniej opisywałem to kilka postów wyżej, powtórze bo widze czytać się nie chce, więc tak: do przekaźnika dochodzą 4 kable z tego 1 jest wyjściowy do klaksonu, następne 2 są podłączone do napięcia, zaś ostatni nie ma wogóle napięcia, nawet po wciśniećiu klaksonu. Bezpieczniki wszystki są ok i światła wszystkie też działają. Więc nadal pozostaje tylko moja koncepcja że gdzieś po drodze z kierownicy do przekaźnika jest urwany kabel. Chyba że jednak macie jeszcze jakies pomysły?