archeolog pisze:... a tutaj kolega oley robi awanturkę która to zasyfia forum .... i marnuje jakże cenne miejsce na serwerze ....




archeolog pisze:... a tutaj kolega oley robi awanturkę która to zasyfia forum .... i marnuje jakże cenne miejsce na serwerze ....
A na fabryczne fele 225 wejdzie ?archeolog pisze:Bo na każde pytanie jest KILKA MOŻLIWYCH ODPOWEIDZI
Ponowie, szerokość opony nie jest aż tak ważna, a już na pewno nie te 2cm. Najważniejsza jest mieszanka gumy z jakiej jest wykonana opona. Dobre sportowe opony nawet 205 są w stanie przenieść więcej niż te 250KM. Oczywiście nie na pierwszych dwóch biegach. Ale np przy wyścigach na 1/4 mili dochodzimy do 4tego biegu, więc tą moc wykorzystujemy w pełni na 3 i 4 biegu, a przydało by się jeszcze więcej niż 250KM. Dużo zależy też od nawierzchni. Na lotnisku w Rykach jest akurat wyjątkowo szorstkaarcheolog pisze:A na fabryczne fele 225 wejdzieLisiu pisze:Seryjnie w GT powinny być opony 205/60/15;]
Za wąskie, nie pierwszej młodości opony dają właśnie takie efekt braku przyczepności![]()
Właśnie start i te pierwsze dwa biegi są najważniejsze na ćwiartceManiak.M pisze:. . . Oczywiście nie na pierwszych dwóch biegach. . .
więc jeżeli stoje w miejscu i wbije jedynke to turbina przy dodawaniu gazu zachowuje się inaczej jak przy dodawaniu gazu na luzie?? bo nigdy tego nie sprawdzałem???wojtas89 pisze:My nie mówimy o luzie tylko o 1 biegu Na ludzie sytacja z ciśnieniem wygląda inaczej, nigdy się nie zagłębiałem o co chodzi bo mnie to nie obchodzi