
Przykro mi Boguś...
Ale mi się wydaje że przeginałeś trochę z mocą na nieodprężonym silniku.
Nic się nie martw - naprawisz silniczek i będzie jeszcze szybszy i przystosowany do większych szaleństw

POWODZENIA!
Jeśli silnik masz sprawny, szczelną głowice, i nigdy nic nie było robione to nagar też robi swoje, z tąd ten wynikskorik pisze:A to ciekawe bo w moim GT wyszło po 10,5, więc te 8 z kawałkiem to chyba coś nie tak...
Spiek?? bo jeśli tak to chyba nie wiesz co robisz.Bogdan9999 pisze:A i dzwoniłem do gościa który robi sprzęgła do tego ze stronki www.sprzegła.com gościu powiedział ze sprzęgełko bedzie kosztowało 1100 zł jak myślicie opłaca sie ??
Dlaczego?? Spiek to fajna rzecz. Nawet do 2.2GT byłby fajny, ale na tor wyscigowy. Najgorzej jest jechać w korku takim samochodem. Poza tym nie tylko krutką żywotność ma wtedy sprzęgło, ale szybciej zdycha też wiekszość elementów układu napędowego. Ale poza tym jest fajne:)Spiek?? bo jeśli tak to chyba nie wiesz co robisz.
kilka dni temu zmieniłem w swoim tarczę, i wszyscy mi tą odradzali bo to podróbka i ponoć za długo nie wytrzyma... oryginalna japońska jest po około 320 zł i ma taki sam numer tylko bez JC...Bogdan9999 pisze:Sperając po necie napotkałem taką jedną ciwkawą żecz może gogoś zainteresuje 8 pozycja od góry. Pisze nawet 2.2 T
http://www.moto-sklep.pl/index.php?modu ... A&grupa=26
Bogdan9999 pisze:Nie właśnie nie spiek jak usłyszałem że żywotność 20 000 km to od razu zrezygnowałem.