Chcesz powiedzieć że przez 18 lat nikt nie wyciągał turbiny w twoim probku? Aż ciężko uwierzyćOLEY pisze:Hmm... To co powiesz na układ, który był u mnie oryginalnie?


Chcesz powiedzieć że przez 18 lat nikt nie wyciągał turbiny w twoim probku? Aż ciężko uwierzyćOLEY pisze:Hmm... To co powiesz na układ, który był u mnie oryginalnie?
Ale to nie są dwie pary uszczelek.MaryooSh89 pisze:Ale jeśli tak to nie mam pojęcia po co fabryka dałaby 2 pary uszczelek tzn 1 jako elwis a potem 2 jako te dwie małeA jak to jest w serwisówce opisane czy narysowane ??
Dokładnie tak zrobiłem Andrzejku. Zrobiłem to przedwczoraj, ale mam drugi problem...Jedrek pisze:Ja zakładam starą uszczelkę z tymi małymi uszczelkami. Te mniejsze możesz zabrać z nowej.
Ja miałem taką samą sytuację i doraźnie wkręciłem szpilkę na poxipol ale przy następnym wyjmowaniu turbiny przewierciłem dla świętego spokoju wszystkie szpilki na 10 i w sumie dosyć ciężko miałem wykręcić tą szpilkę wklejoną na poxipol.OLEY pisze:Zastanawiam się, czy nie spróbować wkleić szpilki jakimś super klejem.
Ile więcej ci pali? Bo ja mam tylko te małe uszczelki bez tego głównego dużego? A auto mi pali jak V8.archeolog pisze:. . . poza tym auto pali więcej i ma mniej mocy . . .
właśnie właśnieScyzor pisze:Mnie też czeka wymiana tych uszczelek... Wajha - gdzie to można kupić i za ile?
"oryginały" kosztuję drożej... to nie jest zła cena starywajha pisze:gość skasował mnie po 30 zeta za szt. ale za święty spokój na tym połączeniu dałbym i 50.
Scyzor pisze:Askot podaj jakiś telefon albo maila.... nie wszyscy są ze stolycy![]()